Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 06:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Citat:
Dette forum bruges til alt andet, der ikke har noget med de andre forums at gøre, ligefra planlægning af ture til musik.

Og nu forholder det sig jo også sådan at mange koncerter rummer en fantastisk lejlighed til at tage narko :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
hulkamaniac skrev:
Citat:
Dette forum bruges til alt andet, der ikke har noget med de andre forums at gøre, ligefra planlægning af ture til musik.

Og nu forholder det sig jo også sådan at mange koncerter rummer en fantastisk lejlighed til at tage narko :D

Det forstår jeg ikke. For mig at se er der alle mulige andre grunde end netop koncerter til at tage stoffer. Lysten til simpelthen at gøre det, fx.
Musik bør til hver en tid kunne høres, uden at man er induceret af det ene eller det andet stof.

Titel:
Dedikeret medlem

Gachine skrev:
Musik bør til hver en tid kunne høres, uden at man er induceret af det ene eller det andet stof.

Det har du fuldstændig ret i Gachine. Men hvad er der galt i at gøre en i forvejen god koncertoplevelse endnu bedre med lidt bevidsthedsændrende midler?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
TheBo skrev:
Gachine skrev:

Det har du fuldstændig ret i Gachine. Men hvad er der galt i at gøre en i forvejen god koncertoplevelse endnu bedre med lidt bevidsthedsændrende midler?

Nu synes jeg, vi går lidt OT, eftersom denne tråd vist primært er til at annoncere koncerter.

Men jeg vil da lige ganske kort svare på dit spørgsmål, at jeg bestemt ikke mener, der er garanti for en bedre (eller ligså god) koncertoplevelse af noget, hvis man oplever den på et bevidsthedsudvidende stof.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
//Edit: Topic splittet fra "Koncertkalenderen".

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Der er jeg pænt uenig med dig Gachine.
Psykedelika giver mig en væsentlig bedre oplevelse, jeg føler musikken meget bedre, specielt når det er psytrance!

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu må du også lige spørge dig selv, hvad kom først, psytrance eller narko? :P

Titel:
Dedikeret medlem

Gachine skrev:
Men jeg vil da lige ganske kort svare på dit spørgsmål, at jeg bestemt ikke mener, der er garanti for en bedre (eller ligså god) koncertoplevelse af noget, hvis man oplever den på et bevidsthedsudvidende stof.

Næh, men er der garanti for en god koncert UDEN drugs? Og risikerer man at få en decideret dårligere oplevelse med stoffer?

Selvfølgelig skal en koncert være god med eller uden stoffer, men det eneste, der for mig at se ville kunne gøre en koncert MED stoffer til en dårligere oplevelse end en koncert uden, var hvis man fik bad trip.

Så jo, jeg mener nu også, at det er en god lejlighed til stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Selvom man har det rigtig lækkert når man er påvirket til en koncert, så syntes jeg man får alt for lidt ud af musikken. Jeg hører det ikke ordentlig, og kan ikke huske nær så meget som jeg gerne ville når festen er ovre festen. Jeg plejer at holde mig fra høje doser eller kraftige stoffer når jeg skal høre nogen/noget jeg virkelig har glædet mig til.

Så kan man altid candyflippe igenne, uden at fatte en brik, når man er så uheldig at løbe ind i et Infected Mushroom liveset eller lignende bras. Så hører man alligevel ikke så meget, eller huske det helt store.

Titel:
Dedikeret medlem

axia skrev:
Selvom man har det rigtig lækkert når man er påvirket til en koncert, så syntes jeg man får alt for lidt ud af musikken. Jeg hører det ikke ordentlig, og kan ikke huske nær så meget som jeg gerne ville når festen er ovre festen. Jeg plejer at holde mig fra høje doser eller kraftige stoffer når jeg skal høre nogen/noget jeg virkelig har glædet mig til.

Selvfølgelig ville det være utroligt dumt at være fuldkomment blæst, hvis det er noget, man gerne vil huske fremover og virkelig har glædet sig til. Men at have lidt THC i kroppen - nok til at musikken løftes lidt og ikke så meget, at man glemmer ting og bliver sløv - det er virkelig toppen til en koncert.
Har dog aldrig prøvet med MDMA men forestiller mig, at det er endnu federe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]