Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 19:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332011
Citat:

Politiet tvang en mand til at tage alt tøjet af for at tjekke om han var i besiddelse af hash

Læg mærke til den video der er optaget :D !

GØR NOGET VED DET !

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
HAHA grinern video skide politi hehe,men kunne da godt li det ham manden sagde :)

Titel:
Medlem

Sådan noget forbandet svineri.
Men panserne kan jo slippe afsted med hvad som helst :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Nu er det jo heller ikke til at vide, hvad der er sket forud for denne (ret morsomme) optagelse, men jo, det virker da lidt underligt at behandle nogen på den måde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Det er ret klamt det her.

Citat:
Politiet gav ikke manden så meget som en undskyldning efter optrinnet. Tværtimod:

- Han er nu blevet sigtet for blufærdighedskrænkelse og overtrædelse af politivedtægten. Hvis han synes, han har en god sag, kan han jo bare klage, siger politiets informationschef, vicepolitiinspektør Flemming Steen Munch til Ekstra Bladet.
:shock:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Selvom at det ikke berettiger noget som helst, så har jeg mødt manden som stripper på filmen før, faktsik har jeg set eller hørt ham hver gang jeg har været på staden inden for det sidste halve år, og han laver ikke andet end at råbe af politiet. ca. den samme smøre som de får på videoen. Så derfor har knippelonanisterne sikkert fundet en lejlighed til at ydmyge ham, endelig, og udnyttet den.

Beskidte svin

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hehe.. Prøv nu lige at se objektivt på det.

Manden smider jo selv underdrengene. Endda for at provokere..
Det er jo deres job at tjekke om han er i besiddelse af stoffer.

Hvad der så er gået forud for at han skulle smide tøjet ved jeg så ikke..

Men de ser nu rimelig passive ud. Det er da mest ham der er provokerende, hvis nogen skulle peges ud.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Gaia skrev:
Hehe.. Prøv nu lige at se objektivt på det.

Manden smider jo selv underdrengene. Endda for at provokere..
Det er jo deres job at tjekke om han er i besiddelse af stoffer.

Hvad der så er gået forud for at han skulle smide tøjet ved jeg så ikke..

Men de ser nu rimelig passive ud. Det er da mest ham der er provokerende, hvis nogen skulle peges ud.

Ville du ikke udvise provokerende adfærd hvis du blev tvunget til at smide tøjet på åben gade i bidende kulde?

De kunne i det mindste tage ham indenfor.

Lorte pansere!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Pansersvin: Hvad fanden tænker i på? Lærer i intet om borgerrettigheder på politiskolen?! Næh, i lærer vel nærmere hvordan man krænker dem, uden at kunne blive straffet for det! Vamle svin!
Tænk... Hver gang jeg betaler skat, så er jeg med til at betale jeres løn.. Føj for satan!
Og hold da kæft hvor er i bare dygtige til at beskytte den danske befolkning, mod den onde hash.. Det løser jo uden tvivl alle problemer at "fjerne" hashen fra Christiania.. Nul- tolerance, ja det er vejen frem, men det har i jo fundet ud af.. Langt om længe har jeg fundet en gruppe af mennesker, der får endnu mindre fisse end Psy-folket- strissersvinene!!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=332135

Politi: Han strippede frivilligt

Politiet mener ikke, de har tvunget en mand til at smide alt tøjet i frostvejr - han strippede uopfordret, forklarer de

Af tind - 16:00 - 26. jan. 2006

Da 'Krølle' fra Christiania i går eftermiddag stod splitternøgen på Refshalevej, var det af egen fri vilje, fastslår politiet.

- Historien er pure opspind. 'Krølle' blev anholdt og taget med udenfor. Her begyndte han ganske uopfordret at tage tøjet af, da han så at nogle fotograferede med deres mobilkameraer, siger politiets informationschef, vicepolitiinspektør Flemming Steen Munch.

- Det hele var noget, han selv iscenesatte. Videoklippet, som er blevet optaget med mobilkamera, starter jo også først da han står i underbukser på gaden. Og man skal jo så spørge sig selv 'hvad er der foregået inden'?

I Ekstra Bladet i dag varsler 'Krølle' en klagesag mod politiet. Den ser Flemming Steen Munch fem til med sindsro.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Kæft hvor får den slags mig til at hade politiet..
Aldrig nogensinde mødt en betjent der ikke skulle opføre sig som en idiot.

Får helt ondt i maven hver gang jeg ser en betjent. Får det sgu dårligt af dem. Hader dem mere end noget andet.

De tænker sgu ikke selv på at de osse har nogle regler de skal følge.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Det kan godt være at politiet som sådan er nogle sviner osv osv osv, men derfor er der ingen som helst grund til ikke at opføre sig ordentligt (både over for politiet og folk i almindelighed).
Desuden er der ikke noget der hedder at politiet tvinger folk til at strippe - vedkommende kunne blot have krævet at komme med på stationen i stedet; men det ville naturligvis have forstyrret hans lille happening.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Christianiterne burde starte en underskriftsindsamling mod politiets opførsel i "fristaden" (nu bedre kendt som politistaten). Mon ikke et flertal af egnens beboere ville skrive under?

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Stonez skrev:
Christianiterne burde starte en underskriftsindsamling mod politiets opførsel i "fristaden" (nu bedre kendt som politistaten). Mon ikke et flertal af egnens beboere ville skrive under?

Selvfølgelig ville de det, men er det relevant at snakke om politiopførsel, når det peger imod, at manden selv har kørt dette show i stilling?

Jeg er selv træt af politiet, men man skal - som i tilfældet her - passe på med at dømme dem for hurtigt. Ikke mindst når kilden som her er Ekstra-Bladet, som bringer en temmelig envinklet historie (nemlig sensationen), uden først at bruge tid på at høre modpartens historie. Den kommer først senere.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kunne ha' fundet på det samme i hans situation! :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]