Drugger skrev:
Hvad laver du til dagligt ?
At kommunikere på nettet er vist ik den største bedrift, der er alle internet sej til et vist stykke. Men kan formulere mig ok, det har du da ret i.
For mig lyder du som en der ser sine skatte kroner gå op i røg pga folk som mig.
Jeg er sikker på, at mine skattekroner nok skal gå op i røg uafhængigt af, om du lige var på førstidspension eller ej. Som sagt interesserer det aspekt mig ikke. Desuden, hvis jeg ville bebrejde nogen, ville det i så fald være sagsbehandlerene, embedsmændene, politikerene og vælgerene jeg skulle pege fingeren mod. Ikke modtageren af ydelsen.
Selvom du synes at det ikke er nogen stor bedrift at kunne kommunikere, er der da flere eksempler på folk herinde, der ikke kan løfte den opgave. Jeg står i hvert fald klart ved min tidligere udtalelse; havde systemet været mindre firkantet, og havde det gidet, kunne det have hjulpet så meget mere meningsfyldt. (Hvis du selvfølgelig også var motiveret for det)
Ikke for at være uhøflig, men jeg har ikke lyst til at uddybe meget af mit private eller professionelle liv herinde. Men jeg har en naturvidenskabelig uddannelse og et arbejde. Faktisk har jeg aldrig været uden arbejde, hvis ikke det har været et prioriterings spørgsmål.