Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
En meget trist nyhed, min medfølelse går til alle der kendte ham.

Under Caligulas profil som Odden linker til, kan man se at hans email er: grandmaster_n@yahoo.com
Kan være det kan hjælpe med at slå fast om det er ham..

Titel:
Junior medlem

HopIFjorden skrev:
hans sidste post : 26 aug 2006 22:37

kan dog ikke se hvornår han sidst var logget ind - måske en admin. kan!?!?

Hvad skriver han i den sidste post? Har du evt et link? Sorry den lange "ventetid" men skulle lige lufte hund ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
her kan du se alle hans indlæg.
http://psychedelia.dk/phpBB2/search.php?search_author=Caligula

Titel:
Junior medlem

NowhereMan skrev:
En meget trist nyhed, min medfølelse går til alle der kendte ham.

Under Caligulas profil som Odden linker til, kan man se at hans email er: grandmaster_n@yahoo.com
Kan være det kan hjælpe med at slå fast om det er ham..

Han havde flere emails. Prøver at ringe til nogen der evt. kender de forskellige han havde. Han var jo (hvis i ikke har gættet det) lidt af en nørd :idea:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hermed min kondolence.

Titel:
Junior medlem

http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?p=34078&highlight=#34078

Jeg har fundet ham. Han blev oprettet som bruger i 2001 under navnet "Nicho" Men har sandsynligvis skiftet nick på et senere tidspunkt. Han var jo kun omkring 15 år dengang. Der står lidt om ham i den tråd ovenover.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Vil bare sige skrev:

Jeg har fundet ham. Han blev oprettet som bruger i 2001 under navnet "Nicho" Men har sandsynligvis skiftet nick på et senere tidspunkt. Han var jo kun omkring 15 år dengang. Der står lidt om ham i den tråd ovenover.

Hans nic vil også ændre sig i alle hans gamle posts hvis han skiftede...

Titel:
Junior medlem

HopIFjorden skrev:
Vil bare sige skrev:

Da ikke hvis han lavede en helt ny profil? Ligner ikke Nicho at skifte nick - han var mere end der lavede flere brugere, flere emails osv.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Vil bare sige skrev:
HopIFjorden skrev:
Vil bare sige skrev:

Da ikke hvis han lavede en helt ny profil? Ligner ikke Nicho at skifte nick - han var mere end der lavede flere brugere, flere emails osv.

Nej det har du ret i....!

Men meget tragisk ihvertfald... Elektronisk kram til dig herfra... Håber du vil finde de svar du søger!!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg kendte ham ikke, men lan da huske ham her fra forummet.

Jeg kondolerer for hvad der er sket : :cry:

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
...............

Senest rettet af Troll 15 okt 2007 14:34, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg kondolerer også. Det er altid trist, når folk kommer af dage, på så meningsløs en måde.

Mine tanker går til familie og venner :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg kondolerer.

Trist at høre.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
Kondolere jeg ved det er hårdt at miste så ung en ven

Junior medlem

kamulla pus...

Mulla jeg fandt en gammel tråd hvor Nicholas som bruger "Nicho" skriver og hvor caligula også skriver til Nicho.
Se:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=

Ergo kan Caligula ikke være Nicho's nyere brugenavn. Billedet minder heller ikke om noget Nicholas ville vælge.

Vi må kigge videre...

P.S. Det er så surealistist at sidde og læse alle de ting han har skrevet og stadig prøve at huske at han er død.

Titel:
Junior medlem

Vil bare sige skrev:
Denne tekst er taget fra netdoktor. Nicho tog både lykkepiller, og store mængder dexofan - han var klar over det var farligt, men det gik altså galt alligevel :(

Citat:
Mulige bivirkninger

Der kan forekomme døsighed, kvalme og svimmelhed.

Kan hæmme vejrtrækningen hvis midlet tages i store doser.

Må man samtidig indtage anden medicin?

