Ø Tripperen! skrev:
Jeg forstår dig godt, jeg flueknepper bare
Ja præcis jeg kan også få den der trykkende følelse i brystet. Jeg har ikke suget igennem nej. Et sted imellem 4-6 streger over en aften. Jeg stopper, så snart jeg kan mærke, at nu bliver rusen ikke større, og det synes jeg kommer meget hurtigt. Allerede efter de første 2-3 streger, synes jeg at virkningen har toppet, og at de andre streger næsten har været overflødige.
Om jeg lyder af ADHA eller ADHD, ved jeg ikke. Det har jeg aldrig mistænkt mig selv for, og har heller ikke fået nogen hentydning fra andre, om at jeg har nogle af symptomerne. Men det kan selvfølgelig godt være. Dog ikke noget der generer mig.
Jo ren Amfetamin er hvid, tør, lugt og smagsfri. Det er det jeg har også. Det er nemlig på gadeplan at man ihvertfald skal være sikker på at blive snydt. Men muligvis også på darkweb, har jo ingen anelse om, om det nu er 80% i renhed eller ikke. Jeg tvivler!
Du har nok helt ret. Bivirkningerne må man nok leve med, hvis ikke man selv renser det. Det er en mærkelig verden vi lever i

Godt at hører at vi er på bølgelængde Ø-drengen

Jeg vil dog påstå at virkningen ikke topper efter 2-3 streger (med mindre du ligger nogle seriøse krigere op selvfølgelig). Jeg synes du skylder dig selv at købe 1 gram af det bedste kokain du kan få fat på, og 2 six packs af din foretrukne øl, og så del det over en stille og rolig hygge aften i private rammer, med 2-3 gode venner. Så skal i nok få snakket om stort og småt, og delt ud af guldkornene. Så bliver det sgu ikke meget hyggeligere. Lidt ligesom at sidde på comedown efter et svampetrip, hvor man føler sig helt klar i hovedet og snakken bare flyder
Amfetamin ved jeg ikke meget om. Men jeg kender til salg og marketing, og på det grundlag vil jeg ikke udelukke at der kan købes næsten kemisk rene stoffer på DarkWeb, hvis det er det de skriver i deres varebeskrivelse. Har gravet lidt dybere siden vi skrev sammen og jeg kun kunne finde 70%. Og nu tænker jeg "Hvorfor ikke? De vil gerne lave penge, og have at kunderne kommer igen. Og hvis jeg kan lave en a/b ekstraktion af kokain i min udestue, så kan de vel også lave noget der bare er i orden"
Man kan gøre 2 ting for at få kokain uden bivirkninger. Lave en A/B af gade kokain, eller købe +90% ren kokain hjem fra DarkWeb og derefter lave en Acetone vask på det
Andrusha skrev:
Dette giver ofte anledning til misforståelser, men forklaringen er såre simpel. 100 % ren amfetamin er som andre aminer en free base, hvilket man yderst sjældent (for ikke at sige aldrig) støder på. Når denne base krystalliseres til et salt (typisk til amfetaminsulfat) vil den teoretisk højeste andel ren amfetamin være 72%, da resten af molekylet udgøres af saltet. Det er så blevet et markedsføringstrick at skrive et tal omkring 72%, ligesom mange markedsfører deres MDMA som "84% pure", men det er naturligvis helt umuligt at vide noget om med mindre man - som du selv er inde på tidligere - er klar på at udføre en a/b ekstraktion eller sender sit produkt til GC/MS analyse ved et professionelt laboratorium.
Jeg har tidligere haft fat i både ren kokain (inddampede øjendråber) og ren racemisk meth samt amfetamin af høj (men ikke testet) kvalitet og selvom kokain er fantastisk lækkert, er meth nu engang det bedste! Amfetamin af god kvalitet rummer en masse forskellige potentialer, men er ikke helt euforisk nok til at kunne måle sig med de to andre substanser.
Ja det kan du sgu nok have ret i. Lige såvel som kokain HCl teknisk set kan være 88% ren kokain, da de sidste 12% består af saltet. Det kunne faktisk godt være et salgstrick på DarkWeb markeder. Men har siden fundet noget amfetamin de påstår skulle være 98% rent, så jeg ved det ærligt talt ikke. Men jeg vælger at tro på at det er meget rene stoffer der kan købes derinde.
Det skal igen siges at jeg ikke ved specielt meget om amfetamin. Dog ved jeg at det ikke er et drug for mig.
Methamfetamin har jeg aldrig prøvet, og det kommer jeg heller aldrig til. Ikke fordi det ikke kan skaffes, men tror sgu ikke jeg tør. Fuldstændig ligesom jeg ikke tør prøve heroin.
Jeg er mest til "øko dope" altså stoffer der er skabt af naturen. Og hvis jeg kniber øjnene lidt sammen og holder mig for det ene næsebor, så kan kokain også snige sig ind under den kategori