Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jun 2024 00:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 43  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 02 jan 2010 21:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Protein pulver det virker.

For mig er det ret svært at spise så store mængder protein som det kræver for mine muskler at restituere især når jeg bruger steroider samtidig.
F.eks om natten når man sover, så det altså lettere at drikke noget casein protein istedet for at sidde og æde langsom protein inden man skal i seng, eller stå op midt om natten og sidde og æde det der...

Kreatin er også ret vigtigt at få når man træner, og den lille mængde som tilsættes til kroppen hver dag, er vel mere for at sikre at lagret ikke bliver brugt op end det er at tilsætte noget som bliver brugt med det samme.... Også derfor man preloader kreatin i en uge inden man begynder at indtage 2-3 g dagligt og engang imellem tager en loading periode, det er kun for at være sikker på at kreatin indholder i kroppen er på sit maximum så man derved vokser mest muligt.

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2010 14:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Jeg er lige begyndt på Sheiko, og går efter de 4000kcal dagligt.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2010 15:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jun 2008 19:12
Indlæg: 463
Geografisk sted: Bornholm
Child of Aum skrev:
Protein pulver det virker.

For mig er det ret svært at spise så store mængder protein som det kræver for mine muskler at restituere især når jeg bruger steroider samtidig.
F.eks om natten når man sover, så det altså lettere at drikke noget casein protein istedet for at sidde og æde langsom protein inden man skal i seng, eller stå op midt om natten og sidde og æde det der...

Kreatin er også ret vigtigt at få når man træner, og den lille mængde som tilsættes til kroppen hver dag, er vel mere for at sikre at lagret ikke bliver brugt op end det er at tilsætte noget som bliver brugt med det samme.... Også derfor man preloader kreatin i en uge inden man begynder at indtage 2-3 g dagligt og engang imellem tager en loading periode, det er kun for at være sikker på at kreatin indholder i kroppen er på sit maximum så man derved vokser mest muligt.


PLUR


Jeg er helt enig.
Hvorfor jeg skrev det, var bare sådan at folk ikke skulle blive vildledt af phibes kommentar, om at det ikke betyder noget særligt for nybegyndere. Hvis man ikke har i sinde at tage sin kost seriøst og sætte sig ind i hvordan en vægtløfter spiser, så er der jo ingen idé i at gå i træningscenteret, hvis man altså vil tage muskler på. Det er en fysisk umulighed at gaine muskler hvis man er i protein eller kalorie underskud. Der er VILDT mange som begynder at løfte vægte, uden at spise rigtigt. Jeg har ihvertfald mødt en ti-tyve personer, hvis træning har været 100 % nyttesløs, grundet dårlig/manglende kost.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2010 20:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 aug 2006 01:37
Indlæg: 301
Geografisk sted: Maryland State Senate
Hvordan går det med alle nytårsforsætterne? Efter en lidt dovn start på det nye år jeg jeg endelig kommet godt igang med et Smolov Jr. program. Fuck det lort trækker tænder ud. Ellers arbejder jeg på at få en ordenlig form i mine squats.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2010 21:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg træner det dobbelte af hvad jeg plejer:) Skal være klar til sommer.... Spiser lidt dianabol, da jeg pt ikke har råd til anavar :( Det nederen.
Skulle dog gerne begynde på noget primobolan hvis jeg kan finde det til en ordentlig pris.

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2010 23:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Er gået amok med træningen her for tiden. Er steget meget i de fleste øvelser, særligt bænkpres. Maxede lige 100 (hundredekiloklubben, yay), og er lige steget til 70kilo kropsvægt. Mit kalorieindtag er omkring de 3000 - 3500 kcal om dagen. Og gik lidt amok i en skævert, købte for omkring 1200 kroner af supplementer som wg, kreatin, prot pulver og barer x) Men bruger det skam også meget, så det er vel fornuftigt nok ^^
Klør bare på indtil sommer =)

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 08:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Har taget 15 kg på siden jeg startede for 4 måneder... Mine løft har også rykket sig et godt stykke;

Squat: 40 kg - 92.5 kg
Dødløft: 60 kg - 115 kg
Bænkpres: 30 kg - 52.5 kg
Skulderpres: 25 kg - 40 kg
Pendlay Rows: 30 kg - 50 kg

Jeg har trænet Starting Strength programmet siden jul cirka. Har spist omkring 4000 kcal om dagen.
Chinups og pullups er også steget med et par reps, og så har jeg jo taget den ekstra vægt på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 09:25 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Child of Aum skrev:
Jeg træner det dobbelte af hvad jeg plejer:) Skal være klar til sommer.... Spiser lidt dianabol, da jeg pt ikke har råd til anavar :( Det nederen.
Skulle dog gerne begynde på noget primobolan hvis jeg kan finde det til en ordentlig pris.

