Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

mr.hara skrev:
LoL tias vi kan jo ikke være punkere alle sammen..
I forhold til de udenlandske festivaller jeg har besøgt får man bare ikke rigtigt noget
for pengene på roskilde.

Selvfølgeligt kan I det. Det er den indre hanekam (aka "viljen til at være beskidt, ussel og have det pisseskægt samtidig") der tæller ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Gider ikke lige læse hele tråden igennem, men her er der lige lidt campinginfo:
[iframe]http://ibyen.dk/fokus/roskildefestival/article883154.ece[/iframe]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er MEGET i tvivl om det er en god ide at indføre booking af campingarealer. Jeg synes at den første paniske og kaotiske jagt på en plads er en stor del af Roskilde Festival! Sidste år var skønt!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
Morpheus skrev:
kun hvis Tool kommer..

Jeg kommer helt sikkert igen i år, det bliver for fedt .. :D

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Lille Rødhætte skrev:
Jeg er MEGET i tvivl om det er en god ide at indføre booking af campingarealer. Jeg synes at den første paniske og kaotiske jagt på en plads er en stor del af Roskilde Festival! Sidste år var skønt!

Jeg synes det er fucking belastende og det er en af grundene til at jeg ofte fravælger roskilde.
Jeg kan godt lide at bo tæt, det bringer en masse hygge med - men kampen om pladserne er en tilbagevendene belastning - især når de ikke er i stand til at holde hegnene oppe så det er umuligt at planlægge ordentligt.
Stor thumps up herfra til Roskilde for at indføre en bedre måde at arrangere det på.
Hvis man bare elsker racet kan man jo bare møde op søndag og stå og råbe ind i et hegn indtil det bliver væltet af en gang utålmodige idioter som ikke kan forstå et simpelt arrangement som sædvanligt.
Hvis Roskilde var i stand til at holde hegnene oppe indtil et fast besluttet tidspunkt var jeg på - men det fungerer bare ikke lige nu og bliver værre og værre hvert år.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg skal til Roskilde Festival for første gang i år, og det bliver motherfucking rustent!

Vi prøver at starte en IRC-kanal for andre aber på EFNet - #roskildefestival

Medlem

Jeg forstår ikke modstanden mod at hegnet bliver væltet. Planlægning, hvad vil du planlægge? Vi andre planlægger da også. Dem som er med når hegnet vælter, er det som har ofret mest tid på at få de pladser de vil. Der er intet uretfærdigt ved det der har foregået de sidste tre år. Hvis vi antager, at der blev åbnet kl 8 søndag morgen som det har været tidligere, så du kunne planlægge din roskilde - så ville det da ikke ændre på, at du ville havne helt om bag i køen og bo langt væk fra festivalspladsen anyhow, vi andre har jo været der og ventet i over et døgn før dig?

Peace

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Sugarplum-fairy skrev:
Jeg forstår ikke modstanden mod at hegnet bliver væltet. Planlægning, hvad vil du planlægge? Vi andre planlægger da også. Dem som er med når hegnet vælter, er det som har ofret mest tid på at få de pladser de vil. Der er intet uretfærdigt ved det der har foregået de sidste tre år. Hvis vi antager, at der blev åbnet kl 8 søndag morgen som det har været tidligere, så du kunne planlægge din roskilde - så ville det da ikke ændre på, at du ville havne helt om bag i køen og bo langt væk fra festivalspladsen anyhow, vi andre har jo været der og ventet i over et døgn før dig?

Peace

Hvad med folk fra Udlandet der ikke har muligheden for at komme før. Personligt ville jeg ikke have noget imod hegnsvæltningen hvis det var en festival hvor alle havde lige chancer for at komme til festivalen mange timer før den skulle starte men faktum er at der er en kæmpe gruppe af mennesker som ikke kan komme før søndag morgen. Nogle af dem bruger måske enda ligeså meget tid som dig og mig, de har betalt samme pris men har meget dårligere chance for at komme ind på festivalens gode pladser pga. at hegnet bliver væltet.

Medlem

Jeg skal afsted! For første gang nogensinde ! Så er rimelig psyked! Især nu hvor jeg ved at Julian Marley og Rootz Underground kommer. Det skal nok blive højt ! :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Det er jo Roskilde!!!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A
Jeg kommer! Er der opbakning omkring et møde blandt brugerne herinde?

Medlem
Brugeravatar

Jack von Hashluder skrev:
Sugarplum-fairy skrev:

Peace

Hvad med folk fra Udlandet der ikke har muligheden for at komme før. Personligt ville jeg ikke have noget imod hegnsvæltningen hvis det var en festival hvor alle havde lige chancer for at komme til festivalen mange timer før den skulle starte men faktum er at der er en kæmpe gruppe af mennesker som ikke kan komme før søndag morgen. Nogle af dem bruger måske enda ligeså meget tid som dig og mig, de har betalt samme pris men har meget dårligere chance for at komme ind på festivalens gode pladser pga. at hegnet bliver væltet.

Thats life.. vil man have en god plads må man da kæmpe lidt for det, det er sgu da næsten hele charmen ved det. Hegnet bliver selvfølgelig også væltet i år. så hvis man vil have sig en god plads, må man komme i tide :shock:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

JTJ skrev:
Jeg kommer! Er der opbakning omkring et møde blandt brugerne herinde?

Altså, jeg er altid frisk, så længe folk er diskrete omkring vores interesse og ikke opfører sig som retards.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg kommer forbi, første gang jeg egentlig kommer derned, har fundet mig en super camp med en masse fede mennesker.

mit eneste problem bliver sku bare økonomien, er flad hvilket betyder jeg kører på budget.

Tager også på boom. Glæder mig til prodigy :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Eventyrland
Jeg har også planer om at tage på Roskilde, har bare ikke fået købt billetten endnu. Jeg glæder mig som en sindssyg, det er min 4. gang ;)

Medlem
Brugeravatar

Jeg kommer for sure :D
Var der første gang i 09...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan koordinerer vi dette, venner? Er der nogen af os som kender hinanden i forvejen der måske vil tage initiativ til et mødested? PM eller ring til mig, ellers gør jeg det måske selv, det kunne være hyggeligt :)

Medlem
Brugeravatar

Tias skrev:
Hvordan koordinerer vi dette, venner? Er der nogen af os som kender hinanden i forvejen der måske vil tage initiativ til et mødested? PM eller ring til mig, ellers gør jeg det måske selv, det kunne være hyggeligt :)

Der er en tråd der går specifikt på et meet-up her :) : Roskilde-festival 2010 - Psychedelia Meet-Up

Insane psychedelia user!

Andre end mig, der synes det var herre grineren at se, de store skærme ved siden af Arena, vise film med "Roskilde agaist drugs", lige inden NOFX gik på?

Svedig koncert BTW!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]