En erfaring jeg har haft har dog været på lsd, men tror lige så godt jeg kunne have fået det samme ud af svampe den aften.
Det var et af de absolut fedeste trip jeg har haft..
Vi gik ned om natten og lånte to kanoer som lå ved en å (åen er så forbundet med flere søer).
Vi sejlede ud.. alt var idyl.. helt stille.. kun den bløde lyd af pagajerne som plaskede stille i vandet.
Månen stod højt og lyste søen op så man kunne se disen ligge lige over vandet.. det var utroligt smukt, og jeg følte mig virkelig i harmoni med naturen på det tidspunkt.
Vi kunne have sejlet i timevis, men da sorte skyer begyndte at trække lige hen over hovedet på os besluttede vi at sejle tilbage, hvilket jeg så fortrød senere.
Det skal så lige siges at vi ikke var mere blæste den aften, end at vi var fuldstændig "in control", ellers kunne det måske have været uansvarligt hvis en af kanoerne pludselig, af en eller anden grund, havde kænteret.
Blev heller ikke paranoid af at være midt ude på søen, men kunne alligevel godt føle mig lidt fanget ude på vandet, måske fordi jeg vidste at jeg var i kanoens og min vens "nåde", så kunne godt se at man kunne gå i panik af at være derude.
Men alt i alt jeg kan kun anbefale en lille sejltur, det er virkelig lækkert
Men hvis man ikke er tryg ved vand og ikke er god til at svømme skal man
absolut ikke gøre det.
Heller ikke hvis man er alt for blæst, men det må man jo så gøre op med sig selv - det kan ihvertfald være
livsfarligt - så er det sagt