HopIFjorden skrev:
Vil bare sige skrev:
HopIFjorden skrev:
Ikke en rar historie - bliver nødt til at spørge om han nogensinde snakkede om selvmord?
Ikke med mig, nej... Men han er da kommet med hentydninger til det engang imellem. Vi troede bare allesammen at han var glad, nu hvor han skulle til at starte på en frisk. Det er kun hans eks-kæreste der vidste at han var begyndt at få social-angst igen og derfor tog dexofan, men han sagde at hun ikke måtte sige det til nogen, så det er først kommet ud her efter at han er død.
Jeg vil passe på med at komme med teorier, men bevidst overdosering popper da frem i mit hoved...
Vores tanker har også været på bevidst overdosering og der er mange små tegn der der tyder derpå men han har åbenbart sagt til sin mor hvad han havde taget da han kom hjem til hende i kramper og knap nok kunne tale så man kan også komme til at tænke på at han måske ikke var klar når han endelig mærkede livet løbe ud af ham. Desværre troede hans mor (der som sagt af kamilla var narkoman) at han bare skulle sove rusen ud. Det tog ham over 24 timer fra han kom til hende før han døde.
Det er virkelig grusomt at tænke på at en man elskede så højt er død på den måde.
BTW. Jeg er den ekskæreste som Kamilla snakker om og jeg elskede ham utrolig højt og jeg ved at han også til det sidste elskede mig meget højt. Det var absolut ikke pga. manglende kærlighed at vi gik fra hinanden. Jeg blev bare nød til at beskytte mig selv så han gav slip på mig. Vi fik begge nye kærester sidenhen og det gjorde det meget anstrengt for vores forhold. Men kun 3-4 dage inden han gjorde det han gjorde, inviterede han mig hjem til hans far og vi sad og sludrede og grinede og fik virkelig snakket alt igennem om de svære følelser vi begge havde gået igennem efter brudet og alt muligt andet. Og jeg tror virkelig at han har tænkt at hvis han skulle forlade denne verden så var det vigtigt både for ham og mig at genfinde det specielle bånd vi altid havde haft. Han gav mig virkelig alt jeg kunne ha brug for til at komme lidt mere smertefrit igennem denne så smertefulde oplevelse. Det vil jeg altid elske ham endnu mere for.
P.S. Kamilla( som er min bedste veninde gennem 15 år) er sådanset også hans ekskæreste men hun ser nok ikke sig sevl så meget som sådan som jeg gør. Det var hende der gjorde mig den heldige ejer af hans venskab m.m. ved at introducere mig for ham for mange år siden.
Mange mange knus fra et blødende hjerte
Pia.