New Order skrev:
New Order skrev:
Jeg bor ikke i København, og jeg tager ikke kraftige psykedelika længere, men var det ikke en idé at få noget lignende stablet på benene i Århus?
Jeg er frisk på at stikke hovedet sammen med nogen, hvis der er seriøs interesse for det.
Jeg må hellere lige uddybe.
Det er begrænset, hvor meget jeg egentlig kan bidrage med til et evt. arrangement, og det var i første omgang bare en prøveballon, jeg skød op. Betragt det snarere som en opfordring end et ønske om direkte at lade mig involvere alverden i projektet.
Dog vil jeg, hvis det bliver aktuelt, gerne forsøge at finde stedet til et arrangement.
Musikcaféen (men det koster vel penge, oder?) eller Splab kunne umiddelbart være et par muligheder.
http://www.studenterhusaarhus.dk kunne jeg forestille mig ville være oplagt til et sådant arrangement. De har jo lige åbnet nye lækre lokaler, og det virker som om, der kom til at ske rigtigt meget dernede.
Fra deres side:
Citat:
Arrangementer
Udvalgets formål er indenfor husets retningslinier at arrangere og udføre arrangementer i og udenfor Studenterhus. Arrangementerne skal være tro mod husets vision om at være nyskabende, provokerende og ekstraordinært og dække alle aspekter af Studenterhusets virke herunder viden, erhvervskontakt, kultur og innovation. Arrangementerne kan være af forskellig art herunder:
Debataftener
Foredrag
Forelæsninger
Events
Udstillinger
Etc.
Det kunne da ikke være bedre!
Fanny og jer andre; hvis I har fået smag for at holde oplæg, synes jeg, I skulle prøve at tage kontakt!
Iøvrigt kunne jeg ikke forestille mig andet, end at vi ville være en del her i Århus, der gerne ville hjælpe med lidt promovering!