Jeg bruger de psykedeliske stoffer til selvafhandlende psykoterapi (hvis der da er noget der hedder det).
De har hjulpet mig ufatteligt meget til at komme i bedre kontakt med mig selv, både som person men også af profession.
De har hjulpet mig til at finde frem til mine rigtige indre værdier, hvad jeg lægger vægt på, hvad jeg tror på (livet), mit syn på samfundet og andre mennesker såvel som jeg selv.
Jeg er også stoppet med at tage psykedeliske stoffer sammen med andre, såsom venner og bekendte. Da dette forhindrer mig i at gå ind i mig selv, da der er så meget jeg skal tage stilling til af sanseindtryk såvel som at føre en samtale.
Jeg har det bedst med at tage de psykedeliske stoffer når jeg er alene.. helt alene. Da det er her jeg føler at jeg for noget ud af det hele.
Man er helt overladt til sig selv og sine tanker, har intet man skal tage stilling til omkring sig og bliver ikke forstyrret rent visuelt af andre personer, som gør at man mister ens fokus på selve trippet/oplevelsen.
Jeg har fortaget en 180 graders vendning i mit liv, og mit syn på livet.
Jeg har haft en slem depression, som ingen kunne hjælpe mig af med. (jeg vil ikke komme ind på hvad, da dette har intet at gøre med sagen)
Jeg gik til psykolog, men det eneste der skete der, var at jeg fortalte hvordan jeg havde det. Han gav mig absolut ingen redskaber til at arbejde med, vi talte bare.
Jeg har været ude i rigtig meget lort, som har involveret dummebøder, supportere, vold, hærværk, hæleri, tyveri, overfald og rent og skært idioti.
Jeg har selv gjort mig til den jeg er nu, og det har skam ikke været let.
Det har taget nogle år nu, men jeg er godt påvej til at blive den person som jeg ønsker at være.
Håber du kan bruge det her til noget