Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD-flashback
Dedikeret medlem

Jeg har brugt søgefunktionen og læst og læst, men den sidste tråd om emnet, som jeg lige kunne finde, er fra 2002, og jeg synes ikke helt, jeg fik nok at læse om det.
Så derfor:

Er der nogen, der har oplevet et syre-flashback? Hvordan er det? Var det i forbindelse med et bad trip eller var det en god oplevelse?

Jeg er ikke rigtigt interesseret i teorier bag flashback, for dem er der vist masser af. Bare nogle oplevelser. Jeg går selv og håber på, at jeg kommer til at opleve et i en periode, hvor jeg har det rigtigt godt, for så kan jeg jo være bedre forberedt på det, hvis jeg skulle få et engang, hvor der måske var lidt bøvl i mit liv - det ved man jo aldrig, hvornår det sker :)

Titel:
Medlem

Jeg har taget en hel del syre for godt 4-5 år siden, og det jeg har oplevet af flashbacks, er hvis jeg har røget mig rigtig skæv op til en 14 dage efter et trip. Så kunne der komme visuals, lydforstyrrelser og mindfuck som ved et lsd-trip, bare i en noget mere tåget udgave og slet ikke med samme intensitet. Jeg har også i perioder oplevet lette synsforstyrrelser hvis jeg kiggede på specielle mønster, som f.eks asfalt eller toiletgulve, men det har nok været halvt ønsketænkning fordi man gerne ville se disse visuals. I min verden er flashbacks derfor stærkt overvurderede.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg havde et rimelig stort forbrug af syre i den første halvdel af dette år, og jeg har ikke oplevet et eneste flashback af nogen art. Bortset fra det med asfalten som kan bevæge sig en smule når jeg sidder og stener, men det tror jeg stammer fra mit generelle forbrug og ikke specifikt fra syren.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har aldrig oplevet desiderede flashbacks i form af synsforstyrrelser, andet, end hvis jeg er meget træt, men det tror jeg ikke har noget at gøre med LSD'en... Men jeg har dog oplevet at få mindre tanketrips... Men igen, det kan jo også være fordi jeg er ved at blive ældre... hehe...

Men jeg tror at dem der oplever flashbacks, får dem, fordi de har en masse tiong i deres liv, som de kan relatere til trips de har haft tidligere.... :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]