Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Fuck en fed aften! Beat Bizzare satte VIRKELIG gang i festen for mit vedkommende :rocking: Lækker stemning, tak til jer der bidrog :cheers:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Ja!

Sindssygt fed aften igår! Rune RK og Beat Bizarre spillede - som forventet - med ekstremt meget gang i, og fik festen helt op og ringe. Atmos spillede også nogle rigtig fede numre, men der var perioder (specielt til sidst) hvor jeg syntes at hans set blev lidt for kedeligt og tomgangs-agtigt.

Jeg var mest overrasket over stemningen blandt publikum igår - det er noget af det bedste jeg længe har oplevet. Og blandingen af folk var fantastisk - meget bredt mix af forskellige typer, med stortset INGEN brianer (hvordan kunne det lade sig gøre??).

Folk gik fuldstændig amok da musikken startede igen efter lang tids stilhed, og vi fik et velforjent "ekstra-nummer" af Patrick Bateman (nogen der ved hvilket nummer det var?)

Og mange tak til alle dem fra Psychedelia som jeg mødte og stod og dansede med hele aftenen - I/vi var vinder-holdet! :D.

Fantastisk fest! Glæder mig allerede til næste år :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg har haft den bedste weekend nogensinde, det har været SÅ fedt!! Stemningen var mega fed, musikken var helt vidunderlig! :D

Fed oplevelse!! :D

- Abraham Lincoln

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Zarathustra skrev:
eedeolla skrev:
Virkelig en hyggelig fest, men desværre super kedelig musik 78% af tiden. Hva fanden sker der for al det corny dance pis? Det er som om progressiv bliver mere og mere kedelig som årene går, kan man kalde det for progressiv? Næhh mere degressiv, tilbagevikling..

Helt enig. Der var nogle samples i NASA's set der lød ret meget som en kvinde-vokal fra melodic trance fra midt-90erne.

Men... jeg synes ikke rigtig stedet eller setup'et er til "lytte-koncerter". Idéen er, at der er vægt på det sociale og den gode stemning, i de gode rammer med sommervejr, park, glade fest-stemte mennesker osv..
Så jeg valgte personligt at smile, hygge-danse og nyde livet og omgivelserne, i stedet for at stå og være en bitter gammel mand der indædt bitcher for sig selv over alt det der kunne være bedre. Det er et GRATIS arrangement, og det er et offentligt sted, som del af et karneval, så jeg synes det er lidt misforstået at begynde at stille høje musikalske krav til, at DJ'sene skal spille cutting-edge-ting.

Jeg er på vej derind nu - håber at møde nogen herfra derinde! :D :cheers:

Helt sikkert, vi stod også og snakkede om præcis det samme igår. Heldigvis var festen alle tre dage så god, at musiken egenlig var ligegyldig, men de landede den også meget bedre i går synes. Så alt i alt ---> UG her fra..

Og tak til dig der vækkede mig, det var sgu lidt koldt at ligge og sove på jorden kun iført larborant kittel og shorts :S Og utrolig nok havde jeg alle mine ting med hjem, inklusiv mig selv ovenikøbet i hel tilstand. Selvom det dog havde lykkedes mig at hælde en halv en halv falske rødvin lige forbi munden og ud over mit tøj. Det mås ha været et smukt syn

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg lagde mærke til, at der blev filmet en del oppe fra scenen under Beat Bizzare. Er der nogen der ved om disse film muligvis kommer på nettet, eller hvad de ellers måske vil blive brugt til?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
tak til alle dem der kunne holde mig ud haha

Dedikeret medlem

Entheo skrev:
Jeg lagde mærke til, at der blev filmet en del oppe fra scenen under Beat Bizzare. Er der nogen der ved om disse film muligvis kommer på nettet, eller hvad de ellers måske vil blive brugt til?

Nogen skal ha sig en ordentlig spiller sgu da

Insane psychedelia user!

Det hér er godtnok nede fra publikum, men:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Det var en af de fedeste fester jeg har oplevet i danmark og den bedste stemning.

Vi var da godt nok også heldig med vejret :cheers:

Site Admin

@Zarathustra> Hvordan hulan har du stået og filmet mig lige op i snotten uden jeg opdagede det / dig?

Fedt flashback :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
tribe79 skrev:
Det var en af de fedeste fester jeg har oplevet i danmark og den bedste stemning.

Ej, hvorfor ringede vi ikke sammen? Vi mødte ikke en eneste, vi kendte, og fik et indtryk af, at det var lidt kedeligt at være der kun to mennesker og med vores penge glemt i bilen. :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
jeg var kun lige derinde og høre rune rk, og det var pænt nice 8) lidt opvarmning til d. 6. :D

Insane psychedelia user!

KenIshii skrev:
@Zarathustra> Hvordan hulan har du stået og filmet mig lige op i snotten uden jeg opdagede det / dig?

Fedt flashback :)

Jeg er sneaky like dat... ej, det er ikke mig der har optaget videoen. Jeg fik den tilsendt som link af en ven jeg var derinde med - jeg tror at han har fundet den ved at søge rundt omkring på Google/Youtube.

Jeg har desværre endnu ikke lært at blive usynlig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Minimal skrev:
tribe79 skrev:

Ej, hvorfor ringede vi ikke sammen? Vi mødte ikke en eneste, vi kendte, og fik et indtryk af, at det var lidt kedeligt at være der kun to mennesker og med vores penge glemt i bilen. :P

Ja du skulle bare have ringet :wink:

Der var ellers en del du kendte med os.

Insane psychedelia user!

Det er nu ved at være en uge siden, og jeg har bare været glad og overskuds-agtig hele sidste uge... svævet rundt i post-rave-lykke.

Det var lige hvad jeg havde brug for - høj elektronisk musik, dans, fest, god stemning og godt sommervejr.

Nu glæder jeg mig til Strøm-festival, reggae-festival i Tyskland, pirat/skov-fester, forhåbentlig nogle fede aftener på Kødboderne, Stella Polaris og Stubnitz i løbet af sommeren!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]