Gætteleg? mit "noget der ligner dansk" er ikke så godt, og om jeg er veteran inden for brugen af psykedelika, well, det ved jeg squ ikke, jeg mener at jeg har styr på mit eget trip og jeg har da osse "lært" nogle folk hvad det vil sige at tage stoffer - men tilbage til spørgsmålet!
Engang for mange år siden (da jeg var 15) der gik jeg på efterskole og blev der introduceret til stoffet amfetamin og tog det såen engang imellem når der skulle festes igennem og det havde da osse sin psykiske virkning - jeg blev vel lidt nuts (starten på hvad jeg er idag) og blev nærmest fanget af stoffer, fordi, hey, det var squ noget skægt noget at tage (røg osse den fede, men det gjorde jeg osse som 14-årige) , well, hey, men på efterskolen røg jeg næsten hver dag sammen med gutterne og damen, herrefedt år ellers - derefter skulle jeg på Gymmenasium (FÅRK DET STINKA) og well, idet mindste holdte jeg op med at tage amfetaminen, og hæ - men det en masse pils og fede røg da ned (så smed de mig squ ud) fucking system, well, vidrer on, tog på teknisk som 17 årige, og Ålborg er bare ikke lige den flinkeste by for folk der vil tage dope - så jeg guffede en masse amfetamin og noget mystisk grønt pulver som var herregrineren (tror det bare var amf - måske MDMA) men fuck da det, fatter bare ikke hvorfor det var grønt - hey - crazy dealers - så havnede jeg lige pludselig midt i det ondeste punkmiljø, jeg var gået hen og blevet småpoppet men mødte så denne her totalt søde-farout-smadret-punktøs som jeg trippede amfetamin - opium og piller med, hun var datter af et par seriøse heroin fuckups, herreskæg tid - derefter tog jeg squ ind til mili, hvilket ikke holdte så meget, det var i år 2000, jeg var 19 og der havnede jeg i XTC amok tingen, fra Påskeferien indtil Folk begyndte at dø af lortet (KILLER MITZUS PMA LORT) så gik vi over til Amfeta, og senere over til monster meget coke, og så direkte over i svampe i 2-3mdr, sådan svampe temmelig tit, midt på ugen og helt klart hver weekend, blandede dem med MDMA kapsler, fede og hvad der nu eller dukkede op, havde nogle vilde trips der, og så ved udgangen af år 2000 (nytårsaften) guflede jeg mit første LSD trip, med 40 i feber, nedtur der, og så well, så slappede jeg af indtil PÅSKE, og well, startede forfra, and here i am, ready to the wild and tríppy autumn, shroomsta´ get it, jeg er temmelig "ny" men jeg har prøvet mit, har set mit lort og har efterhånden taget kontrollen så godt som man nu kan og hey, jeg har det fedt, though har der da været nogle nedture og andet pis, men whatever, nedturen er en del af trippet, ikke?
Håber det var svar nok!
BTW, jeg er 20, soon to be 21!
|