Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
umiddelbart står den på alkohol - men jeg kan ikke udelukke muligheden for det helt slemme narkogilde - i så fald, bliver det nok svampe, måske en spychedeliak phenetylamine af de længerevarende, noget 3,4-methylenedioxy-substitueret phenetylamine, lidt ketamin... ehhh, ej den liste er jo uendelig, men de 3 er gode muligheder, i fællesskab med lidt ghb.
det kommer meget sandsynligt til at foregå i et lille hus på midtsjælland, fyldt med homoseksuelle piger, og en enkelt godbid som jeg kan kræse lidt om. bare hun dog ville droppe den fyr.

Titel:
Tror den står på svampe kl 11 så krudtet blir så flot :)

Efter et par timers trip tror jeg den ryger på mdma og alkohol.. evt noget amf senere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Stangss skrev:
Tror den står på svampe kl 11 så krudtet blir så flot :)

Efter et par timers trip tror jeg den ryger på mdma og alkohol.. evt noget amf senere.

Har virkelig også overvejet at indtage mit kl 23:00 så jeg kan se fyrværkeriet som det skal ses :)

Men på en anden side vil jeg også gerne beholde både arme og ben når jeg selv skal ud og "lege" :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
DeHades skrev:
Trixz skrev:
Bull Lee skrev:
Jeg overvejer at starte dagen med guldkakao om eftermiddagen og så bruge de næste timer på at lave mad (det er superhyggeligt at lave mad når man er skæv). .

Ja, man går nærmest og glæder sig meget mere til og indtage den dejlige mad man er igang med at tilberede. Mad er nu også hyggeligt nok og lave selvom man ikke er skæv, men det giver bare lige det ekstra kick når man er skæv :D

Jeg er enig med jer begge, desværre har jeg en tendens til voldsomt at overvurdere mine egne evner hvad angår selve indtagelsen, for mens jeg er igang får jeg lyst til alt muligt andet og får en masse gode ideer, så jeg ender altid med mad i mængder der kunne proviantere et mindre afrikansk land.

Ja, man kan nemt komme til at overvurdere sig selv, men der er sikkert nogle venlige sjæle der er klar på at æde med hvis det skulle ske :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hjørring
min nytårs aften bliver med masser af god mad sammen med nogen gode venner og så masser af vin, sprut, champange. og så en god mængde af de runde hvis de kommer til byen ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Går faktisk og overvejer at blive hjemme dette år - min kæreste har en nytårsvagt og gider egentlig heller ikke noget ræs i år, der alligevel aldrig bliver hvad det er hyped op til...

Men det betyder jo ikke at jeg ikke kan ordne nogle svampe og se showet kl 00.00 fra min have=)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
TATP skrev:
umiddelbart står den på alkohol - men jeg kan ikke udelukke muligheden for det helt slemme narkogilde - i så fald, bliver det nok svampe, måske en spychedeliak phenetylamine af de længerevarende, noget 3,4-methylenedioxy-substitueret phenetylamine, lidt ketamin... ehhh, ej den liste er jo uendelig, men de 3 er gode muligheder, i fællesskab med lidt ghb.
det kommer meget sandsynligt til at foregå i et lille hus på midtsjælland, fyldt med homoseksuelle piger, og en enkelt godbid som jeg kan kræse lidt om. bare hun dog ville droppe den fyr.

DADADAAA ... Og vinderen går til TATP for det sygeste nytårsevent!

Hvad sker der for, at du brokker dig over, at en bestemt tøs har fyr på, når du skal feste i et hus, fyldt med narko og liderlige lebber der slingrer omkring!? Jeg tager gerne din plads! :lol:

Min nytårsaften kommer til at stå på privatfest med kæresten, en masse venner, rigeligt med coke og sprut, muligvis krydret med lidt mephedrone klokken 23, hvis jeg ellers bryder mig om det. Det skal prøves inden for de næste par dage :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Regner med at slappe af herhjemme med noget MDMA, ketamin og måske lidt rygeheroin...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ths skrev:
Regner med at slappe af herhjemme med noget MDMA, ketamin og måske lidt rygeheroin...

uhhh lyder lækkert :)

tror min aften kommer til at se nogenlunde sådan her ud...
skal først hjem og spise og skåle godt nytår med nogle gode venner, så skal jeg lige over og ønske min bror og hans venner godt nytår og så skulle jeg gerne ende ude hos alle drengene til en god gang musak og div sjove substanser

tror min combo bliver en lille smule alkohol(der skal jo skåles!), coke, keta og 2cb, massere af weed og så lidt benzo'er til at sove på :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har nu sendt bud efter syre, men overvejer stadig om jeg vil nyde fyrværkeriet under indflydelse af svampe eller LSD....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Narko + fisse + øl :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
FlæmMing skrev:
Narko + fisse + øl :D

Se det er en dejlig kombo! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
emingos skrev:
ths skrev:

uhhh lyder lækkert :)

tror min aften kommer til at se nogenlunde sådan her ud...
skal først hjem og spise og skåle godt nytår med nogle gode venner, så skal jeg lige over og ønske min bror og hans venner godt nytår og så skulle jeg gerne ende ude hos alle drengene til en god gang musak og div sjove substanser

tror min combo bliver en lille smule alkohol(der skal jo skåles!), coke, keta og 2cb, massere af weed og så lidt benzo'er til at sove på :)

Jeg regner med at det bliver en herlig aften :)

Din plan lyder osse ganske fornuftig...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg tror faktisk at nytårsaften for mit vedkommende kun kommer til at inkludere alkohol, da jeg efter al sandsynlighed er en af de eneste(hvis ikke den eneste) der nyder diverse rekreative kemikalier, og jeg gider ikke blæse rundt, hvis ingen andre gør.
Men det kommer ikke til at have en indvirkning på den overordnede "hygge-faktor", som uden tvivl vil være høj :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Tager den oldschool combo: alkohol i enorme mængder og et gram coke eller der omkring til at holde den kørende til den lyse morgen. Muligvis lidt amfetamin i bomber også.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Skal arbejde til kl 23:30 :( total røv, så der er ingen vilde comboer til mig i år... Første gang i 6 år... :(

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
xun skrev:
Skal arbejde til kl 23:30 :( total røv, så der er ingen vilde comboer til mig i år... Første gang i 6 år... :(

Ahh, så har du lige en halv time til at kyle en masse i kæften ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
LOL... naaa, skal aflevere synops til eksamen d. 2, så det er nok en god ide at være frisk den 1, så jeg kan få pudset det sidste af på den... Men champagne skal jeg fanme have

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
xun skrev:
LOL... naaa, skal aflevere synops til eksamen d. 2, så det er nok en god ide at være frisk den 1, så jeg kan få pudset det sidste af på den... Men champagne skal jeg fanme have

Hva fanden i helvede er det for et tidspunkt at skulle aflevere nogetsomhelst på? :shock:
De skulle have tæsk med et stykke splinteret træ.

Titel:
Medlem

Jeg har skriftlig eksamen i driftsøkonomi d. 3. januar... :) Så det bliver sikkert også en stille og rolig nytåsaften for mig...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]