Psyko skrev:
Treasure > Jeg har aldrig rigtig forstået, hvad du laver på psychedelia? Det er ikke fordi, jeg ikke mener du har ret til at være her, og du bidrager da med en masse god information, men du virker jo nærmest som inkarneret tilhænger af forbudspolitikken.
Det er ikke fordi, jeg beskylder dig for at være borgerlig, du virker mest af alt som en (god) socialdemokrat.
-Psyko
Jeg ser ingen grund til at stoffer skulle legaliseres, for hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg hele den kamp for legalisering, blot handler om at dem der tager narko kan få lov at tage endnu mere narko. Beskyttelse af egne interesser, ville man også populært kalde det. Der kan meget vel være masser der er uenige med mig, men jeg har det fint med forbudspolitikken for det viser at stoffer er noget, der ikke er acceptabelt i vores samfund, ligesom vold og overgreb. Jeg tror ikke på den hage med oplysning, selv om den sikkert er særdeles fremragende, og med lidt oplysning vil vi automatisk få fjernet stofmisbrugere. Den holder ikke i længden og hører efter min mening til i en slags drømmeverden. Selvfølgelig skal der være oplysning ja, men det kommer altså ikke til at fjerne problemet.
Jeg kan ikke se hvorfor man absolut skal have samme holdning for at være på psychedelia - jeg respekterer da folk der tager stoffer, naturligvis til en vis grænse. Jeg forstår hvorfor folk får lyst til at prøve det, for jeg har selv været der, men derfor behøver kan man stadig have en anden holdning hvad angår stoffer i det almene samfund, og der ser jeg det stadig bedst at der er et forbud.