Undskyld Freakaling(pt), jeg holder generelt meget af den tone/underholdning du tilfører boardet, men er den bemærkning ikke at kaste med sten når man selv er lavet af glas (den skulle lige strammes lidt)?
Det har været oppe mange gange, og jeg har ikke været sammen med en pige, som ikke altid har spurgt mig om lov/til råds hver gang hun ville tage noget. Det har både været piger der selv har haft kontakt til miljøet, og piger jeg har introduceret til det.
Jeg ville også blive sur hvis hun ikke gjorde det. Lidt af vane og lidt fordi jeg også har en rolle der består i at passe på hende ude, ligesom hun passer på mig hjemme. Vi har fra naturen hver vores forcer, og hvad er det for noget rødstrømpepis at det ikke skal udnyttes?
Problemet kan være når man så går fra hinanden. Det er et alment kendt i min omgangskreds, at pigerne så går helt amok når der ingen rådgivning/grænser er mere. Så jeg prøver i dag mere at integrerer hende mere i valg af substanser, doser osv. Men ofte før som nu, har de svaret, at det var de glade for jeg havde styr på den del, og så har de fx taget sig af at pynte op, finde på indslag eller planlægge en rigtig hyggelig dagen efter.
At jeg så har et par x'er, der mener at de skal blande sig i mit forbrug i dag, det er en helt anden sag.
Mvh.
Anarkrig