Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 97 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kammerat Hvirvelvind skrev:
LasseFar skrev:
Tias skrev:
Jeg hader når etablerede bands får den vrangforestilling at deres aller nyeste lorteplade er fantastisk og de kun skal spille den.. :)

Deres nye plade er fantastisk!

Dermed ikke sagt at de kun skal spille den...

Nej, vil gerne høre Reign In Blood..

Det vil jeg skuda også...

Jamen for søren! Lad os gå backstage og voldtage indtil de spiller den! Hva!? Hva sir' du!

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

LasseFar skrev:
LasseFar skrev:
Tias skrev:
Jeg hader når etablerede bands får den vrangforestilling at deres aller nyeste lorteplade er fantastisk og de kun skal spille den.. :)

Deres nye plade er fantastisk!
Dermed ikke sagt at de kun skal spille den...

Det vil jeg skuda også...

Jamen for søren! Lad os gå backstage og voldtage indtil de spiller den! Hva!? Hva sir' du!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Nøøøj manner, Mastodon på Roskilde! Og Slayer!!! Det bliver uden tvivl riff-fest of the year! Hold kæft, jeg ELSKER jo Roskilde Festivallen!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Lamb of God 4 roskilde tak!

Titel:
Junior medlem

Tias skrev:
Hell yes! Slayer er og bliver et af de fedeste livebands. De ved præcis hvad deres fans vil have, så det er bare Reign in Blood, Angel of Death, Mandatory Suicide og War Ensemble lige i træk :D

Slayer formår at piske en stemning op(Især blandt de diverse hardcore fanboys), men jeg syntes nu ikke de høre til blandt et af de fedeste livebands. I 2005 var jeg til Giants of Rock, og sørgeligt nok meldte Mötorhead fra. Jeg kunne godt have tænkt mig at se de legender live - Men som substitut, kom Accept i stedet for. Lige gyldigt hvad folk siger, så var Accept helt klart det bedste band på scenen den aften! Gamle mænd, halv skaldet med totalt gråt hår.. Og så formåede de bare at fyre den af med deres pseudo-militær stil. Hvorfor var de bedre end Slayer? .. GAMLE MÆND! Se, det er fanme den rette true metal ånd!
Hvorvidt deres musik er exceptionelt godt kan selvfølgelig diskuteres, men de har sku' lavet et par kvalitets numre.

Hvis jeg skal se slayer igen, så bliver de altså bare nød til at spille Dead Skin Mask - Jeg vil gerne høre hvordan de håndtere den live.

Nu har jeg aldrig været på roskilde før, men overvejer da lidt at tage med - Hvad kan jeg forvente, som en person der ikke planlægger døds druk? En beskidt og primitiv livsstil, hvor alle bliver ramt af en stenalders psykose? I så fald, kunne det da være et interresant supplement til årets anden festival - Nakke festivalen!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nakke er fucking guld værd :D Jeg håber da på at se nogle af jer psy.dk hoveder der.

Når det er sagt, svedigt at du var til GOR - Accept er jo den spændstigste form for nostalgi man overhovedet kan wanke til! Men Udo er kun underholdende i så lang tid, jeg synes personligt Slayer var højdepunktet den dag, Toms introtale til Mandatory Suicide var sgu guld værd :p

-Tias

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg var afsted sidste år, og det var bare helt perfekt Roskilde stemning :D Høj sol, kønne kvinder og kolde bajere...

Skal måske afsted iår, pga. følgende live-bands:

-Red Hot Chili Peppers (Har ikke set dem endnu live, og har været fan i 16 år)

-Slayer (Har hørt de er suveræne live)

-The Who (Hvem skulle have troet det?)

-Mani Spinx (har hans nye debutplade, minder lidt om Beck)

-Dúné (gymnasieelever fra Skive der sparker rock-røv)

-Basement Jaxx (tror de kan levere en fest-stemning fra en anden verden)

og selvfølgelig:

Björk-pigen (så hende også lukke Orange Scene i 2003)

Men som nogen er inde på, lægger RATM måske vejen forbi, hvis de får blod på tanden! Hold kæft jeg gad godt se dem for fuld udblæsning på Orange !!

:shock: :D :twisted:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Lige modtaget et mail om at Beastie Boys kommer, det afgøre det formig, jeg skal afsted i år! :D

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: 2400 KBH. NV.
Jeg kommer da bestemt også igen i år. Roger Water blev min yndligns-roskilde-koncert sidste år.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

BEASTIE BOYS det bliver bomben ffs!!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Jeg glæder mig MEGET til The Who.. jeg er stor fan er næsten alt 60'er rock og skal syre den HELT ud derovre.. håber jeg.. men jo.. lad os for pokker da mødes! kunne være ret fedt!

Jeg tænkte på.. hash?? er det lovligt at gå rundt med hvis man ikke sælger? eller er der nogen af jer har blevet busted? eller kender nogle?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Ja, The Who bli'r sikkert stort! "Talkin' 'bout my geeeneration!!"

Og Beastie Boys ! Det bliver mere og mere tiltrækkende at få fat i en billet.
(Inden billethajerne ta'r dem allesammen!)

