Prometheus skrev:
Xp3rt> Fantastisk god stil! Dejligt at se nogen gøre så meget for at sprede information.
Jeg er enig i at det er en af de bedste danske udsendelser der har været om emnet. Specielt ayahuasca-delen var god; jeg var lidt skuffet over at der var så mange som talte grimt om deres LSD-oplevelser. Og min respekt er dalet en hel del for Peter Lund Madsen. Jeg så for omkring 5 år siden udsendelsen med Ib Michael på ayahuasca i sydamerika. Den var faktisk også meget interessant. Gad vide om den er til at skaffe gennem biblioteker eller lignende?
Håber at tema-tirsdag bliver lagt til upload et sted; den vil passe godt i enhver samling af psykedeliske dokumentarer.
Det var da så lidt

spacey skrev:
Hey Xp3rt.
Fedt du har fået optaget programmet.
Kan jeg ikke få dig til at komprimere det og derefter lave en torrent med det? Hvis der kommer flerer på, tror jeg hurtigt at der kan komme en ok overførselshastighed. Kan selv bidrage med 512 kb upload.
1,7GB lyder af meget for 2 timers video, tror måske du vil kunne reducere størrelsen med knap en GB hvis du encoder det i xvid. Eller måske pakke det
ned i rar format. Er usikker på hvor meget der er at hente der, men tror det er et forsøg værd, hvis du vel og mærke har tid og lyst til det.
Jeg prøvede også med Xvid, men kvaliteten var IMO dårligere, og filen kom til at fylde ca. 10% mere, derfor tog jeg DivX som gav en bedre kvali
Jeg kan nok godt få den komprimeret mere, men har intet net hjemme lige pt. som skrevet tidligere, så havde ikke lige mulighed for at afprøve lidt komprimering... Filen er bare komprimeret med mit PVR program, og jeg ved ikke om der er så meget mere at hente ved at bruge et 3. parts program
Men jeg vil da gøre forsøget, og hvis den skal uploades et sted, så var min mening at få den ned til omkring en CD's størrelse. Men selvf. optog jeg den i den bedste kvali jeg kunne få uden at bruge for meget diskplads. Kunne godt have komprimeret nogle af de 10 DvD'er jeg har rippet til HD'en men det ville tage xx antal timer, og jeg havde kun 45 min da jeg kom hjem til det startede.
Men så tænkte jeg at jeg evt. kunne brænde en DvD med den bedste kvalitet jeg har
Magnum skrev:
Jeg vil også bare sige, at nu missede jeg den, så ville blive ekstremt glad hvis den blev lagt op et eller andet sted..
Ellers må jeg følge cone's eksempel jo

Jeps nu må vi se, jeg har ikke så mange DvD'er på lager, og det tager alligevel et par dage at få dem hjem fra Tyskland. Dem jeg har på lager nu er fra firmaet, og de koster mange gange mere...
acidDreamer skrev:
Sku selvfølgelig arbejde igår, så jeg er helt sikkert også interesseret i en DVD, hvis den ikke bliver tilgængelig på anden vis!
Jeps lad os se hvad vi finder udaf
sekstoi skrev:
Det var bare super jeg fik desværre bare ikke rigtigt set ayahuasca delen

selvom den så yderst interresant ud. Jeg vil ihvertfald gerne have en DVD med udsendelsen
Jeg finder lige udaf hvor mange DvD'er jeg egentligt har, så kan vi se hvor mange der kan få det
Ellers så er det jo også muligt at komprimere til ca. 700MB og smide den ned på CD'er, for dem har jeg masser af
Med 3 brændere skulle der nok være tid til at lave en del