Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Hvad var dit drug of choice i år 2006
Afstemning sluttede 12 jan 2007 12:13
THC 24%  24%  [ 27 ]
Amf/Meth/Kokain 2%  2%  [ 2 ]
MDMA 16%  16%  [ 18 ]
LSD 12%  12%  [ 14 ]
Svampe 14%  14%  [ 16 ]
DMT 3%  3%  [ 3 ]
2C-(X) 7%  7%  [ 8 ]
Opium/Andet opiod 3%  3%  [ 3 ]
Ketamin 12%  12%  [ 13 ]
Andet(Hvad?) 8%  8%  [ 9 ]
Afgivne stemmer : 113
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Psyko skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
Det kan endda gå så galt at det ender i dobbeltposts og andet shizzle :P
men nej, det er ikke nogen sund kombo.....

Mit internet kører så råddent, så man nærmest føler sig tvunget til at trykke send flere gange for bare at være nogenlunde sikker på at der overhoved kommer noget frem. Det er møg frustrerende.

Haha jeg føler med dig mester, der er måske højtryk på linjen? :P

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
ThirdEyeFlood skrev:
Psyko skrev:
ThirdEyeFlood skrev:

Mit internet kører så råddent, så man nærmest føler sig tvunget til at trykke send flere gange for bare at være nogenlunde sikker på at der overhoved kommer noget frem. Det er møg frustrerende.

Jeg er lidt i tvivl om hvad det præcis er du alluderer til, men jeg henter ikke noget ned. Tror bare, det er noget med det trådløse netværk og min bærbare computers manglende evne til at klare det. Jeg savner virkeligt min gamle ADSL forbindelse, som jeg havde hjemme hos og far. Øv!

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Psyko skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
Psyko skrev:
ThirdEyeFlood skrev:

Jeg er lidt i tvivl om hvad det præcis er du alluderer til, men jeg henter ikke noget ned. Tror bare, det er noget med det trådløse netværk og min bærbare computers manglende evne til at klare det. Jeg savner virkeligt min gamle ADSL forbindelse, som jeg havde hjemme hos og far. Øv!

-Psyko

Tænkte nu bare nettet generelt, synes også jeg har bemærket en del forsinkelser for tiden, særligt på MSN.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
2C(X) fordi roger waters og roskilde som sådan samt moesgaard strand bare blev så meget anderledes efter et par mg af 2ci... Det var i hvert fald det stof der alene satte størst aftryk på mine oplevelser i 06 indtil videre..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg hopper på ketamin-vognen.

At blive suget tilbage gennem tunnelerne, ned i toiletter, ud af afløb, ind i mystiske verdener, at snakke med en indisk fyr foran taj mahal osv, at være en fast forankret del af en kæmpe stor maskine ude af stand til at bevæge sig, at være med i simpsons-afsnit og snakke med Lisa.... så bliver det vist ikke mere underholdende og mystisk.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
CANNABIS

Fordi det er et dejligt og alsidigt stof som altid er der til at hjælpe en igennem lektierne, skolen, familie fester, regnfulde og ellers søvnløse nætter. Det kan bringe en selv og gutterne i nærmest psychedelisk trance. Det er ik noget man kan få for meget af, det er nemt og lige til!

Og så fordi at jeg har fået nemmere ved at skaffe i dette år!!! ;)

Og fordi det er det jeg bruger 50% af min løn på, så det fylder også hverdagen og har fyldt hele året med glæde og velbehag :D

Nu må vi håbe næste år bliver ligeså dejlig!! :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Min stemme går helt klart til 2c-x.

Prøvede 2c-b for første gang for en måneds tid siden (var samtidig mit første rigtige psykedelia) og har aldrig haft det så sjovt og underligt på samme tid.

Jeg kunne også have semt koka eller mdma som også er nogne rare ting men 2c-b'en har virkelig fejet benene væk under mig og så har man det ikke så ubehageligt dagen efter :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Johndeere skrev:
Jeg hopper på ketamin-vognen.

At blive suget tilbage gennem tunnelerne, ned i toiletter, ud af afløb, ind i mystiske verdener, at snakke med en indisk fyr foran taj mahal osv, at være en fast forankret del af en kæmpe stor maskine ude af stand til at bevæge sig, at være med i simpsons-afsnit og snakke med Lisa.... så bliver det vist ikke mere underholdende og mystisk.

det er sådan nogle trips andre af os drømmer om og længes efter

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har ikke konfereret så meget med de andre IM-ketamin nydere herinde på boardet, men jeg kan dårligt forestille mig mine oplevelser er så unikke igen. Anyone? Vil i ikke give mig ret i at denne verden ophører 100 % i et stykke tid når man skyder ketamin (120+ mg.)?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Johndeere skrev:
Jeg har ikke konfereret så meget med de andre IM-ketamin nydere herinde på boardet, men jeg kan dårligt forestille mig mine oplevelser er så unikke igen. Anyone? Vil i ikke give mig ret i at denne verden ophører 100 % i et stykke tid når man skyder ketamin (120+ mg.)?

Ja ok... når du SKYDER ketamin er det egentlig ikke så underligt - damn det lyder vildt i mine ører... Det er en grænse jeg aldrig kommer til at krydse, det er jo et kirugisk indgreb... wicked

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
HopIFjorden skrev:
Ja ok... når du SKYDER ketamin er det egentlig ikke så underligt - damn det lyder vildt i mine ører... Det er en grænse jeg aldrig kommer til at krydse, det er jo et kirugisk indgreb... wicked

Det er nu ikke svært at komme langt væk på ketamin bare ved at sniffe det. Dosen vil skulle være lidt højere ved insufflering, men virkningen og længden heraf er nogenlunde det samme.
Har ikke selv skudt det, da jeg endnu ikke brugte sprøjter sidst jeg havde ketamin mellem fingrene, men det kommer nok en dag :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Min stemme går til MDMA da jeg syntes det er det ultimative party drug.. elsker den følelse af at styre hele lortet :lol:

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Rødvin, helt afgjort.

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
O[sub]2[/sub]

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Bomber skrev:
Min stemme går til MDMA da jeg syntes det er det ultimative party drug.. elsker den følelse af at styre hele lortet :lol:

Det var da en lidt særpræget beskrivelse af MDMA-rusen...Faktisk stemmer den overens med det folk flest siger om kokain.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

tma-2

Titel:
Dedikeret medlem

Psyko skrev:
Bomber skrev:

Det var da en lidt særpræget beskrivelse af MDMA-rusen...Faktisk stemmer den overens med det folk flest siger om kokain.

Jeg kan nu godt følge følelsen af at have styr på det hele, højst sandsynligt pga. det unaturligt høje overskud.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg er med Stonez drug of the year er klart TMA-2 har haft mange lækre trips iår, men TMA-2 er specialt , skarpt forfulgt af et dejligt 2c-b trip for ikke så længe siden :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Psyko skrev:
Bomber skrev:

Psyko -----> Ja men har personen da ik ret i det?! Jeg føler da også bare alt er fryd og gammen når jeg er helt væk på "skidtet" .. og det er da klart mere partydrug end coke.. i hvert fald min mening 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Legit skrev:
Psyko skrev:
Bomber skrev:

Psyko -----> Ja men har personen da ik ret i det?! Jeg føler da også bare alt er fryd og gammen når jeg er helt væk på "skidtet" .. og det er da klart mere partydrug end coke.. i hvert fald min mening 8)

Det giver jo ingen mening, menneske!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]