Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Eksamen
Site Admin

S-White>
Jer og jeres cases [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Der er da ikke noget eksamen over det. I sidder alligevel bare i rundkreds og ryger fed i 48 timer. Hvor svært kan det være hæhæ [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Creatif>>> Jeg skal op i mundtlig dansk dog først på tirsdag... Men jeg frygter sq ik dansk... Mere for tysk [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Men held og lykke!

Ps Creatif tjek din PM

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Kom over det, små folkeskole-bitches - prøverne betyder ingenting.

Glæd jer til en anden virkelighed i gymnasiet, hvor man (til tider!) bliver bedømt på hvad man kan, og ikke hvor hårdt man prøver...

4 down and 4 to go...

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zarathustra:
Kom over det, små folkeskole-bitches - prøverne betyder ingenting.

Glæd jer til en anden virkelighed i gymnasiet, hvor man (til tider!) bliver bedømt på hvad man kan, og ikke hvor hårdt man prøver...

4 down and 4 to go...
<HR></BLOCKQUOTE>

Du har sq da sikkert også selv nervøs dengang du skulle op til FSA...

@Creatif Nice nok der da [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Haha det var sq da snart [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg skal op i dansk imorn, og tysk og engelsk i næste uge...

Jeg synes virkelig mundtligt matematik eksamen ligger langt væk fra hvad man laver i de normale matematik timer... De burde sq lave det om til at man en opgave ligesom til de skriftlige og man så bare skulle forklare om det...

Btw Creatif, tjek din pm [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Næ. For det første var jeg for god til at være bekymret, for det andet vidste jeg, at resultatet ikke betød noget.

Nu jeg tænker over det, var jeg vidst lidt spændt før min allerførste eksamen - fransk - men da jeg så, hvor lave krav der blev stillet, var jeg ret afslappet til de næste prøver.

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Zarathustra> Brokkehoved [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img].

Jeg fik 9 i mundtlig matematik! Fuck jer!

Og på onsdag venter engelsk så.. Det bliver den letteste!
4down, 5 to go.

Medlem
Brugeravatar

Zarathustra: det vil jeg holde med dig i! de ved ikke hvordan den virkelige verden er... he he

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Jaja tillykke at du er så klog da...

Fuck jeg hader det... Er lige kommet tilbage fra dansk eksamen... Og gæt hvad man trækker? En fucking latterlig Unicef reklame, og vi har kun arbejdet med reklamer i et par uger! Weee hvor man ved meget om det lort...

Nå man får så 7, og man plejer at få 10.... Fuck hvor konseptet eksamen er latterligt! De burde fandme bare tage ens årskarakter i stedet for... F.eks. en fra min klasse plejer at få 7-8 i dansk... Han gik op og scorede et 10 tal uden at have læst eller noget... Seriøst hvor er det klamt... Fandme ingen retfærdighed til!

Medlem

Tina> Du er pige - Og garanteret også jyde..

DU ved ikke hvordan "the real world" føles! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Zarathustra>
Hmm.. Et gæt! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Udfra hvad du siger ville jeg tro at:

- Du får topkarakterer i alle fag.
- Du er lidt arrogant.
- Og de fleste af lærerne kan li´ dig.

Sådan en har jeg i min klasse( [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])! No offence intended, selvfølgelig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Creatif, dont mess with girls, jylland or Zarathustra.

Selvom du uden tvivl har ret mht. til Zarathustra ( [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]) så betyder eksamen altså ikke det helt store. Lad mig se, jeg fik normalt 9/10 stykker i engelsk, til eksamen (som var min første mundtlige) fik jeg 7, fordi jeg fuckede op. I dag får jeg stadigvæk en 9/10 stykker. I fysik jeg vist 9, i dag får jeg 5.

Det betyder ikke en skid, alting er anderledes på gym. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Jensus>
Måske ikke - Men man har vel lov til at være lidt nervøs, ikke? Mht. Zarathustra går der en dreng i min klasse som simpelthen ikke laver en skid for det, men stadig får topkarakterer, og bliver elsket af lærerne - Og det er vildt irriterende for alle os der ikke gør! Nu kan jeg jo ikke vide om Zarathustra ikke arbejder for det eller ej, jeg kunne bare godt se det var sådan [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Edit:
Og med hensyn til pigerne og jylland, så læg lige mærke til smiley'en bagefter [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 27 Maj 2003: Besked ændret af: Creatif ]

Medlem

Geografisk sted: København
ken ishii --> Det er skam individuelt! og ikke en case, men en rapport, der skal skrives over et eller andet dødsygt emne! F.eks. beskriv, forklar og redegør for udviklingen i skatter og afgifter siden 1980. Se det er dødsygt! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

folkeskole eksameniner er spild af tid!

og ja, jeg er et arrogant svin, jeg er højrøvet, mine lærere hader mig, altså dem af dem der ikke kan klarer at man kalder dem og deres undervisning perspektivløs og spild af tid på et meget lavt niveau!

har lige fået 8 i mdt. dansk, eksamenen betyder intet, men fuck jeg har lyst til at tæve min dansklærer!!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

gamle reaktionære trotskist røvhul!!!
uden forståelses for andet en facitbogens mirakler!!!!!

men jer i folkeskole, igen det betyder inett, drik jer stive, tag narko og fyr den af!!!!!!

hmm, skulle lige af med nogle aggrasioner

Dedikeret medlem

Det betyder altså stadigvæk om man kan komme ind nogle steder på feks gymnasiet...

Wow sørme nogle gode råd du kommer med der hva [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Se folkens det er virkelig HR [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

tjahh, mente egenligt heller ikke det med narko, så gerne nopgle ordentlige aaldersgrænser på narko efter en legalisering, små børn skal sq ikke tage andet end hash og bajere!!!

men tjahh, jo, jeg er et arrogant svin.
Og jeg mener sq at man skal være uamindeligt tåbelig, eller have en eksamens angst af rang hvis man ikke klarer sine folkeskole mdt. eksameminer uden nogen form for problemer!!!

det er jo latterligt nemt!!!!

altså, jeg havde 40% fravær i 9kl. afleverede aldrig andet end den, der skriftlige opgave....
jeg fik 9.9 i samlet gennemsnit.......

det er en vittighed!!!!

heh, jeg vil have en bajer.....til........

Dedikeret medlem

Nej hvor er du da snot dum at høre på... Nu er alle jo ikke født med en hjerne som dig måske... Seriøst du er da virkelig for latterlig at høre på!

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Mundtlig engelsk 12:40. Wish me luck! Held og lykke til alle jer som skal igennem samme helvede...

Cobz!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Held og lykke til Cobz, og til alle jer andre, som også skal til eksamen. Jeg krydser fingre for jer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Jeg fik 9 i engelsk, og jeg kan ikke finde ud af om jeg skal brokke mig eller ej! Det er ret irriterende!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis I har været oppe i mundtlig engelsk, burde jeg da også...? Gad vide... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]