Delysid>>
Roskilde har indskærpet i deres programmer osv. at de kører en hårdere politik mod stoffer end førhen. Så samme love som resten af landet er gældende på festivallen. Dermed også hashish, men i særdeleshed hårdere sager.

Men jeg tror mere det er noget de skal skrive. Jeg har hverken set nogen blive taget eller selv været ude for det.
Jeg så sågar sidste år en fyr her på PSY, som havde fået taget billeder sammen med 2 politibetjente, som smilende poserede sammen med gutterne, som var ved at ryge en joint. Jeg synes politiet på Roskilde for det meste opfører sig eksemplarisk...så længe, der er nogenlunde orden i kaos'et, er de ret afslappede.
Så:
Hvis man ikke just går og pulser en vagt eller en panser op i hovedet, skal du ikke være nervøs. De fleste roskildegæster indforståede med, at rygning af pot og hash er en integreret del af festivallen.
;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

svedigt! lige det jeg ville vide.. det kunne jo være RET nedern at få taget sin billet pga man går og suger en jay.. nice nok.. glæder mig for sygt man!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Drumstick skrev:

Delysid>>
Roskilde har indskærpet i deres programmer osv. at de kører en hårdere politik mod stoffer end førhen. Så samme love som resten af landet er gældende på festivallen. Dermed også hashish, men i særdeleshed hårdere sager.

Men jeg tror mere det er noget de skal skrive. Jeg har hverken set nogen blive taget eller selv været ude for det.
Jeg så sågar sidste år en fyr her på PSY, som havde fået taget billeder sammen med 2 politibetjente, som smilende poserede sammen med gutterne, som var ved at ryge en joint. Jeg synes politiet på Roskilde for det meste opfører sig eksemplarisk...så længe, der er nogenlunde orden i kaos'et, er de ret afslappede.
Så:
Hvis man ikke just går og pulser en vagt eller en panser op i hovedet, skal du ikke være nervøs. De fleste roskildegæster indforståede med, at rygning af pot og hash er en integreret del af festivallen.
;)

Enig! Jeg tror bestemt ikke der er noget at være bekymret over. De udmelder jo for faen hvert evigt eneste år, at der er en nul-tolerence politik mht ulovlige rusmidler på Roskilde ("Drug Free Festival"-kampagner osv.) Men når det kommer til stykket, skal det nok gå alt sammen, ligesom det har gjort alle de andre år. No worries 8)

deXo-faN

Titel:
Medlem
Brugeravatar

svine fedt! så tager jeg den med ro! hehe.. har købt min billet! og jeg håber virkelig vi kan mødes lige hurtig alle sammen.. det er jeg i hvert fald frisk på ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Tias skrev:
Nakke er fucking guld værd :D Jeg håber da på at se nogle af jer psy.dk hoveder der.

-Tias

Går ud fra du snakker om Nakkefestivallen ? For det forventes at jeg, ligesom sidste år skal til nakkefestival og pine min krop med alt for mange (MEGET BILLIGE) fadøl, alt for meget chillum og aldeles IKKE gennemstegte kyllingelår fra engangsgrill. YUMMI!
Selvfølgelig kun hvis jeg overlever roskilde 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Delysid skrev:
svine fedt! så tager jeg den med ro! hehe.. har købt min billet! og jeg håber virkelig vi kan mødes lige hurtig alle sammen.. det er jeg i hvert fald frisk på ;)

Som panseren sagde da jeg spurgte om de havde ekstra fokus på hashrygere: Hvis de skulle anholde nogen, kunne de ligeså godt anholde 80% af alle festivaldeltagere. (Incl. mig da jeg stod og røg foran dem, havde glemt jeg havde en tændt joint i hånden, om de så den eller bare var flinke og lod være med at sige noget er ikke til at vide)

1 enkelt uge om året må de også slappe lidt af og lade os nyde - i vores øjne - retten til at indtage stoffer uden at blive hetzet som vanskabninger

Glæder mig faktisk en del. Bare det bliver godt vejr

Titel:
Medlem
Brugeravatar

lækkert Dr. X hehe.. det skal nok gå... hehe.. ser hva det kan blive til derovre.. :D

Men er der nogen der har hørt nogle musik-rygter? vi er ikke kommet særlig langt i antal bands på listen til 2007 endnu.. sidste år var der over 150.. men der er hvad.. ca. 35 på listen lige ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Så blev der smidt endnu et par navne på band-listen... Muse og Arcade Fire...! jajaaa, det skal nok blive fornuftigt...

Derudover skal det da lige nævnes at det er Tuborg der bliver solgt i ølboderne endnu engang i år... Men mon ikke sort slot (også kendt som Sort Slut 8) ) er den foretrukne øl hos sigøjnersælgerne igen i år?? :lol:

Senest rettet af Tyler 22 mar 2007 10:40, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
deXo-faN skrev:
Så blev der smidt endnu et par navne på band-listen... Muse og Arcane Fire...! jajaaa, det skal nok blive fornuftigt...

De hedder "ArCade Fire".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 97 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]