Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 09:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Medlem

Undskyld Freakaling(pt), jeg holder generelt meget af den tone/underholdning du tilfører boardet, men er den bemærkning ikke at kaste med sten når man selv er lavet af glas (den skulle lige strammes lidt)?

Det har været oppe mange gange, og jeg har ikke været sammen med en pige, som ikke altid har spurgt mig om lov/til råds hver gang hun ville tage noget. Det har både været piger der selv har haft kontakt til miljøet, og piger jeg har introduceret til det.

Jeg ville også blive sur hvis hun ikke gjorde det. Lidt af vane og lidt fordi jeg også har en rolle der består i at passe på hende ude, ligesom hun passer på mig hjemme. Vi har fra naturen hver vores forcer, og hvad er det for noget rødstrømpepis at det ikke skal udnyttes?

Problemet kan være når man så går fra hinanden. Det er et alment kendt i min omgangskreds, at pigerne så går helt amok når der ingen rådgivning/grænser er mere. Så jeg prøver i dag mere at integrerer hende mere i valg af substanser, doser osv. Men ofte før som nu, har de svaret, at det var de glade for jeg havde styr på den del, og så har de fx taget sig af at pynte op, finde på indslag eller planlægge en rigtig hyggelig dagen efter.

At jeg så har et par x'er, der mener at de skal blande sig i mit forbrug i dag, det er en helt anden sag. :wink:

Mvh.
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

Hvem er ham Torben egentlig?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hvilen kommentar mener du anarkrig?

P.L.U.R

Medlem

-Freakaling: Det jeg læste som en lille anklage mod Cinnia for at gøre det personligt.

Mvh.
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg mener da ikke at jeg har nævnt navne....
og kan sgu ikke rigtig gøre for jeg er indebrændt nogen gange ;)

P.L.U.R

Medlem
Brugeravatar

chazzi skrev:
kof skrev:
Det er sgu da noget underligt noget "Jeg skal lige spørge din kæreste om det er ok" .. Og hvis man ikke må, er det sur røv - Så kan kæresten sidde i en ordentlig blæser mens man selv sidder og kigger på.. Eller hvad chazzi ?
For det lyder godt nok nederen

Ja det har jeg set ske ind i mellem med den største selvfølge.

i øvrigt gider jeg ikke hagles ned fordi jeg kommer med en anden oplevelse af det at piger tar narko.
Umidlbart har det ikke været et problem for mig da jeg så udemærket kan tale for mig selv, men det har jeg tit set piger som ikk kan...
Og ja det er respektløs at en fyr skal beslutte om hans dame må eller ikke må noget,men ikke desto mindre virkeligheden i dette miljø...

Der er ikke nogen der hagler dig ned, det er måden det fungerer på der bliver haglet ned :)

Insane psychedelia user!

Anarkrig:

Hvad er det for en gang sexistisk ævl.
Du mener ikke selv at hunkøn kan sætte deres egne grænser op?
Hvad er det for nogle forcer du besidder, som hunkønnet ikke har, der gør at du bedre kan beslutte deres gøren og laden?

Medlem

Det er så tamt, at fordi man som mand nævner at der er forskelle, er man manchauvinist.
Tillader mig lige at generelisere lidt:
Langt de fleste piger kan vel godt lide at have nogle fyre i nærheden når de er i byen, eller føler sig i hvert fald mere sikre.
Langt de fleste par og piger bor renere end mænd der bor alene.
Der er en trade off mellem for mænd at give tryghed og få orden og omvendt, self meget groft stillet op.
Skal vi lege ét fedt fra 68 til for evigt? Må vi ikke blive klogere?

Self kan I sætte jeres egne grænser, pointen her var en indrømmelse af at når vi(mændene) sætter grænserne, risikere fraværet at gå galt.

Insane psychedelia user!

Anarkrig:

Det har skam ikke noget at gøre med at du ikke må poientere at der er forskel på kønnene, for det er der, men de forskelle som der er, gør sig på inegen måde gyldige i situationen som der er stillet op her i tråden.
Du kan jo ikke engang selv nævne hvad der skulle gøre din beslutning bedre en din eventuelle piges.

Lever du stadig på hulemandsstadiet Anarkrig? :)

Medlem

Kunne du evt gøre dig til andet end manden:P der råber fra ølkassen og være mere konkret. Jeg opstiller nogle eks. som du uden videre kan forkaste?

Vi kommer ikke langt i den her diskussion ved at smide rødstrømpe/hulemand frem og tilbage, og ja det har jeg selv gjort. Jeg fortæller om verden som jeg ser den og du som du ser den.

Du ser ingen tryghed i dine forhold til mænd? Du er aldrig blevet redet fra en vammel stodder af en kæreste/ven der kom til undsætning, eller sørget for at kærestens liv kom lidt på fode igen, nogle ville sige fik lidt mere orden?

Hav nok pli til ikke at råbe et nyt ubrugeligt øgenavn.

Mvh
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det da ikke pigens job at få fyren på rette igen.... Hvad det for noget pis at lukke ud?
Det job er et man selv har - ligesom at man først hjælper sin kæreste når hun har sagt fra til den vamle stodder.
Man klarer sgu da sig selv, det der holde i hånd gennem hele livet - er det ikke lidt teenagtigt?

P.L.U.R

Medlem

Jeg skrev ikke altid nogen steder Freakaling, det jeg giver eksempler på er ofte fremkommende situationer i et forhold som jeg ser dem, ikke hvordan jeg synes det skal være.
Jeg prøver simpelt at give eks på at der opstår en mere eller mindre generel rollefordeling, hvori det er plausibelt, at han vil komme til at stå for det teoretiske omkring stofovervejelser.

Mvh.
Anarkrig

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Freakaling: Synes bare det er synd og skam når vi nu engang er så få piger herinde, og ikke særligt aktive heller, (her må jeg selv tage en hel del af skylden, læser for det meste i stedet for selv at skrive), at de piger der så svarer her i tråden (læs: Ninja) er efter min, måske noget hårde mening, et usædvanligt dårligt billede af piger og vores måde at omgås stoffer... At jeg måske gik lige over grænsen for hvad der er smagfuldt og ok, er noget andet og det undskylder jeg for, der ligger intet personligt bag...

Anarkrig: Burde du virkelig være den der fortæller andre de ikke skal råbe ubrugelige øgenavne...? Og hvor mange kan sige de virkelig aldrig har været den der vamle stodder der ikke forstod et nej første gang da det blev sagt pænt...?

Jeg lægger personligt stor stolthed i at kunne klare mig selv, og hvis jeg ikke kan, skal jeg nok selv bede om hjælpen... - I stedet for at få det der "nååh stakkels lille pige, nu skal jeg nok hjælpe dig"- møg, når jeg egentlig klarer tingene helt fint selv!

I forhold til det at omgås stoffer og have styr på tingene, har det at stole på nogen der ved bedre end jeg og dermed kan lære mig noget ikke bundet på køn, men erfaring og research... Og jeg synes altid det er vigtigt man selv undersøger tingene også, og har styr på det man laver, det er mit liv, mit ansvar i sidste ende...

Piger skal have lov til at dope deres krop lige så meget som os mænd nu vil. Men har nu oplevet en del gange hvor at man har fodret en god veninde i byen at hendes psykopat til kæreste kommer hen til og nærmest prøver at rive hovede af en, så når jeg sprøg mine veninders kærester om jeg gerne må smide en masse narko i næsen på dem så er det mere for at jeg skal undgå en røvfuld :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]