Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 05:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Hvor mange smøger ryger du?
En god del til fester ellers aldrig 6%  6%  [ 5 ]
Når jeg bliver budt køber aldrig selv 3%  3%  [ 3 ]
0-5 pr dag 11%  11%  [ 10 ]
5-10 pr dag 7%  7%  [ 6 ]
10-15 pr dag 15%  15%  [ 13 ]
15-20 pr dag 20%  20%  [ 17 ]
20-25 pr dag 8%  8%  [ 7 ]
25-30 pr dag 2%  2%  [ 2 ]
over 30 0%  0%  [ 0 ]
Ryger aldrig 28%  28%  [ 24 ]
Afgivne stemmer : 87
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Som "efterfølger" til min anden tråd om tobaks rygning vil jeg da lige lave en lille afstemning:D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
Ryger sku aldrig smøger, det får man ingen ting ud af andet end kræft og dårlig ånde.. det var kun sjovt dengang man blev nikotinskæv og ikke vidste bedre...!
der er ingen grund til at smadre sine lunger mere end højst nødvendigt..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

J. Mann skrev:
Ryger sku aldrig smøger, det får man ingen ting ud af andet end kræft og dårlig ånde.. det var kun sjovt dengang man blev nikotinskæv og ikke vidste bedre...!

Lige mine ord! Hellere gemme lungerne og have en god kondi!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
må nok indrømme jeg ryger en 15-20 smøger om dagen , har prøvet at stoppe et utal af gange kommer aldrig over 14 dage så røger jeg i igen :d

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Downtown
hyene skrev:
må nok indrømme jeg ryger en 15-20 smøger om dagen , har prøvet at stoppe et utal af gange kommer aldrig over 14 dage så røger jeg i igen :d

10-15 - kommer aldrig op på mere end 24 timer ca. .. : /

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg ryger en 9-10 stykker.. Totalt idiotisk ting at gøre, men sådan er det nu engang..

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Jeg holder mig oxo på omkring de 15 til 20 stk om dagen, pånær når jeg er på narko og/eller til fest, så kommer jeg nemt op på 60.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
FUSK skrev:
J. Mann skrev:

Jeg ville hellere at jeg dør lidt yngre og så ikke bliver et gammelt narkovarg der sidder på plejehjemmet og sniffer coke hehe

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kiliman skrev:
FUSK skrev:
J. Mann skrev:

Jeg ville hellere at jeg dør lidt yngre og så ikke bliver et gammelt narkovarg der sidder på plejehjemmet og sniffer coke hehe

Det var da den mest sørgelige livsfilosofi jeg længe har hørt? :roll:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Well, jeg er stoppet. Eller, jeg var egentligt aldrig rigtigt gået igang, men det var tæt på. Jeg har festrøget i et par år, men før sommerferien havde jeg en periode, hvor jeg dagligt røg pibe, og da jeg en dag havde røget en tobakspung tom sad jeg og tænkte, at jeg hellere måtte smutte på tanken efter en ny. Og så slog det mig, at jeg var alt alt for tæt på at blive afhængig og at jeg absolut ikke syntes det var behageligt, og så stoppede jeg.

At jeg så skiftede over til daglige joints i en måneds tid er så en anden sag, men det har jeg også skåret ned på.
Nu bliver jeg bare irriteret, hvis folk ryger smøger i nærheden af mig, det lugter alt for meget af sure skod, og det bliver hængende i tøj, hår og hud og det er sgu for klamt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
her de sidste dage har jeg røget 5-10 fordi jeg får kvalme af at ryge for meget.

men ellers ryger jeg imellem 10 og 20 normalt, til fest kan jeg godt ryge lidt flere

egentlig noget lort jeg ryger da jeg lige er begyndt til fodbold, og jeg har så ondt i mine lunger når jeg løber, men ellers er jeg glad nok for det

Titel:
Medlem

10-15 smøger normalt.
Men har ikke røget en smøg siden fredag kl 7ca.
Lad os håbe det holder :)

Titel:
Medlem

Jeg har aldrig røget en hel cigaret. Jeg synes det er spild af mine penge og mit helbred så jeg holder mig til et par joints i ny og næ.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg stemte 0-5 pr dag. Det hænder at jeg snupper en smøg nogle gange, men det er slet ikke noget der foregår på hverdagsbasis.

noname skrev:
Nu bliver jeg bare irriteret, hvis folk ryger smøger i nærheden af mig, det lugter alt for meget af sure skod, og det bliver hængende i tøj, hår og hud og det er sgu for klamt.

Det må jeg sige, det er sgu tolerance overfor sine medmennesker. Irritation er også en god ting at bruge sin energi på.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe, hvis du kendte mig så ville du vide, at jeg er et ganske tolerant menneske. Men når der endelig er noget, der irriterer mig, så irriterer det mig som regel også ret meget. Til sidstnævnte kategori hører bla folk der ryger i min nærhed, folk der mishandler dyr og folk, der udtaler sig om ting de ikke aner en skid om.

Det er dem, der har valgt at ryge, og når de ryger i nærheden af mig gør de det uden mit samtykke, og derved viser de, at de ikke har respekt for mine holdninger. Passiv rygning er nederen, og ikke noget jeg har lyst til at være modtager af...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg ryger faktisk kun herhjemme på arbejde og i skole ryger jeg aldrig hader selv folk der stinker af røg og skal forpeste andre med det, til fester ryger jeg også kun vis det er fint med de andre, kan godt holde et par timer uden røg :)

Titel:
Medlem

Jeg har en weekendrygningsperiode. Plejer at ryge ca. 10 om dagen, men den sidste måneds tid har jeg prøvet at holde op, hvilket betyder at jeg kun ryger fredag til søndag (nogen gange mandag). Det er 99,9% umuligt at lade være når man sidder med kammeraterne som alle sidder og ryger. :evil: Især hvis der er alkohol med i belledet...

Titel:
Junior medlem

en smøg efter en joint er det bedste.. det gør altid at jeg bliver mere skæv af en eller anden grund.. andre der oplever det? Ellers et par stykker i skolen om dagen..

Titel:
Medlem

Imthajessus skrev:
en smøg efter en joint er det bedste.. det gør altid at jeg bliver mere skæv af en eller anden grund.. andre der oplever det? Ellers et par stykker i skolen om dagen..

Jeg har det lige modsat.. har overhovedet ikke lyst til at ryge cigaretter efter en joint.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Imthajessus skrev:

Noget af det jeg har mindst lyst til efter en joint er da en smøg.. så hellere noget froder..

Ryger selv 10-15 om dagen, har lagt mærke til jeg tror 60-70% af den tekniske skole jeg går på i Odense er rygere.. det er helt sindsygt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]