Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
Ved ikke om det er det rigtige sted at skrive det, men her kommer det.

For flere år siden til en fest, blev jeg beskyldt for at nakke smøger, og diverse andre ting fra værten (som jeg selvfølgelig ikke gjorde). Ved ikke hvor de har fået den idé fra.. det var historien kort fortalt.

Her nogle år efter, er alle fra værtens slæng/omgangskreds åbenbart stadig sure på mig, og hører fra mange, at de stadig vil have "fat" i mig (læs: smadre mig) for det. Har selvfølgelig modsagt alle beskyldningerne osv.

Problemet ligger i, at alle dem der er sure på mig, er nogle der bor i en radius af 500 m. fra mig, så jeg har nøjer på når jeg går ud om aftenen alene. Tør næsten ikke gå ned i kiosken for at købe smøger. Jeg har sådan set masser af venner, men de bor langt væk, hvor jeg går gymnasium.

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg nægter at tilstå, eller sige undskyld for noget jeg ikke har gjort. Er der nogen der evt. har været i en lignende situation?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Altså nu har jeg ikke selv været ude for det samme.

Men vil da sige min mening, og det er:

Gå som det passer dig, ikke vær bange for dem som vil smadre dig. Det at du kun hører det fra andre, kan jo betyde at de bare vil gøre dig bange.
Efter min mening skal man ikke være bange for sådanne typer, kun tænke på at det vil være dem det går værst ud over hvis du skulle møde dem. Og igen efter min mening hjælper det ikke og gå og ha paranoia, lev som du plejer, og lad dig ikke gå på at de fjolser. For det er hva de er!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
flyt. Kort og godt, når større gruppe mennesker først har set sig sure på en over så en latterlig lille ting ligger der vel nok noget dybere i det ( de er nogle narrøve red.) Har selv oplevet noget der ligger i samme retning( en pige), og jeg tror at i sådanne situationer kan du enten tage tyren ved hornene og få snakket med dem/ mænget dig med dem, eller du kan vælge at flytte.
Jeg valgte det sidste og det virkede fint for mig.

/Bøh

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Kunne du ikke tage hen og besøge ham som havde holdt festen, og sige at du havde hørt de rygter, og forklare at du ikke havde gjordt det? Så kan du jo få en fornemmelse af om rygterne også passer, og muligvis snakke dig ud af det.. Hvis han stadig var sur på dig, ville han måske være nemmere at snakke med, end hvis du støder ind i ham og hans venner en aften på vej ned til kiosken. Den slags fjolser er nok nemmere at snakke med når de ikke bliver gejlet op af deres venner..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Argh, at flytte tror jeg er lidt en overdrivelse af situationen. Det skal lige siges at det er unge der er lidt yngre end mig (17-18 år.) så det er ikke noget med rockere eller lignende. Dog er de områdets hårde drenge, og man hører tit de har smækket nogen. Jeg er rimelig stor selv, så er ikke bange hvis det bare er 2-3 stykker, men frygter at møde dem i en større gruppe et sted hvor jeg ikke kan flygte engang.

Lever også næsten som jeg plejer, fordi det er så lang tid siden. Også lang tid siden jeg har hørt fra selve dem der vil have fat i mig, men hører jævnligt fra deres bekendte at de stadig er ude efter mig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

TimeKiller skrev:
Kunne du ikke tage hen og besøge ham som havde holdt festen

Har jeg også gjort, og ham og jeg er ved at blive lidt gode venner igen, men nu er det som om det er dem der var med til festen, som han kun kender en smule, som mener de stadig skal "beskytte" ham. Desværre er de de den slags unge, der kun er ude om aftenen for at tæske folk..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Så må du jo melde dem til politiet hvis de gør dig noget. De skal ikke bare tro de kan rende rundt og lave lort i andre folks liv, på baggrund af noget de "tror".

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
je, den med at leve normalt, og gå forbi den med ret ryg (uden er vrikke med skuldrerne(nu kender jeg dig ikke)), og så melde dem til politiet hvis de skullle være stupide nok til at overfalde dig, og hvis du ikke føler dig tryg efter anmeldelsen, kunne du gøre det du, vel, kunne ha´ startet med

Titel:
Junior medlem

Jeg har sådan en skulder du kan låne at græde op af hvis du føler behov!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Evil_girl skrev:

Sagde "Evil_girl"!

