Ey kaffe-hans
her er en liste, som jeg har lavet til dig, her kan du se hvilke stoffer som du slet IKKE skal ta!
Lighter-gas, benzin, deodorant og andre opløsningsmidler, hold dig fra dem, de æder din hjerne op!!! det er ikke sjovt at ha gået i skole i 9 år, og så efter en sommerferie kan man lige pludselig ikke huske det halve af det man har lært!!
Heroin, efter min egen mening, aldrig noget jeg vil rører, det er simpelthen en alt for stor risiko at ta!!
Svampe, LSD, LSA og andet psychedelia, hold dig fra det. Det er en kendsgerning at du er 15 år, din hjerne, dit sind og krop er absolut ikke færdigudviklet, og der er en stor risiko for diverse psykiske problemer som kan sættes igang!!!
amfetamin, coke og mdma. Hvis det kun er noget du vil prøve et par gange om året eller ligende, så vil jeg mene det var fint nok, men hvis det begynder at blive hver weekend, og sådan, så begynder det at blive rigtig usundt!
Hash
den er enestående, i den alder du har nu, er det ikke ret smart at ryge for meget. Men hvis du ryger 1 gang om måneden, er det sku minimalt hvad der kan ske, MEN, det er nemt at blive afhængig!! det kan godt være du tror du har styr på det, men det kan hurtigt gå over gevind, og sommerferien, den er rigtig grum, der er det ekstra nemt at blive afhængig!!
Der er også andre alternativer, f.eks. guarana, som giver ekstra energi til de lange nætter. men jeg vil lade nogle af de andre komme med info om disse alternativer, da jeg ikke rigtig har styr på det