Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Eksamen
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Jeg måtte bare se, hvem de sande stræbere var (dem, som sidder til sidste sekund).<HR></BLOCKQUOTE>

Vi er ikke stræbere, vi er bare lidt langsomme i optrækket :P

Dedikeret medlem

På min skole skal vi faktisk sidde tiden ud da de mener det forstyrrer de andre, og de vil have at vi laver noget... God dammit my school sux [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fenriz - Nå ja, det kunne også være derfor, at man sidder tiden ud. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Det var faktisk tilfældet med mig, da det var matematikeksamen. Men i dag kunne jeg se, at det var slipsestræberne, der sad tilbage. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Undtagen lige hende, der sad øverst, som er fuldstændig ordblind og ikke engang kan læse to-cifrede tal op.

Alcoholic - Vi sad så også i en kæmpe hal, så det forstyrrede ikke rigtig nogen, når folk gik. Men det er da heller ikke slemt at sidde tiden ud. Det er trods alt en eksamen, og det er ikke hver dag, at du skal tage sig så meget sammen. Så du kan lige så godt gøre dit allerbedste.

Dedikeret medlem

Psyoga>>> Ja selvfølgelig, men 4 timer til at skrive en dansk stil på computer er sq en del for meget...

Nå omkring den diktat idag... Hvad skete der lige for en sidste opgave? Hader når de ik skriver hvor mange fejl man skal finde... Hvor mange fandt i? Jeg fandt selv 12 udover den som var rettet...

Ellers synes jeg nu resten af ordene var rimelig nemme...

In our memories
Brugeravatar

Skrev I på computer, I svin! :-P

Jeg fandt alle fejlene. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Jeg talte dem dog ikke. Og så fik jeg en fejl: "projieret." Jeg har aldrig hørt om ordet, og jeg kiggede under "proc" og "pros" i ordbogen, men jeg fandt jo ikke noget. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Så det blev ikke 13 denne gang.

Dedikeret medlem

Ja det ord fattede jeg heller ik en skid af så nej heller ik 13 her [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Regner med 10...

In our memories
Brugeravatar

He, he, der var bare ingen, der fattede det ord.

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Jeg tror faktisk jeg får 13 - Jeg er næsten helt sikker på ALLE ordene!

Og den var fandme let denne her gang!

EDIT: Projicere; Betydning=overføre

[ 07 Maj 2003: Besked ændret af: Creatif ]

In our memories
Brugeravatar

Fik du virkelig "projieret"... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Havde jeg fået dét, havde jeg også fået 13. Så jeg er rimelig (!!!!) tosset lige nu.

Junior medlem

Geografisk sted: Helvede og Hundige
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Skrev I på computer, I svin! :-P<HR></BLOCKQUOTE>
*LOL* I har ikke computere på jeres skole? :P [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Btw. så var jeg også en af dem der blev siddende... 1½ side, og så fik jeg 7 [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Tsk, censor havde nok ikke hørt om kreativ tænkning [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Helvede og Hundige
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af -BMWAS-:
[QUOTE]Originalt postet af PsyGoA:
[b]Skrev I på computer, I svin! :-P
<HR></BLOCKQUOTE>
*LOL* I har ikke computere på jeres skole? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Btw. så var jeg også en af dem der blev siddende... 1½ side, og så fik jeg 7 [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Tsk, censor havde nok ikke hørt om kreativ tænkning [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

EDIT: Nå ja, held og lykke med eksamen'erne... Også dem som er overståede [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hvor svært kan det være at klare en folkeskolediktat? Man har sq en hel time til det pis!

In our memories
Brugeravatar

-BMWAS- - Hi, hi. Nej, vi har ikke andet end et par enkelte computere, vi kan bruge til at finde ting på nettet med. Computerne er blevet stjålet så mange gange, at de lige så godt kan glemme det. De tilbageværende er også under konstant video-overvågning.

N.dk - Nu nytter det jo ikke meget, om man så havde 5 timer, når man ikke kender ordet, og det ikke står i ordbogen, vel? [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Medlem

Hvis man slog op under projiceret stod både staveformen og betydningen.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nogen af jer der kan huske om "Filmskolen" var med i diktaten? Og hvad rettede i "prommenere" til?

In our memories
Brugeravatar

Ikke i min ordbog, okay? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Filmskolen... det ved jeg ikke lige. Havde du problemer med at stave til "Filmskolen", da? *g* Jeg rettede "prommenere" til "promenerer".

Medlem

3 overstået, 6 to go [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Haha, jeg spurgte opsynsmanden hvad man skulle gøre hvis man skulle ryge,så gik der to minutter, og så eskorterede han mig udenfor. Det var faktisk ret fedt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Men ja, de københavnske skolers rygepolitik er umenneskelig! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
jeg troede egentlig at man SKAL have lov til at ryge til skriftlige eksamener hvis de varer over en time, men det er nok bare noget jeg har misforstået så...

Medlem

4 timer! Hvad klager I over...
-Vi har 48 timers eksamener og de ligger som regel i weekenden. Se det er fucked!!! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

damn, jeg er træt af at skulle føle mig som en ussel junkie, der står på lokumet for at få mit dope(nikotin) lorteskole uden en ordenligt rygepolitik, det er kraftedme overtrædelse af menneskerettigheds erklæringen at man ikke må holde ryge pauser!!!!!!!!!

men 2 overstået 5 togo,

damn jeg bliver sq færdig alligevel, det er bevist man kan gennemfører 12 års skolegang, slutte med 30% fravær og 20 i gennemsnitsfrævær på 3 år uden nogensinde at ryge på særlige vilkår eller få under 8 i gennemsnit.....

damn gym er da nok det nemmeste og mest tumpede jeg nogensinde har gjort med mit liv!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Imorgen begynder de mundtlige eksamener så, og som det er blevet sagt før; <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Held og lykke!

Mundtlig matematik herovre [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]