Psyko skrev:
Det her er den slags situationer, der styrker mit had til provinsen.
Det er såmænd ikke fordi, at folk i København aldrig bliver udsat for eller udsætter andre for voldelige handlinger, men det sker fandeme sjældent på den her måde. Jeg har klart på fornemmelsen at volden i provinsen generelt er mere hårdhændet end i hovedstaden. Jeg tror primært den er motiveret af den ekstreme kedsomhed, der følger med det langsomme liv de steder (samme grund til at folk formentlig går så meget amok med stofferne også!)
Derudover lader det tit til at ofret kender sine gerningsmænd, noget jeg finder ret ulækkert - for det betyder med andre ord, at man aldrig rigtig kan føle sig tryg i provinsen. Der kan altid være en eller anden bonderøv, der har set olm på en, fordi han tror man har neglet hans brændte cd med tysk hardtrance!
Jeg ville enten flytte eller forsøge at holde mig helt væk fra de steder, hvor jeg kunne forestille mig de opholdt sig. Hvis de er nogle seriøse motherfuckers - hvilket du sikkert bedre kan vurdere end jeg - så har du ikke lyst til at få tæsk af 4 - ??? stykker af dem.
Folk der prædiker stolthed har tydeligvis ormet aldrig sig rundt på jorden imellem resterne af deres tænder, alt imens ryggen føles plaget af irreversible skader. Det her er jo trods alt et HR-site og psykopater idag stopper ikke fordi du ligger ned, og det er altså ikke specielt sundt at blive trampet på!
-Psyko
Enig! Jeg har aldrig boet i Kbh., men jeg har fandme heller aldrig oplevet den der bonderøvsmentalitet, som denne tråd ta'r udgangspunkt i.
Jow, jeg oplevede den da i mine unge dage i Aalborg en enkelt gang, hvor et par fyre prøvede at provokere mig og en flok venner. Vi stoppede da op, men da der lige pludselig kom 10 yderligere af deres venner om hjørnet, ja, så skred vi sgu. Vi ville jo bare snakke, for fanden!
Hvis de der gutter virkelig ville banke dig, så havde de da vel gjort det forlængst. Og pga. at de påstår, du nakkede lidt smøger og andet til en fest? Jeg er sgu ret lost på den verden der, men mon ikke bare de opretholder truslen for at kue dig og for at opretholde en magt? Jeg tror det. De har sikkert truet hele området med bank. Men har næppe ført bare en brøkdel af det ud i livet.
Flyt, for fanden. Det er et lortemiljø som overhovedet fremprovokerer en tråd som denne.