Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 18:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg havde en super festival.
På trods af frygt for at de nye arrangører ville slacke på fx lydsystemet, havde jeg høje forventninger - som blev indfriet over forventning. De nye arrangører har bestemt ikke ligget på den lade side.
Der er blevet bygget rigtig mange nye ting, meget af det med stråtag (fx en gangbro, der ligner en drage og en større bygning, der husede noget skørt folkemusik), Chillouten (som var røvsyg at se på sidste år) var som taget ud af skovene i Avatar filmen, og er nok en af de flotteste jeg nogensinde har set, der var ikke nedgraderet noget på lyd-fronten, alle bade havde fået en opgradering og der var flere af dem, flere vandposter.

Jeg fik hørt overraskende meget af det jeg gerne ville, vejret var godt og stemningen god. Jeg overvejer i hvert fald at tage afsted igen. Næste år er der dog ikke Boom, så det kan godt være det bliver for crowded dernede, lige som forrige år.. Nu må vi se.. Det var i hvert fald passende med mennesker iår.

Mht politi..
Der var rigtig mange, der åbenlyst kun var der for at sælge stoffer. De havde gigantiske bannere og sad i deres lejre hele dagen, hver dag, til politiet dukkede op.
Politiet stenede bare rundt, selvom de var der talstærkt. Men i ny og næ så man dem eskortere en person med sig. Jeg havde intet problem med, at de nakkede nogle af dem, der bare var kommet for at slå plat på kulturen.
Jeg mener; alle ved det foregår sådan et sted, men man behøver sgu ikke ligefrem at åbne en butik og skilte så åbenlyst med et.
Da jeg ankom til Budapest spurgte hotelreceptionisten også om der havde været ballade derude, netop pga et TV-indslag. Jeg tænker at de nye arrangører måske ikke har gidet at bestikke det lokale politi til at blive væk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Da jeg ankom til Budapest spurgte hotelreceptionisten også om der havde været ballade derude, netop pga et TV-indslag. Jeg tænker at de nye arrangører måske ikke har gidet at bestikke det lokale politi til at blive væk.

Jeg har læst at den lokale politichef er blevet fyret af den nationale, og en ny gut er blevet sat ind i stedet. Man kan så overveje hvorfor politichefen er blevet fyret, men mon ikke det kunne have noget med bestikkelse at gøre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]