Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
DR-D skrev:
Astral skrev:
DR-D skrev:

Astral forstå nu at det ikke er hans dose jeg stejler over, men lokationen for indtagelsen!

Jamen Amager Bio er sq da LAMME STEDET... Så hvis man ikke vil se folk på stoffer, så skal man nok holde sig fra Amager Bio

Fester er til for at være påvirket, høje og glade

Så kan egentlig ikke helt se dit argument

Mvh. Astral

for mig gør det ingen forskel om det er Amager bio, IN, Jensens bøfhus eler den lokale børnehave, jeg mener stadig ikke, at det er ansvarligt at indtage stærke psykotropper i de mængder der er tale om her.

Og det er ikke et spørgsmål om, at folk skal holde sig fra steder med stoffer hvis de ikke ønsker at opleve folk spasse ud, det er brugerens eget ansvar at opføre sig ordentligt, tage vare på sig selv og ikke putte andre i en situation som de ikke ønsker at befinde sig i.

Undskyld jeg siger det, men jeg havde ikke regnet med at sådanne en padde-bemærkning ville have kommet fra dig Astral!

Jeg vil ikke sige at der er nogen padder her, men hvis man render ind i en børnehave smækfyldt med stoffer i blodet SÅ kan man snakke om at være en padde...

Men at sidestille det at tage stoffer i Amager Bio og en børnehave som værende det samme, er for mig at se rimeligt langt ude... Jeg vil nødigt have at mine børn skal møde en totalt drugged up person, så begynder de måske selv alt for tidligt med stoffer og et barn på en 5-6-7 år ska sq ik se folk rende rundt på stoffer så helt ærligt, Amager Bio er nok bedre egnet til at trampe på stoffer, der kommer de små 5-6-7 årige børn nok heller ikke ind så nemt...

Du ved jo som sagt ikke om han skejede ud eller ej, du ved ingengang hvordan manden reagerede på den mængde stoffer han tog, det kan godt være at DU ville være skejet ud, løbet nøgen rundt og taget på alle pigerne til festen eller andet, men det betyder ikke at Xun ville, for ham kan det som er VILDT for dig som sagt være meget MILDERE eftersom hans krop og psyke måske kan klare LIDT mere end dig....

Hvis man ikke vil se folk på stoffer eller fulde så skal man holde sig LANGT væk fra byen en fredag eller lørdag aften, især hvis der er tale om steder hvor de spiller techno, isåfald så sq man nok mere overveje at tage over i børnehaven

OG det synes jeg efterhånden også det er ved at blive en børnehave at høre på alt det whineri... Get over it...

Personligt er jeg MEGET mere tryg ved at det netop var Amager Bio Xun tog over og festede ved på sin kombi, frem for at han tog over i den lokale børnehave en onsdag formiddag....

SÅ kunne vi ha diskuteret hvorvidt det var rigtigt eller ej...

Men lad os nu droppe børnehavesnakken og så for søren da komme igang med at tage noget narko istedet for at opføre sig som en kold tyrker på nedtur!!

Med alt respekt...

Lad os så droppe allle de fordomme overfor hinanden og regne med at de fleste seriøse og erfarne lamfightere og psykonauter VED hva de laver og at ikke alle kroppe er ens...

Lad os ikke generalisere og være fordomsfulde men acceptere hinandens grænser og ikke forsøge at opstille grænser for andre udfra hvores egen målestok, alle har hver deres grænse og de skal selv have lov til at definere den så den passer bedst muligt til lige præcis deres behov for narko....

Nogen kan tage en havl kix og så være helt blæst andre kan tage 10 dråber syre, 250 mg MDA, et skud Heroin 3 gram 90 kr. hash og 2.5 mg DOB/25 mg 2C-B - uden problemer

Nej det var IKKE et forslag eller opfordring komboer er FARLIGE, så lad være med at afprøve det medmindre du kender din grænse...

Sådan er vi jo alle så forskellige og gudskelov for det, tænk hvis vi alle var ens og åd det samme narko...

tsk... Jeg vil tage mig nogen stofer nu *G*

Mvh. Astral

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Astral det med børnehaven var MÅSKE ment lidt sarkastisk... måske?

Citat:
Du ved jo som sagt ikke om han skejede ud eller ej, du ved ingengang hvordan manden reagerede på den mængde stoffer han tog, det kan godt være at DU ville være skejet ud, løbet nøgen rundt og taget på alle pigerne til festen eller andet, men det betyder ikke at Xun ville, for ham kan det som er VILDT for dig som sagt være meget MILDERE eftersom hans krop og psyke måske kan klare LIDT mere end dig....

Jep Xun er jo MEGET "sejere" end mig, bare det at du bruger det ord giver mig flashbacks til netop børnehaven haha :roll:

Citat:
Hvis man ikke vil se folk på stoffer eller fulde så skal man holde sig LANGT væk fra byen en fredag eller lørdag aften, især hvis der er tale om steder hvor de spiller techno, isåfald så sq man nok mere overveje at tage over i børnehaven

Jeg mener nu stadig at det er brugerens ansvar uanset om vi snakker narko eller alkohol?

Citat:
OG det synes jeg efterhånden også det er ved at blive en børnehave at høre på alt det whineri... Get over it...

Det er ikke wineri, det er en diskution om hvorvidt det er ansvarligt at tage den slags i store menneskermængder... Hvad Xun tager eller gør rager mig en høstblomst sålænge det kun påvirker hamselv.

Og Astral, hvis du ikke har noget rigtigt at tilføje andet end at Xun er super sej, så lad gerne helt være tak :)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg må give Astral ret. Det lyder som whineri Dr-D. Min grund til at undre mig over Xuns post var i føste omgang, fordi jeg tvivlede på om han virkelig talte sandt. Men som sagt, så virker stoffer forskelligt på mennesker, og jeg synes at VI her på boardet bør være de sidste til at dømme andre. Hvis Xun havde fortalt at det gik helt galt den famøse aften i Amager bio, kunne vi have dømt ham, men aftenen gik tilsyneladende fint, SÅ LAD NU VÆRE MED AT TRÆDE MERE I DET!

Mht. Astrals brug af ordet "sej" så er det måske lidt uheldigt valgt, fordi man er vant til at bruge ordet i psykologisk forstand; dvs. hvis du er sej, er du stærk i psyken. Som Astral bruger ordet mener han at man er stærk/modstandsdygtig i kroppen mod fremmede stoffer, og det er i den henseende ikke misundelsesværdigt set fra en psykedelikers side (da man så skal bruge mere narko/penge for at få den fede oplevelse :wink: ).
Jeg er foreksempel slet ikke så sej som Xun, og det er jeg glad for!

Så lad os lige stige ned af fordomstigen igen, og huske at vi alle er ansvarlige for os selv!

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Helt ærligt, på den kombo der er tale om, er det sgu' mere held end forstand, hvis det ikke går galt. Medmindre Xun da slet ikke kan mærke stoffer overhoved. Jeg er helt enig i, at det er uforsvarligt store mængder der er tale om. Og nu er det jo ikke et spørgsmål om at man er i et lille lukket land, der hedder Amager bio - såvidt jeg er orienteret skal man både frem og tilbage (muligvis med offentlig transport), og på det tidspunkt hvor de fester slutter, er der sikkert rig mulighed for at møde små børn i bussen. Fedt.

-Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Grundet for meget bitcheri er der flretal for at lukke tråden... :D

-lukket-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]