Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 21:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Ja drenge så er det snart ved at være sommer, og derved forhåbentligt en masse sol ;)

Jeg har haft lagt svampene lidt på hylden her i vinteren fordi jeg ikke tror svampene kan give mig ret meget mere i det her vejr, men nu er det jo snart ved at blive bedre igen, altså vejret, og så skal der trippes :)

Jeg har tænkt lidt på at når en af de første dage med rigtigt dejligt vejr kommer (hvis det passer med jeg har fri dagen efter) så skal der trippes i naturen, og så tænke jeg at jeg lige ville høre mine kære svampevenner hvad jeres erfaringer var med at indtage svampe i naturen :)

Virker måske som et mærkeligt spørgsmål, men jeg har aldrig taget svampe andre steder end der hjemme og al erfaring kan jo hjælpe :)

(har været ude før, men trippet er altid startet i hjemmet.)

Titel:
Junior medlem

En erfaring jeg har haft har dog været på lsd, men tror lige så godt jeg kunne have fået det samme ud af svampe den aften.

Det var et af de absolut fedeste trip jeg har haft..
Vi gik ned om natten og lånte to kanoer som lå ved en å (åen er så forbundet med flere søer).

Vi sejlede ud.. alt var idyl.. helt stille.. kun den bløde lyd af pagajerne som plaskede stille i vandet.
Månen stod højt og lyste søen op så man kunne se disen ligge lige over vandet.. det var utroligt smukt, og jeg følte mig virkelig i harmoni med naturen på det tidspunkt.

Vi kunne have sejlet i timevis, men da sorte skyer begyndte at trække lige hen over hovedet på os besluttede vi at sejle tilbage, hvilket jeg så fortrød senere.

Det skal så lige siges at vi ikke var mere blæste den aften, end at vi var fuldstændig "in control", ellers kunne det måske have været uansvarligt hvis en af kanoerne pludselig, af en eller anden grund, havde kænteret.

Blev heller ikke paranoid af at være midt ude på søen, men kunne alligevel godt føle mig lidt fanget ude på vandet, måske fordi jeg vidste at jeg var i kanoens og min vens "nåde", så kunne godt se at man kunne gå i panik af at være derude.

Men alt i alt jeg kan kun anbefale en lille sejltur, det er virkelig lækkert :wink:
Men hvis man ikke er tryg ved vand og ikke er god til at svømme skal man absolut ikke gøre det.
Heller ikke hvis man er alt for blæst, men det må man jo så gøre op med sig selv - det kan ihvertfald være livsfarligt - så er det sagt :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Uha! Mit første svampe trip var i naturen.. TOTALT nice måske måske!!

Det var bagende varmt, og jeg gik langs vest kysten i bar overkrop pga. varmen. Det trip var såååå lækkert.. Mere varme mere sol :D

Har også trippet Meskalin i naturen, dog om aftenen, men lækkert var settingen helt sikkert!

Men jeg har siden trippet svampe mange gange, og hver gang vi har taget mildere doser, har jeg været den første til at gå udenfor og opleve græsset gro hurtigt, og opleve grus som et spejl af rummet, pga. de få hvide sten imellem de mange sorte.. Tjeck det selv ud hvis du har en grus vej i nærheden.. Det ser :shock: ud

/KaptajnKnark

Titel:
Admin
Brugeravatar

Ture i skoven eller ved strand/sø er perfekt til svampe. Det gør virkeligt trippet SÅ meget bedre for mit vedkommende. Alting er så smukt og så føles det også så mystisk og forunderligt at gå på opdagelse i skoven eller sidde at se en solnedgang. Elsker også bare at sidde og lytte til skovens lyde om natten. Den stille vind i trækronerne, små dyr der kravler rundt i skovbunden og græshopperne der spiller :D

Sidste sommer havde jeg også et trip hvor en ven og jeg åd nogle svampe og tog ud i skoven, selvom det regnede en del. Der var ret varmt så vi havde ikke så meget tøj på og vi væltede rundt i mudder og krat og blev totalt svinet til. Det var et ufatteligt sjovt trip med mange oplevelser. Men jeg endte dog med at sku pille 10-15 flåter af næste dag :lol:

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Har kun trippet på svampe indendørs, dog med enkelte ture udendørs, op og købe cola og smøger osv.

Første gang tog jeg bussen kl. FUCK om morgenen på arbejde, nok den mest interessante bustur jeg nogensinde har været på :twisted:

Plus at der var masser af sne. Sne ser så venligt og fantastiskt ud på shrooms ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Det er helt fantastisk at trippe i naturen!! For mig er det som om, at alting er smukkere, når jeg tripper. Så er det da super skønt at sidde i den friske luft i skoven, ved havet, eller bare på en bænk i den nærmeste park. Det er også rigtig lækkert at ligge og kigge op på himlen....skyerne bliver nærmest levende!

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jamen det lyder da som om det er det jeg skal, det lyder da som en rigtigt god ide :D

Ser da ud til at alle kun har haft positive oplevelser :D Lyder fedt med en sejl tur, men der skal man nok lige være lidt mere sikker på svampe først haha :D

Og cope, hvis jeg ser en grusvej, så skal jeg nok tjekke din teori ud :P

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Da jeg bor i en skov, så tripper jeg jo tit i naturen. Jeg selv føler vi er nærmere ”oprenligheden” i naturen. Byer er af kunstig skabelse og af meget ny tid. Vi har jo også levet mange millioner år i naturen, og kommer jo endelig fra den.
- Denne følelse af tingende fik jeg meget klart da jeg tog 10 gram tørret calamus som te sammen med et svampetrip. Calamus er kendt for at virke mest i naturen samt det kan give bedre kontakt med naturvæsner. Det var grunden til jeg indtog det med svampe. Resultatet var som jeg forventet, nemlig at forstærke svampenes natur evner.

Man siger at 20 gram calamus er normalt dosis. Jeg startet blot med 10 gram for ikke et overdrive hvis det virket negativt. Så jeg har til gode at øge calamus dosis næste gang denne sommer. Jeg vil dog indskærpe at calamus virker forskelligt på mennesker så blive ”dus” med calamus inden det indblandes i et svampetrip.

Titel:
Junior medlem

Winta skrev:
men der skal man nok lige være lidt mere sikker på svampe først haha :D

Det er nok en god i idé at være helt sikker, inden man bevæger sig ud på dybt vand 8)
(hehe fik i den :lol: )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]