Titel:
Dedikeret medlem

Evil_girl skrev:

Det var da en idiotisk bemærkning.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hvad gjorde den bemærkning mere idiotisk end din egen? Og denne for dens
sags skyld?

Man bør ikke poste bare for at kommentere andres posts, nøjes med at snakke om emnet OPeren snakker om.

OT:
Du må vel bede ham værten fra festen om at snakke med sine venner? Det er den eneste løsning jeg sådan lige kan se, hvis du ønsker at være på god fod med dem.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Random skrev:
OT:
Du må vel bede ham værten fra festen om at snakke med sine venner? Det er den eneste løsning jeg sådan lige kan se, hvis du ønsker at være på god fod med dem.

Når du skriver OT til en OT-ting, er det vel egentlig TT der skal stå.. :wink:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det her er den slags situationer, der styrker mit had til provinsen.
Det er såmænd ikke fordi, at folk i København aldrig bliver udsat for eller udsætter andre for voldelige handlinger, men det sker fandeme sjældent på den her måde. Jeg har klart på fornemmelsen at volden i provinsen generelt er mere hårdhændet end i hovedstaden. Jeg tror primært den er motiveret af den ekstreme kedsomhed, der følger med det langsomme liv de steder (samme grund til at folk formentlig går så meget amok med stofferne også!)
Derudover lader det tit til at ofret kender sine gerningsmænd, noget jeg finder ret ulækkert - for det betyder med andre ord, at man aldrig rigtig kan føle sig tryg i provinsen. Der kan altid være en eller anden bonderøv, der har set olm på en, fordi han tror man har neglet hans brændte cd med tysk hardtrance!

Jeg ville enten flytte eller forsøge at holde mig helt væk fra de steder, hvor jeg kunne forestille mig de opholdt sig. Hvis de er nogle seriøse motherfuckers - hvilket du sikkert bedre kan vurdere end jeg - så har du ikke lyst til at få tæsk af 4 - ??? stykker af dem.
Folk der prædiker stolthed har tydeligvis ormet aldrig sig rundt på jorden imellem resterne af deres tænder, alt imens ryggen føles plaget af irreversible skader. Det her er jo trods alt et HR-site og psykopater idag stopper ikke fordi du ligger ned, og det er altså ikke specielt sundt at blive trampet på!

-Psyko

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Gaia skrev:
Random skrev:
OT:

Når du skriver OT til en OT-ting, er det vel egentlig TT der skal stå.. :wink:

Nej. Jeg OT: On topic. Jada det kan da osse stå for off topic, men folk kan vel selv skelne når de læser det?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Evil_girl skrev:

Jeg har sådan en pik du gerne må ride på, hvis du føler behov. :wink: :wink: :nodge: :nodge:

............

Fuck de fladpander..... Og jeg mener det. Bedøv dem og knep dem i røven med en egetræskæp :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg tror ærligt talt, at hvis de virkelig ville give dig tæsk, så havde de gjort det nu. Tror ikke du har noget at frygte, men så længe du er bange for dem vinder de.

Titel:
Medlem

Nu har jeg ikke postet et stykke tid, men jeg kan se, at jeg bliver nødt til at korrigere nogle af jer straight up chickenheads.

Den med "man må ikke være bange, så vinder de andre" holder mindre end Anders Bircow i et one man-show. Hvis de gutter der er så voldelige, som du skriver, er det s'gudda umuligt ikke at have noia over dem! Du kan sandsynligvis ikke ændre den fuldstændigt rationelle frygt, du oplever. Jeg var engang udsat for noget lignende, og jeg valgte at hælde en masse mønter i en sok og slå en knude om lortet, som jeg så altid havde i min jakke sammen med en deo til at sprøjte i fjæset på eventuelle overfaldsmænd. Det gav mig en tiltrængt sikkerhedsfølelse, selvom jeg aldrig rendte ind i de wankere, som havde overfaldet mig tæt på, hvor jeg boede dengang, igen. Det har sandsynligvis også gjort mit kropsprog mere selvsikkert, hvilket afskrækker den slags hyæner ubevidst. Men det duer jo kun, hvis du virkeligt er interesseret i at tage kampen op, hvis det skulle komme til det...

