DR-D skrev:
Astral skrev:
DR-D skrev:
Astral forstå nu at det ikke er hans dose jeg stejler over, men lokationen for indtagelsen!
Jamen Amager Bio er sq da LAMME STEDET... Så hvis man ikke vil se folk på stoffer, så skal man nok holde sig fra Amager Bio
Fester er til for at være påvirket, høje og glade
Så kan egentlig ikke helt se dit argument
Mvh. Astral
for mig gør det ingen forskel om det er Amager bio, IN, Jensens bøfhus eler den lokale børnehave, jeg mener stadig ikke, at det er ansvarligt at indtage stærke psykotropper i de mængder der er tale om her.
Og det er ikke et spørgsmål om, at folk skal holde sig fra steder med stoffer hvis de ikke ønsker at opleve folk spasse ud, det er brugerens eget ansvar at opføre sig ordentligt, tage vare på sig selv og ikke putte andre i en situation som de ikke ønsker at befinde sig i.
Undskyld jeg siger det, men jeg havde ikke regnet med at sådanne en padde-bemærkning ville have kommet fra dig Astral!
Jeg vil ikke sige at der er nogen padder her, men hvis man render ind i en børnehave smækfyldt med stoffer i blodet SÅ kan man snakke om at være en padde...
Men at sidestille det at tage stoffer i Amager Bio og en børnehave som værende det samme, er for mig at se rimeligt langt ude... Jeg vil nødigt have at mine børn skal møde en totalt drugged up person, så begynder de måske selv alt for tidligt med stoffer og et barn på en 5-6-7 år ska sq ik se folk rende rundt på stoffer så helt ærligt, Amager Bio er nok bedre egnet til at trampe på stoffer, der kommer de små 5-6-7 årige børn nok heller ikke ind så nemt...
Du ved jo som sagt ikke om han skejede ud eller ej, du ved ingengang hvordan manden reagerede på den mængde stoffer han tog, det kan godt være at DU ville være skejet ud, løbet nøgen rundt og taget på alle pigerne til festen eller andet, men det betyder ikke at Xun ville, for ham kan det som er VILDT for dig som sagt være meget MILDERE eftersom hans krop og psyke måske kan klare LIDT mere end dig....
Hvis man ikke vil se folk på stoffer eller fulde så skal man holde sig LANGT væk fra byen en fredag eller lørdag aften, især hvis der er tale om steder hvor de spiller techno, isåfald så sq man nok mere overveje at tage over i børnehaven
OG det synes jeg efterhånden også det er ved at blive en børnehave at høre på alt det whineri... Get over it...
Personligt er jeg MEGET mere tryg ved at det netop var Amager Bio Xun tog over og festede ved på sin kombi, frem for at han tog over i den lokale børnehave en onsdag formiddag....
SÅ kunne vi ha diskuteret hvorvidt det var rigtigt eller ej...
Men lad os nu droppe børnehavesnakken og så for søren da komme igang med at tage noget narko istedet for at opføre sig som en kold tyrker på nedtur!!
Med alt respekt...
Lad os så droppe allle de fordomme overfor hinanden og regne med at de fleste seriøse og erfarne lamfightere og psykonauter VED hva de laver og at ikke alle kroppe er ens...
Lad os ikke generalisere og være fordomsfulde men acceptere hinandens grænser og ikke forsøge at opstille grænser for andre udfra hvores egen målestok, alle har hver deres grænse og de skal selv have lov til at definere den så den passer bedst muligt til lige præcis deres behov for narko....
Nogen kan tage en havl kix og så være helt blæst andre kan tage 10 dråber syre, 250 mg MDA, et skud Heroin 3 gram 90 kr. hash og 2.5 mg DOB/25 mg 2C-B - uden problemer
Nej det var IKKE et forslag eller opfordring komboer er FARLIGE, så lad være med at afprøve det medmindre du kender din grænse...
Sådan er vi jo alle så forskellige og gudskelov for det, tænk hvis vi alle var ens og åd det samme narko...
tsk... Jeg vil tage mig nogen stofer nu *G*
Mvh. Astral