Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 14:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Godt arbejde, DYSW og alle andre involverede :)
Der er dog stadig nogle stavefejl på forsiden.. Psychedelia.dk er fx ikke stavet rigtigt ;)

Også godt at se nye, ambitiøse tiltag, som fx undervisningsdelen :)
Thumbs up

Tak Frugthaven det er altid dejligt at høre. Stavefejlen rettet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan godt være det ikke er en fejl, men da 'Vis nye indlæg' er en meget benyttet version på psychedelia, så var det måske værd at overveje, at gøre den lettere tilgængelig, ved fx at lægge en genvejsknap ved siden af "Vis dine indlæg". Tror det vil gøre brugeroplevelsen endnu bedre for mange brugere, mig inklusiv, og det vil ikke ødelægge noget designmæssigt.

Det ville det ikke. Det har du ret i. Men det nye tema er anderledes det må i acceptere, som jeg har sagt et par gange bruger millioner af brugere, bruger hver dag prosilver uden at det her er et problem. jeg har også givet et par eksempler på hvordan jeres vaner kan ændres så det ikke er noget problem at få adgang til de info når i vil ha dem.

Siger jeg først ja til en ændring, så vil i kræve flere ændringer og så er det bare skruen uden ende. Lad os komme videre, Prøv at se lidt positivt på tingene som Frugthatten istedet for at fokusere på små ting som i det store billede ikke betyder noget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Igen, skide godt design DYSW. Lad tilvænningsbølgen ramme Psychedelia, ligesom på Fjæsen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
ja vis aktive emner er væk, og jeg skal trykke på boarderlinks før jeg får den frem.

Som jeg lige skrev. De er ikke væk, de er bare placeret et andet sted. Det er helt standard i det nye tema og ikke noget vi har gjort for at irritere jer. Som at købe en ny bil med 4 døre og brokke sig over at den ikke har 5 døre. Selvom det er helt normalt at en bil har 4 døre.

På samme måde er det normalt i et prosilver baseret tema at de knapper kan findes der. Hvis i alene af den lille bitte grund ikke kan li det nye tema, så brug det gamle. Jeg ved at millioner af phpbb brugere verden over hver eneste dag bruger et tema helt som vores. de klarer jeg. Samme vil i hvis i giver det en chance.

Som jeg skrev før. når jeg logger ind åbner jeg linket "Nye indlæg" i en NY fane, så er den altid åben så slipper jeg helt for at trykke på noget link eller tænke over hvor det er.

... Wait.. Whaaat? Plejer biler ikke enten at have 3 eller 5 døre?

Dedikeret medlem

Det er ikke alle der ved at man tæller bagagerums klappen med som en dør, og hvor skulle de da også vide det fra? :)

Medlem
Brugeravatar

næsten alle de ord jeg skriver i mine indlæg bliver understreget med en bølgende rød linje, som hvis jeg stavede forkert! Hvad er der i galt? det er en smule irriterende. kun ordene: med - er - en - bliver ikke understreget? :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Forresten, beklager hvis jeg har overset noget i nyheds-designtråden, men kunne man ikke Previewe sit indlæg/Vise prøve i det gamle design, selvom man skrev beskeden direkte i tråden i bunden? Og altså ikke trykkede 'Skriv indlæg', før man kom ind på siden hvor man skrev sin besked. Man kan stadig previewe, hvis man vælger 'Skriv indlæg'. Men jeg husker sikkert forkert, og det må siges at være i småtingsafdelingen.
Og ikke at jeg brugte det meget mere end et par gange om året, men er farvetabellen også fløjen? Igen, det gør mig ikke noget ;).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

næsten alle de ord jeg skriver i mine indlæg bliver understreget med en bølgende rød linje, som hvis jeg stavede forkert! Hvad er der i galt? det er en smule irriterende. kun ordene: med - er - en - bliver ikke understreget? :hm:

Jeg har det samme, tror det er noget lokalt stavekontrol. Der er ingen stavekontrol funktioner i phpBB3. Check din browser, Skifter jeg til midori eller en anden mere simpel browser så er de der ikke.

