Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 05:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
nej jeg havde hverken gjort eller sagt noget til ham.... han kom løbende rundt om hjørnet og regner med at fjolset vil løbe udenom mig hvis han har SÅ travlt, hvilket det så ud til at han havde, men det gjorde han ikke.... så nu sidder jeg med et meget flot øje, og hovedpine på tredje/fjerde dag og overvejer at gå til lægen og få det tjekket!!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
For en måneds tid siden var der en tøs der lossede mig i nosserne, fordi jeg havde kaldt hende et forkert navn 3 gange i min brandert :?:
Jeg burde satme ha' kvitteret med en lussing, men jeg er åbenbart for god til den slags...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har aldrig og vil aldrig direkte slå på en tøs, men spytter hun, slår på mig eller lignende så kan hun godt komme ned at ligge og lære det, men ville ikke slå for at skade.

De er jo det svage køn (fysisk), men mænd kan slå så meget på hinanden som de har lyst til efter min mening, så længe de holder sig fra mig med mindre de har en grund til at klappe mig ned. Har aldrig selv bedt om at få nogen på hovedet og vil forhåbentlig heller aldrig, men skulle ikke sige nej til at klappe en spasser i gulvet :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
De må tage konsekvenserne, hvis de selv spiller op til det! Boy or girl!

Titel:
Dedikeret medlem

Man slår ikke på kvinder, så fucking simpelt er det!

jeg har intet problem med vold, prøver at undgå det, når jeg kan men går ikke af vejen hvis det er den meste fornuftige udvej. Men slå på en kvinde, Aldrig!

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er SÅ let at sige at "jeg kunne aldrig finde på at slå på kvinder" når man ikke er blevet løjet for, psykisk misbrugt, økonomisk misbrugt, sexuelt misbrugt, nedværdigt, fået smadret sin selvtillid, blevet lovet tæsk, blevet truet med politiet i et forhold på over et år. Når tæven så hverken vil lytte til en eller respektere en når man beder hende om at forlade ens hjem når hun bliver ved med at svine en til og hun sparker en i maven når man tar fat i hende og siger at hun skal holde kæft, så tror jeg nok ikke at I ville have så let ved at holde tilbage.

Men bare behold jeres konservative og fordømmende holdninger - untill it happends to you.

Respekt til n_dk, KenIshii, fordi de kan se at et svin er et svin og Dextrose, fordi han har balls of steel 8)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Zikterion > Går du ikke ind for ligestilling?

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

tjah, er nok bare opvokset i et område, der tror ret strengt på at man ikke slår på piger.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
MuseJens skrev:
Det er SÅ let at sige at "jeg kunne aldrig finde på at slå på kvinder" når man ikke er blevet løjet for, psykisk misbrugt, økonomisk misbrugt, sexuelt misbrugt, nedværdigt, fået smadret sin selvtillid, blevet lovet tæsk, blevet truet med politiet i et forhold på over et år. Når tæven så hverken vil lytte til en eller respektere en når man beder hende om at forlade ens hjem når hun bliver ved med at svine en til og hun sparker en i maven når man tar fat i hende og siger at hun skal holde kæft, så tror jeg nok ikke at I ville have så let ved at holde tilbage.

Men bare behold jeres konservative og fordømmende holdninger - untill it happends to you.

Respekt til n_dk, KenIshii, fordi de kan se at et svin er et svin og Dextrose, fordi han har balls of steel 8)

- I hear you, dawg...Hvorfor er jeg forresten ikke med på respekt-listen??

Mvh. Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Det er synd at mange mennesker presser en ud i situationer hvor man bare mister den i et øjeblik, og handler med vold...

Jeg har aldrig slået nogen før selv... men jeg har heldigvis altid haft en evne til at undgå den slags konflikter...

Og hvorfor er jeg heller ikke med på respekt-listen!? ;P

-Satori

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Tjah, jeg har også været i situationer, hvor jeg burde gøre noget igen, men man er vel for god af sig.

- Nitte til MuseJens og Dex. - Dank, hvordan kan du være imod vold, når du elsker S/M?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Ja, vold er skidt, fy fy.
Jeg kan heller IKKE klare når en flok gruppe mennesker tæsker en uskyldig uden grund (eller lign.) Det giver ingen mening, de folk burde...ja...ha det skidt.

Andgående vold mod piger, så vil jeg godt sige at der virkelig findes nogen bitches som fortjener det, men nej, man skal ikke slå på dem, selvom de sikkert fortjener det. Men det kan vel også komme an på selve situationen.

Vold, nej, det skidt :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
MuseJens skrev:

Det var faktisk 2. gang i løbet af 2 måneder, men den første gang var lidt selvforskyldt... :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
haha, du er en gentleman, selv i stiv tilstand ;)

jeg har aldrig været oppe at slås, så jeg skal ikke kunne sige om jeg ville slå en pige, men i n_dk og jensus' tilfælde kunne jeg i hvert fald finde på det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]