Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 14:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Der er hverken cannabis eller alkohol indblandet.
Det lidt underlige er at jeg ikke rigtigt reagere på hallucinationerne, i forhold til hvad jeg ser.
Det først dagene efter jeg sidder og tænker over tingene og får lidt gåsehud, kan endda sidde og more mig lidt over det med solbrillerne i min blæser.
Var dog helst fri for dem, det ubehagelige er de 10 chok jeg får i løbet af sådan en aften. Jeg har bare gået og undret mig lidt over hvad der skyldes jeg ser de ting.
Oprettede nok tråden i håb om at få lidt vished og får at se om og andre oplevede de samme ting som mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke bliver "blæst" at det hvorfor tager du det så?
Det du beskriver er jo direkte hallucinationer, ikke bare forvrængninger som mange mennesker nøjes med at få af rigtige psychedeliske stoffer.
Det lyder ikke til at du kan tåle stoffet sådan rent neurologisk, kender en der har oplevet det samme (netop med MDMA), hun nærmede sig en mindre psykose fordi synerne fortsatte når hun blev ædru. Jeg vil råde dig til at holde dig fra stoffet ... for dit eget psykiske velbefindende, det er nogle ret så alvorlige og unaturlige bivirkninger du får som i mine øjne bør tages alvorligt.

Junior medlem

Jeg bliver blæst. Bare ikke ved de doser.
Jeg undre mig bare over hvordan jeg kan hallucinere ved de doser.

Men ja det ikke bare forvrængninger. Jeg har heldigvis en stærk psyke. Føler ikke
jeg nærmer mig nogen psykose. Og har heldigvis aldrig oplevet at se noget når jeg er ædru.

Men tak for råd :-) .
Gider ikke det MDMA mere aligevel. Man bliver for knast af det dagene efter.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: A spot within a spot
Men tak for råd :-) .
Gider ikke det MDMA mere aligevel. Man bliver for knast af det dagene efter.

Min erfaring er, at ved de doser du snakker om er man stort set helt klar i hovedet dagen efter. Kun vede høje doser at jeg oplever at være smadret. Men de hallucinationer du snakker om kommer også ved mig. Har blandt andet lagt en triprapport op omkring et trip hvor jeg dumdristigt tog 0,7g over en hel aften godt nok. Der beskriver jeg også de hallucinationer jeg fik.

VB

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]