PLUR


Det er sgu lidt sjovt at læse, at det er de samme steroider, du helst tager, som jeg også foretrak da jeg var på steroider (slut 80'erne, start 90'erne). Deca, anavar, primobolan og dianabol var mine favoritter selvom der også røg en del Test ind pga. styrken (og pga. manglende tålmodighed/skødesløshed). Nolvadex fungerede også godt for mig, særligt med henblik på hårdheden i muskulaturen. Jeg bliver sgu helt nostalgisk.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Senest rettet af Agathos D. 25 feb 2010 09:46, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 09:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Nolvadex er ikke et roid makker, det er antiøstrogen - det sørger for at man ikke får så mange bivirkninger ved at forhindre aromastase;)

Jeg ville meget hellere køre ren anavar - men det har jeg ikke råd til, så må nøjes med en lidt dårligere løsning - krudt er sjovt:)
Gad bare godt finde noget Equipoise - vil jeg meget hellere indtage end dbol.....

Shambhala - hvis du allerede er ved at lege med kosttilskud - hvorfor så ikke tage noget krudt oveni? Ens træning virker altså noget bedre og hvis du ikke bruger krudten til direkte at vokse på, men bare til at holde på det du gainer, så kommer du ikke til at ligne arnold over night..... men altså det bare et forslag - roids er ikke ufarlige;)

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 09:49 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Jeg ved godt hvad Nolvadex er kloge. Jeg sætter mig ind i sagerne.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 11:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Child of Aum skrev:
Shambhala - hvis du allerede er ved at lege med kosttilskud - hvorfor så ikke tage noget krudt oveni? Ens træning virker altså noget bedre og hvis du ikke bruger krudten til direkte at vokse på, men bare til at holde på det du gainer, så kommer du ikke til at ligne arnold over night..... men altså det bare et forslag - roids er ikke ufarlige;)


Udelukkende af etiske årsager, bryder mig ikke om at lege med homoner og sådan noget. Måske vil jeg køre en lille kur en gang i fremtiden, men først og fremmest vil jeg se hvor meget jeg kan opnå ''naturligt''. Har ret gode gener mht. BB, så skal se hvor groft jeg kan udnytte det =)

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 11:12 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Shambhala skrev:
Child of Aum skrev:
Shambhala - hvis du allerede er ved at lege med kosttilskud - hvorfor så ikke tage noget krudt oveni? Ens træning virker altså noget bedre og hvis du ikke bruger krudten til direkte at vokse på, men bare til at holde på det du gainer, så kommer du ikke til at ligne arnold over night..... men altså det bare et forslag - roids er ikke ufarlige;)


Udelukkende af etiske årsager, bryder mig ikke om at lege med homoner og sådan noget. Måske vil jeg køre en lille kur en gang i fremtiden, men først og fremmest vil jeg se hvor meget jeg kan opnå ''naturligt''. Har ret gode gener mht. BB, så skal se hvor groft jeg kan udnytte det =)


Jeg kan ikke helt forstå det med etikken, men jeg synes ellers det lyder fornuftigt. Jeg har svært ved at se hvorfor man skal kickstarte noget, der er i fremgang...

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 13:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
arpheus skrev:
Shambhala skrev:
Child of Aum skrev:
Shambhala - hvis du allerede er ved at lege med kosttilskud - hvorfor så ikke tage noget krudt oveni? Ens træning virker altså noget bedre og hvis du ikke bruger krudten til direkte at vokse på, men bare til at holde på det du gainer, så kommer du ikke til at ligne arnold over night..... men altså det bare et forslag - roids er ikke ufarlige;)


Udelukkende af etiske årsager, bryder mig ikke om at lege med homoner og sådan noget. Måske vil jeg køre en lille kur en gang i fremtiden, men først og fremmest vil jeg se hvor meget jeg kan opnå ''naturligt''. Har ret gode gener mht. BB, så skal se hvor groft jeg kan udnytte det =)


Jeg kan ikke helt forstå det med etikken, men jeg synes ellers det lyder fornuftigt. Jeg har svært ved at se hvorfor man skal kickstarte noget, der er i fremgang...


Det er også netop fordi at der i øjeblikket er så god fremgang, at jeg slet ikke gør mig nogle overvejler omkring steroider. Men jeg stagnerer vel som alle andre på et tidspunkt, og så kan det være jeg begynder at tænke i de baner, who knows..
Mht. etikken tror jeg det er grundet skræmmekampagner og lignende der har givet mig de indtryk - ligesom det førhen har været med stoffer. På nuværende tidspunkt ved jeg intet om doping, men hvis jeg begynder at interessere mig for det, tager jeg selvfølgelig de kritiske briller på, undersøger det på et dybere plan og så kan mine holdninger udspringe derfra =)

