Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Minimal skrev:
Du kan sådan set gå og vente på den resten af livet. Det er ikke sikkert, at den nogensinde kommer fra hende.

For måske handler det i virkeligheden om at det er hende der gerne vil bekræftes, dit åbenlyse begær efter hende nærer hendes selvtillid og får hende til at føle sig mere eftertragtet.
Så hvis jeg har forstået det ret vil det være en enorm bjørnetjeneste at besøge hende for den næring hun får til sit selvværd er kun midlertidig og fungerer som et plaster på hendes sår.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Cubensis kan have fat i noget dér.

Har et par veninder, der er præcis på den måde, psykose-kællinger kalder jeg dem... man kan godt være venner med dem, når man intet føler for dem, men når de begynder at brokke sig, er det svært at være enige med dem. De vil flirte med så mange fyre som muligt for at få bekræftelse og selvtillid, men hvis en af fyrene render sammen med andre piger, føler de sig dybt forulempet og uretfærdigt behandlet. De er dobbeltmoralske, forvirrede og ikke til at blive kloge på.

Det kan da også være, at din veninde er af en helt anden støbning. Måske vil hun bare se, hvordan det er gået dig. Hvem ved? Jeg synes dog, at det peger lidt i retning af det andet.

Måske er hun i tvivl, om du stadig føler noget for hende, og så ser hun det som en udfordring at få dig til at falde for hende på ny - det kunne nogle piger finde på, selvom de ikke engang er interesseret i dig. Sindssyge kællinger!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Det er faktisk rigtigt hvad Minimal skriver - kvinder kan også være players ligesom mænd.
Ikke for at tage pis på Minimal jeg kom bare til at sætte psykosekvindernes kendetegn overfor nogle af de fyre som jeg vil kalde players og tja der er afgjort match.

Også selvom udtryksmetoderne nok er temlig forskellige de to køn i mellem, så er det ego'ets selv forherligelse det drejer sig om.

Tro mig lige gyldig hvad så kommer der altid en anden - medmindre du hænger fast i en drøm som langsomt stjæler dit liv og formørker dit syn.
Jeg mener stadig tag kvien ved hornene og se om du kan ligge hende ned.

Hm hvor fanden kom den fra??????

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det lyder ikke som om hun er særlig interesseret i dig... Mit gæt ville være at hun har brug for en "beundrer" som dig for at få styrket selvtilliden. Jeg synes du skal droppe hende og se at komme videre, der kommer intet godt ud af at hænge fast i en pige der åbenlyst ikke er interesseret i et forhold med en. Hvis du stopper med at rende efter hende vil du også ret hurtigt indse det.

Titel:
Medlem

Jeg har været sammen med hende før .. hvor hun var vild med mig.. også snakkede vi jo ikke sammen i rigtig lang tid pga afstanden .. også er hun begyndt at invitere mig igen.. Oven i den invitation skal jeg have afvide hun har inviteret en anden en op også som bor i samme by som mig.. Det er sådan noget der jeg ikke forstår.. Hun kan godt lide at gøre en jaloux :D

Men jeg er sgu også kommet over hende.. jeg blev bare rimelig irriteret over jeg skal have et billede af ham svansen og sådan nogle ting.. men hun er for fatsvag til at fatte det :P

Sagde også til hende om hun slet ikke er bange for at hvis vi mødes igen at jeg så vil få følelser for hende og alt muligt.. om hun overhovedet havde tænkt på det.. Det havde hun ikke også sagde hun ikke rigtig mere til det..

De er sgu ikke til at blive kloge på hehe .. også derfor jeg ikke gider hende mere.. hun er spild af kræfter imo

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Fornuftigt valg - hun virker ikke særlig interesseret i dit ve og vel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]