Ellers ville jeg råde dig til at lægge pres på ham klovnen, som er skyld, at de er efter dig nu. Han må da næsten kunne få dem til at slappe lidt af.

Og den med, at de nok ikke antaster dig nu, fordi det er så lang tid siden, holder altså heller ikke. Den slags fjolser skal bare være i det "rette" humør, tror jeg.

Held og lykke med det. Hvis du skal samle et tæskehold af coke-up, tripped-out psykedeliske shaolin-snigmordere, så er der altid os andre psy-medlemmer. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Psyko skrev:
Det her er den slags situationer, der styrker mit had til provinsen.
Det er såmænd ikke fordi, at folk i København aldrig bliver udsat for eller udsætter andre for voldelige handlinger, men det sker fandeme sjældent på den her måde. Jeg har klart på fornemmelsen at volden i provinsen generelt er mere hårdhændet end i hovedstaden. Jeg tror primært den er motiveret af den ekstreme kedsomhed, der følger med det langsomme liv de steder (samme grund til at folk formentlig går så meget amok med stofferne også!)
Derudover lader det tit til at ofret kender sine gerningsmænd, noget jeg finder ret ulækkert - for det betyder med andre ord, at man aldrig rigtig kan føle sig tryg i provinsen. Der kan altid være en eller anden bonderøv, der har set olm på en, fordi han tror man har neglet hans brændte cd med tysk hardtrance!

Jeg ville enten flytte eller forsøge at holde mig helt væk fra de steder, hvor jeg kunne forestille mig de opholdt sig. Hvis de er nogle seriøse motherfuckers - hvilket du sikkert bedre kan vurdere end jeg - så har du ikke lyst til at få tæsk af 4 - ??? stykker af dem.
Folk der prædiker stolthed har tydeligvis ormet aldrig sig rundt på jorden imellem resterne af deres tænder, alt imens ryggen føles plaget af irreversible skader. Det her er jo trods alt et HR-site og psykopater idag stopper ikke fordi du ligger ned, og det er altså ikke specielt sundt at blive trampet på!

-Psyko

Enig! Jeg har aldrig boet i Kbh., men jeg har fandme heller aldrig oplevet den der bonderøvsmentalitet, som denne tråd ta'r udgangspunkt i.

Jow, jeg oplevede den da i mine unge dage i Aalborg en enkelt gang, hvor et par fyre prøvede at provokere mig og en flok venner. Vi stoppede da op, men da der lige pludselig kom 10 yderligere af deres venner om hjørnet, ja, så skred vi sgu. Vi ville jo bare snakke, for fanden!

Hvis de der gutter virkelig ville banke dig, så havde de da vel gjort det forlængst. Og pga. at de påstår, du nakkede lidt smøger og andet til en fest? Jeg er sgu ret lost på den verden der, men mon ikke bare de opretholder truslen for at kue dig og for at opretholde en magt? Jeg tror det. De har sikkert truet hele området med bank. Men har næppe ført bare en brøkdel af det ud i livet.

Flyt, for fanden. Det er et lortemiljø som overhovedet fremprovokerer en tråd som denne.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
dokat: ved du sådan ca hvor mange de er? altså hvis du er ret stor som du selv siger tror jeg da ikke de rør dig måske lige hvis de bruger våben og er omkring 10 stykker. Hvis du er så uheldig og ramme ind i dem og de vil slås så vis dem at det lort finder du dig ikke i, bare lige marker at de skal ikke tro de er noget og så få da ham værten til at få fat i dem og sige de skal lade dig være selvom det nok ikke hjælper medmindre de virkelig er venner til værten og de har respekt for ham.
Psyko: nej desværre kan man ikke sætte sig ned og få en øl sammen med dem man enten lige har fået bank af eller har banket. Som man kunne i gamle dage.
Kaptajn Kaffeøre: helt rigtigt tror de fleste psymedlemmer er klar på at hjælpe hvis det skulle være

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]