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 18:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Det er da fuldstændig i skoven at overveje steroider når man stadig er begynder... For alle andre end den absolutte elite er steroider bare en genvej til noget, der kan opnås med hårdt arbejde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 19:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jim Fear - Steroider kan bruges til andet end at bulke en masse på hurtigt - de kan også bruges til at man bedre holder på det man bygger op naturligt - hvilket Dianbol f.eks er udviklet til - at det så misbruges af diskopumpere i doser der er helt vanvittige - ja så det helt ude i skoven og langt væk fra hawaii. Hvis man holder sig til doserne så går det lidt hurtigere ja, men ikke voldsomt hurtigt - det kræver dog også man sætter sig ind i de psykologiske effekter inden man overhovedet overvejer steroider, ligeledes skal man gerne være færdig med at vokse naturligt - hvis man er for ung kan det ødelægge ens naturlige vækst og det ikke godt - så igen Harm Reduction - den psykologiske virkning sammen med den hurtigt voksende styrke kan få en til at gøre dumme ting hvis man ikke har det i baghovedet - overforbrug af roids kan sende en i bersærk eller roid-rage som det fint kaldes rundt omkring.
Der skal også mindst trænes i et år før roids overhovedet burde komme på tale - kosten skal være i orden - ellers er det lidt spild af penge i den sidste ende.

En downside man skal huske er at noget af det man har gainet vil forsvinde igen - sådan er det bare - nyd det mens det er der - og tag nogle billeder af dig selv inden roids og så tag nogle 3 uger efter du er stoppet med roids - det er den forskel man skal blive glad for. Man må heller ikke stoppe med at træne når man stopper med roids, man går ned i kg fordi der forsvinder noget af styrken - sådan er det - men hvis man stopper med at træne, så forsvinder alt det som ens kur har bygget op - og det kan nok godt give en nedtur eller starte en form for roid misbrug.

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 19:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 dec 2006 22:24
Indlæg: 369
CoA: hvor meget er helt vanvintige doser så ?

Hvad for nogle dianaboler æder du ? hvis det er thai og er det helt klart ikke hvad der bruges som effektiv til at holde på muskler.
Du kan jo tage sindsygt meget på af thai. ( dog også 2-3L væske ) men også tabe det igen med det samme.

Hvis du gerne vil holde på dine muskler, er det 100% vækst du skal kører. Men det jo også wonderdrug. Shaame det skal være så dyrt. Det kunne jeg satme være på hele året!

arpheus Ja der er sku ikke meget som er lavet om siden dengang. Men det synes jeg nu også er meget rart. Så ved folk da hvad de for, og hvad de kan forvente.


Personligt er jeg selv lige startet op igen. Efter en 2-3 uger off. Vil gerne lige træne i 2-3 måneder, også kører en ordenlig kur. ( ved dog ikke helt hvad, men HELT sikkert test P )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 22:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
bashher: vækst? hvilket hormon snakker du om? Dianabol fungere fint og nej det ikke røde thai - det anahexia fra jinan, der 2 thaier i en - synes du skal læse lidt om hvorfor ziegler skabte dbol..... og så kom igen når du gerne vil diskutere videre, fordi jeg fatter ikke helt hvor du henne af....... 2-3 liter væske? Altså sidste gang smed jeg 6 kg som ikke var muskler, men gainede 8-9 ud over dem jeg smed som blev siddende - på 10mg dianabol om dagen i 8 uger.... Det er dosen - det er det som der gør man holder på det man bygger på.....

LOL Test er mildere end Dbol - dbol svarer til lidt mere end test pr miligram - så dem der bruger test bliver lidt snydt..

Kør noget Primo og noget Dbol... Arnold blev ikke så kæmpe for sjov på de to ting.... Damn mand..

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2010 22:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 dec 2006 22:24
Indlæg: 369
Okay jeg skal nok få llæst lidt op :D

Meeen påstår du, at du ikke tager noget væske på, på dine dianaboler ?

Jeg har virkelig lyst til at grifle en masse ned lige nu, Men kan dog også mærke jeg bliver nød til at læse lidt op på det. Jeg vender tilbage om nogle dage CoA!

Men til den der med arnold ikke blev stor af 2 ting for sjov. Du tror vel helt seriøst ikke på arnold kun brugte de præbareter ? jeg vil næsten skrive under på at arnold brugte test i 60-70% af hans kurer. ( 20-40 styks måske ) ved jeg jo ikke.

Men vender tilbage, for der er noget der ikke helt stemmer her :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2010 02:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Nej jeg har lige skrevet at jeg mistede noget bulk, men beholdte det meste - jeg kunne have stoppet væsken inden med nolva.

Dianabol er bedre end test - ikke meget men lidt.

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2010 08:30 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
jim fear skrev:
Det er da fuldstændig i skoven at overveje steroider når man stadig er begynder... For alle andre end den absolutte elite er steroider bare en genvej til noget, der kan opnås med hårdt arbejde.


Generelt kan man selvfølgelig komme længere med steroider end man kan uden. Man kan selvfølgelig nå langt uden, men det er ikke det samme.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team