Forresten, beklager hvis jeg har overset noget i nyheds-designtråden, men kunne man ikke Previewe sit indlæg/Vise prøve i det gamle design, selvom man skrev beskeden direkte i tråden i bunden? Og altså ikke trykkede 'Skriv indlæg', før man kom ind på siden hvor man skrev sin besked. Man kan stadig previewe, hvis man vælger 'Skriv indlæg'. Men jeg husker sikkert forkert, og det må siges at være i småtingsafdelingen.
Og ikke at jeg brugte det meget mere end et par gange om året, men er farvetabellen også fløjen? Igen, det gør mig ikke noget ;).

Du mener en Vis prøve knap i quick reply også, ja overvejede også at smide den på. Måske en meget god ide. Eller er det bare at trykke på "Komplet skrivefelt" og så "vis prøve" et klik mere.

Farvetabellen er nu i toggle, Og kan findes lige imellem skriftstørrelses dropdown boksen og Extra bbkode boksen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det er ikke alle der ved at man tæller bagagerums klappen med som en dør, og hvor skulle de da også vide det fra? :)

Det kommer skam an på om der er en hatchback eller coupe.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Godt med noget nyt.. Og big fucking thumps up for undervisnings delen! Hvis jeg havde en lære uddannelse, ville jeg ikke have tøvet et sekund! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
DYSW: Det ser rigtigt godt ud og føles snappy. Godt arbejde!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Og big fucking thumps up for undervisnings delen! Hvis jeg havde en lære uddannelse, ville jeg ikke have tøvet et sekund! :)

Enig! Håber virkelig det bliver til noget, det kunne være fantastisk! Kan du fortælle mere om det, DYSW?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og big fucking thumps up for undervisnings delen! Hvis jeg havde en lære uddannelse, ville jeg ikke have tøvet et sekund! :)

Enig! Håber virkelig det bliver til noget, det kunne være fantastisk! Kan du fortælle mere om det, DYSW?

Ikke rigtigt mere end der står. Det var Fanny som for nogen tid siden skrev til mig at hun havde begyndt at tænke i de baner og da jeg selv læser til lærer og kender en del der også arbejder i folkeskolen virkede det som en rigtig god ide. Men det meningen var/er at Fanny skal stå lidt for det, håber jeg da. Måske hun kan komme med mere info på den front.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Det er lidt træls at brugerbilleder og menuer osv er rykket over i højre side. Og hvis min lærer ikke tager helt fejl, så kan og bør venstre side af et billede bære mest.

Men ellers ser det rigtig godt ud :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Lige i starten skiftede jeg med det samme over til det gamle layout igen, men nu har jeg skiftet til det nye igen da det ikke nytter noget at være så konservativ.
Jeg er helt tosset med at man nu tydeligt kan se når der er skrevet nye indlæg i stickeys.

Medlem
Brugeravatar

Er det mig der er helt galt på den? eller kan man ikke se offtopic emner i "vis aktive emner" mere?

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan vi ikke få en offtopic tråd under det nye design, det kunne være lækkert nok

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Super fedt med opdatering af forsiden og alle de nye tiltag. Godt arbejde.

Jeg så dog gerne at man kunne justere bredden på det nye design. Jeg synes at det hele bliver for komprimeret og derved lettere uoverskueligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er det mig der er helt galt på den? eller kan man ikke se offtopic emner i "vis aktive emner" mere?

Var mig der have glemt en knap. Er sat til nu.

Super fedt med opdatering af forsiden og alle de nye tiltag. Godt arbejde.

Jeg så dog gerne at man kunne justere bredden på det nye design. Jeg synes at det hele bliver for komprimeret og derved lettere uoverskueligt.

Breder er fastsat ud fra laveste fællesnævner. 1024x768px. Hvilket en stor del af psy brugere stadig har som standard opløsning. Bliver den bredere ser et forkert ud oå den størrelse skærm. Jeg vil overveje at lave bredere udgaver i kan vælge men de vil aldrig blive standard. Men det er noget som ligger lidt langt nede på listen pt.

MVh Mikkel

Medlem
Brugeravatar

Til det med at emnet ikke fylder hele skærmen, så kan man altså bare trykke "Ctrl + +" og så zoomer browseren ind.
Jeg køre også med full HD og kan ikke læse de små pis bogstaver, så anvender altid zoom her og på facebook, så er det til at se igen :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]