Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Hvem ved måske gør det en forskel :P

Ihvertfald vil jeg opfordre alle der indimellem bruger, eller sympatiserer med idéen bag ungdomshuset, til at bidrage til denne underskriftindsamling :

http://www.ungdomshuset.dk/support.php

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Er det ikke solgt for længst?

Hvordan kan man sympatisere for, at nogle er hævet over loven?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

UHA, LOVEN......
Den havde jeg helt glemt. Jeg har hermed smidt alt uloveligt narko ud i toilettet og slettet alle piratkopier på min computer.
Iøvrigt vil jeg i fremtiden aldrig mere gå over for rødt lys, heller ikke selvom der ikke kommer nogle biler.

:roll: :P

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

At du tager stoffer er jeg ligeglad med, du skader kun dig selv. Går du over for rødt uden at skade andre kan jeg heller ikke himle op over det.

Men ang. ungeren så kan jeg sgu godt blive lidt harm over at nogle mennesker gør krav på noget der ejes af andre. Jeg kan simpelthen ikke se logikken i det. Det har intet med sub-kulturen at gøre, men påkrævede en flok muslimer sin ret over en bygning som de ikke ejede eller ville betale for skulle der nok lyde en ramaskrig. Men det har egentlig ikke så meget med sagen at gøre, for den vil jeg sgu gerne støtte - flere steder til forskelligheder, men det skal satme være på betingelser andre kultursteder også er under.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor??? Du vil måske også fjerne statsstøtten fra operahuset?:twisted:

Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke selv er den store bruger af ungdomshuset, og ikke er dybere inde i den juridiske problematik omkring stedet. Jeg ikke synderlig interesseret i at lave om på din holdning, men det lyder lidt for mig, som om du bare har ondt i røven.
Jeg kunne dog godt tænke mig at vide hvad din indstilling til Chritiania er Gnufle, bare sådan for at kunne vurdere konsistensen i dine udtalelser.

Jeg går til koncert der, engang imellem. Og tit er der bands der ikke kan ses andre steder.
Så vidt jeg ved betyder ungdomshuset socialt rigtigt meget for de der bruger huset dagligt, det er et unikt millijø, og jeg ved der bliver lagt meget arbejde i det.

Så vidt jeg ved er det lang tid siden huset blev besat, og så vidt jeg har hørt skulle huset senere være blevet givet til brugerne, men så her for et par år siden solgt videre. Hvad er det for noget fusk.

Iøvrigt skal du ikke bilde mig ind at du synes at en kristen sekt bidrager til stører kulturel diversitet end ungdomshuset.

Ungdomshuset er jo ikke bare en legeplads for utilpassede unge med autonome tendenser, rent faktisk producere og arangere de jo også kulturelle arangementer.
Med faderhuset bliver det vel begrænset til et foredrag med en sindsforviret pædofil, der render rundt med et kors på nakken, og tror han er Jesus.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Min holdning om og til Christiania kan ikke sådan lige beskrives for det er både og. Jeg HAR allerede skrevet at jeg støtter 100% op omkring det kulturelle både til Ungdomshuset og også Christiania - det skal bare lovliggøres, for ja jeg får ondt i røven over nogle kan bo gratis og forsvare det med vold. Det har jeg intet tilovers for.

Desuden er det ikke et argument hvad nogle kristne vil bruge huset til - man kan ikke på den måde veje interessen i brugen. De har ret til deres bygning - længere er den ikke uanset historien bag! Alt andet er dobbeltmoralsk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Kommunen havde i sin tid givet de unge brugsret over huset på Jagtvej. For et par år siden var der et firma der købte det af kommunen og solgte det videre til Faderhuset.

Problematiken ligger i om kommunen lovligt kunne sælge huset til det pågældende firma. Det mener Ungdomshusets brugere og advokater ikke, og pt. kører der i en retssag i byretten i København om spørgsmålet, som vidst nok bliver afgjort engang i December efter planen..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Hobro
Har kun latter til overs for sådan nogle dobbelmoralske, uhygiejniske og opmærksomhedskrævende amøber... De kan for min skyld fucke ud i deres papkasser og besatte huse :evil:

Hvorfor går de ikke bare ud og besætter noget?

Ja og jeg har snakket, lugtet(Bwdr),hørt på dem og har også været derhenne hvor vi fik at vide af en punkerhat at vi bare kunne skride.
De fortjener ikke mere end deres papkasser og kapatalistbadges..adr

Junior medlem

Jeg har hørt at de fleste/ eller næsten alle af disse unge mennesker kommer fra hjem nord for København hvor der ikke er mangel på penge og med en fri opdragelse eller ingen og ikke særlig mange regler eller ingen?

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har hørt, at når man først har givet noget væk, så får man en sort streg i panden, hvis man tager det igen!

Junior medlem

Hvad har det at gøre med min spørgsmål?

Dedikeret medlem

TruthSeeker skrev:
Hvad har det at gøre med min spørgsmål?

Ikke noget. Jeg mener ikke du via din formulering stiller et spørgsmål. Hvis du gør træder det ikke så tydeligt frem.

Jeg skriver derimod, på en lidt humoristisk måde, en simpel kommentar til ungdomshus-problematiken.

/laden

Junior medlem

Ok ja det var jo ikke mit spørgsmål jeg har bare hørt mange gange at de fleste at de unge mennesker tilhøre overklassen oversete børn?

Jeg kan da godt se at mit spørgsmål er of-topic!!!

Dedikeret medlem

TruthSeeker skrev:
Ok ja det var jo ikke mit spørgsmål jeg har bare hørt mange gange at de fleste at de unge mennesker tilhøre overklassen oversete børn?

Jeg kan da godt se at mit spørgsmål er of-topic!!!

Det kan vel være ligegyldigt hvilken baggrund man har og hvor man kommer fra. Eller du går måske ind for prospektiv ensretning?

Junior medlem

meget uansvalige det var de samme typer der stod bag ungdomsoprøret i Kina og over hele verden i 1964-1982 overklassens børn det er alt tid overklssen børn der støber kulgerne de gjorde det også i 1917 i Rusland og i Paris 1871 i europa og andre steder 1848 og i Paris i 1789 uden dem og deres penge var der ikke blivet nogen Revolutions.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Mange tidligere revolutioner væltede jo netop overklassen?

Fx den franske, den russiske, den cubanske o. lig

Du kan altså ikke overføre hvordan nogle få opfører sig i dagens danmark, til alle revulotioner i historien

Junior medlem

I Marts 1917 abdicerer Nikolag II . Jeg syntes ikke dette er den rigtige section af forumet men hvis moderatoen siger god? så vil jeg forsætte men ellers kunne jeg flytte min fremlægning til en mere passede section af dette forum?

Senest rettet af TruthSeeker 17 nov 2005 11:34, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mars
Man kunne også bare brænde lortet ned.
Er træt af at høre på det ungdomshus fyldt med punkere der stinker af fisk.

JihAli!

*skal lige siges jeg var morgen sur da dette blev skrevet. :)

Titel:
Medlem

slettet

Senest rettet af deletedusername 16 okt 2013 14:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Et samfunds højeste mål må altid være at eliminere afvigende elementer. Ned med ungeren, og slå punkerne ihjel!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]