Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 21:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Blir nok noget med champagne, vanilla phillies proppet med goe sager og evt. lidt cola - burde kunne gøre det :)

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
min nytårs aften kommer til at gå i selvskab med en bunke venner fra min skole, Meth, lidt LSD og en sjat 2C-B. Efterblæseren vil rase ud på et nærliggende hotel, og nok blive ledsaget af store mængder hash, gas og GHB...
håber i alle får en fornøjlig aften...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
Min aften bliver på ubestemte, men ret store, mænger alkohol! :twisted: hash og så bare en kæmpe cigar!

Skal nok blive hyggeligt :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Gaia skrev:
Du kan ikke bilde mig ind at alkohol er en god combo med amf? :roll:
Er det ikk den klassiske fejl fordi at virkningen på alkohol bliver fordoblet på amf?

Det lyder ikke til at du har prøvet den combo særligt godt.

Når man er på amfetamin, bliver alkoholens virkning dæmpet meget efter min mening og man kan drikke meget mere end normalt. Det er normalt skidt hvis amfetaminen pludselig stopper med at virke selvom man er fortsat med at drikke meget, men bare fordi man tager amf, drikker man vel ikke mere end man ved man kan holde til?

Kan jeg stadig ikke bilde dig ind at det er en god combo, så spørg alle andre der har prøvet den. De er højst sandsynligt enige med mig :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ja man kan sgu da ikke tag amfetamin uden at drikke. Det er hvertfald aldrig sket for mig

Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
Formodentligt blot mindre mængder alkohol (champagne/god vin) og en masse amfetamin, det snask kan jeg ikke holde mig fra dén aften. Om morgenen/formiddagen kan jeg så vende hjem til lidt GHB og skihop i tv.

formodentligt...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg 'nøjes' med at købe den største cigar jeg kan finde og så stoppe den fuld af fed. Og så selvfølgelig en røvfuld guldbajere.

Dem jeg skal til fest hos skal vidst tage en del amf og såen, men den vogn er jeg ikke på.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hehe, jeg skal have: En smule champagne, en MASSE amf, lidt cola, en super fræk nytårs hat og en KÆMPE kasse knaldperler!

Ud over det har jeg spottet mig en kæmpe bordbombe med 100 stykker legetøjsdimser, der skal fyres af senere på aftenen, så der er tripperen ting til alle :P

Jeg ville super gerne have nogle kiks, men jeg tager KUN hvid Armani og det har jeg desværre ikke ku' finde her i KBH :(

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hovsa, der ryger nok også en pind eller to ned, og måske et par ture på chillumen. Der skal helst ikke være alt for meget røg på første aften, da min nytårsaften skal vare hele weekenden NONSTOP! :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg skal give den gas med en uhæmmet stor mængde bajere og sprut, julesne i næsen og bordbomber med bare damer på! Og så ellers ud og lave noget farligt med krudt...

Titel:
Site Admin

Alt - og det er ikke at sige så lidt :twisted:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
10 kg. kokain, 50 liter finsprit og 1 gram carfentanyl, og så skal jeg være vågen i en MÅNED !!!

Jeg tager meget mere narko end alle jer andre til sammen, og jeg er mindst 10^28 gange sejere !!!

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg ender med at drikke mig stiv...

Titel:
Medlem

En af mine venner holder nytårs fest, hvor dresscode er Jakkesæt / Smoking for mænd, så det bliver rimeligt fint :) ligesom DR-D skal min stå på Jakkesæt, Cigar, Champagne, Vin, Fin middag, Fyreværkeri af olympiske dimensioner og alt det der.
Ingen stoffer planlagt for den aften, da vi har aftalt ikke at tage stoffer til den fest, men hvis festen går død tidligt, kan man jo altid tage videre og se hvad natten ellers har at byde på.
Sidste nytår tog jeg en del LSD (~400µG) det var nok lige rigeligt til sådan en fest, med masser af mennesker der genre vil høre rap så højt at højttalerne skrattede, så var det jo en fin idé at gå ud og lege med nogle heftige kanonslag :roll:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
planen er bare lidt hygge med en enekelt ven nogle bajere en masse sprut og så en bytur. måske en enkelt joint til at slutte det hele af med. den første nytårs aften i lang tid jeg ikke har skullet noget vildt. så vælger at nyde det stille og roligt :)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Dextrose skrev:
10 kg. kokain, 50 liter finsprit og 1 gram carfentanyl, og så skal jeg være vågen i en MÅNED !!!

Jeg tager meget mere narko end alle jer andre til sammen, og jeg er mindst 10^28 gange sejere !!!

LOL!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ingen knark til mig, jeg har ingen narkofester at tage til :evil:

Jeg drikker mig nok stiv og snakker om ligegyldige stive ting med nogle andre stive mennesker...
Det er sikkert også ok :?

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem

skal også bare drikke.. intet andet, da dem jeg skal hen til ik er klar på det.. :-/

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sønderborg
Tror den står på alkohol i store mængder, og måske et par snitter amf. 8) Så er jeg klar..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
En god portion pilsnere og så 1 lille gram cola til efter 12, og så ellers en masse damer :) Godt nytår til alle, og i aften ha en rigtig hyggelig juleaften!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]