Nematoden skrev:
Det med at du vil i kontakt med folk og de skrider når du prøver at være i kontakt m dem længere tid af gangen, kan hænge sammen med at du måske har lidt præstationsangst og den slags kan folk mærke(empati), det er ikke velset pga. det gør dem nervøse.. Når et "hej med dig" er påtaget kan det mærkes ret let.. sådan noget skal komme naturligt!
jeg kan ikke rigtigt overfor mine klassekammerater eller jeg må hellere sige tidligere
Nematoden skrev:
Det med at folk syns du er spooky hænger nok sammen med at du selv syns du er spooky.... Hvis du har selvtillid vil det stråle ud af dig!!
Bliv god til et eller andet (sport f.eks.) eller prøv at tænk over hvad du er god til og ryg en fed på det!!
nogle gange syntes jeg,jeg er spooky men ikke specielt og det med selvtilliden ved jeg godt det ikke vildt meget det der mangler, hehe det sidste med at tænke over hvad jeg er god til og så ryge en fed på det får da smilet frem
Nematoden skrev:
Mht. til dine mere sære træk (facader) vil jeg foreslå kognitiv terapi... Men det er noget med at du skal snakke dine problemer igennem med en læge og få en henvisning til en hjernevrider osv... men så langt ude er du jo heller ikke, vel?.. Bare ta dig sammen og åben munden når du har noget fornuftigt at sige, så skal du nok få positiv respons (smil til verden og den smiler til dig)
det har en fra aspergerforeningen også foreslået, men hvorfor lige netop den?. Min læge kan ikk li mig og jeg kan ikk li ham og min mor vil ikke lade mig skifte. I nogles øjne er jeg langt ude i andres er jeg meget velbegavet, heh det med at smile til verden og så smiler den til mig plejer jeg kun at sige til andre
Nematoden skrev:
PS: Burde tråden ikke flyttes til medaljens bagside??
det jo ikke forårsaget af stoffer