Midlet må ikke anvendes hvis man inden for de sidste 14 dage er blevet behandlet med en MAO-hæmmer (middel mod depression)

De antidepressive han fik var ikke mao-hæmmere (MAOI) mulla men zofoft som er under kategorien "lykkepiller" som du selv siger. Men han vidste at det var farligt. Han nævnte i søndags at han vist havde prøvet at få serotonin-shock af at tage dexofan når han var på lykkepiller. Og jeg har vist forklaret ham om sorotonon-shock engang så han viste højst sandsynligt at det var dødeligt.

Knus Pia.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Godt at vide hvem det er, så der ikke er en der anses for død som ikke er det. Tak for at gøre det klart for os.

Jeg håber i kommer igennem dette. Det er hårdt at miste en nær ven.
Igen
Jeg kondolerer.

Titel:
Junior medlem

Vil bare sige skrev:
Odden skrev:
Hey Kamilla,
Først og fremmest vil jeg sige, at jeg kondolerer. Det er ikke nemt at miste en ven.

Jeg har linket til en bruger der hedder Caligula længere oppe. Han har været en 20 år gammel her i 2006. han er født i 1986 efter hvad jeg kunne læse i en af de poster han har skrevet.
Er det ham?
Trippede han allerede som 15 årig?

Han var ihvertfald født i 1986 og havde fødselsdag d. 18/10

Ja, han trippede da han var 15... Han startede (for) tidligt.

Ja jeg kommer først med alle kommentarerne nu for jeg ledte efter Nicho på andre sider de sidste mange timer. Men han er fra 1985. Er næsten lige blevet 21 år den 18 oktober.

Titel:
Junior medlem

HopIFjorden skrev:
Vil bare sige skrev:
HopIFjorden skrev:
Ikke en rar historie - bliver nødt til at spørge om han nogensinde snakkede om selvmord?

Ikke med mig, nej... Men han er da kommet med hentydninger til det engang imellem. Vi troede bare allesammen at han var glad, nu hvor han skulle til at starte på en frisk. Det er kun hans eks-kæreste der vidste at han var begyndt at få social-angst igen og derfor tog dexofan, men han sagde at hun ikke måtte sige det til nogen, så det er først kommet ud her efter at han er død.

Jeg vil passe på med at komme med teorier, men bevidst overdosering popper da frem i mit hoved...

Vores tanker har også været på bevidst overdosering og der er mange små tegn der der tyder derpå men han har åbenbart sagt til sin mor hvad han havde taget da han kom hjem til hende i kramper og knap nok kunne tale så man kan også komme til at tænke på at han måske ikke var klar når han endelig mærkede livet løbe ud af ham. Desværre troede hans mor (der som sagt af kamilla var narkoman) at han bare skulle sove rusen ud. Det tog ham over 24 timer fra han kom til hende før han døde.
Det er virkelig grusomt at tænke på at en man elskede så højt er død på den måde.

BTW. Jeg er den ekskæreste som Kamilla snakker om og jeg elskede ham utrolig højt og jeg ved at han også til det sidste elskede mig meget højt. Det var absolut ikke pga. manglende kærlighed at vi gik fra hinanden. Jeg blev bare nød til at beskytte mig selv så han gav slip på mig. Vi fik begge nye kærester sidenhen og det gjorde det meget anstrengt for vores forhold. Men kun 3-4 dage inden han gjorde det han gjorde, inviterede han mig hjem til hans far og vi sad og sludrede og grinede og fik virkelig snakket alt igennem om de svære følelser vi begge havde gået igennem efter brudet og alt muligt andet. Og jeg tror virkelig at han har tænkt at hvis han skulle forlade denne verden så var det vigtigt både for ham og mig at genfinde det specielle bånd vi altid havde haft. Han gav mig virkelig alt jeg kunne ha brug for til at komme lidt mere smertefrit igennem denne så smertefulde oplevelse. Det vil jeg altid elske ham endnu mere for.

P.S. Kamilla( som er min bedste veninde gennem 15 år) er sådanset også hans ekskæreste men hun ser nok ikke sig sevl så meget som sådan som jeg gør. Det var hende der gjorde mig den heldige ejer af hans venskab m.m. ved at introducere mig for ham for mange år siden.

Mange mange knus fra et blødende hjerte
Pia.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Mine kondolencer til jer.

Jeg håber, I kommer bedst muligt gennem sorgen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]