Synd for dig at du har haft et rigtigt slemt badtrip.
MEN
Som Halugenlampe siger: jeg tror du har googlet dig til lidt for meget semividen og piecet det sammen. Hvad ved du egentlig om serotonin syndrom udover at det drejer sig om forøget serotonerg aktivitet? Kliniske tegn eller, hvordan det erkendes eller hvordan det almindeligvis behandles, hvor sjældent det er eller lign.?
Du har udelukket det kunne være andet end hjertekramper du har haft?
Den røver du skriver om benzoer er også et godt eksempel. Ja diazepam øger indirekte dopaminergt input til nucleus accumbens, men effekten af diazepam er blodtrykssænkende.
Når jeg læser det du skriver, får jeg det indtryk at du har taget for meget for længe og din krop og sind altså ikke kan klare det. Vi har snakket om det før, men du har ikke taget det så seriøst - men det kan være du vil gøre det nu. Jeg tror at oveni en anerledes fysisk reaktion, er det begyndt at køre rundt i hovedet på dig, hvad det kan skyldes og tanken om serotonin chok er blevet umulig at flytte fokuset fra. Som det er blevet skrevet virker lægernes valg af behandling fornuftig nok, hvis man overhovedet vil gå ind i farmakologisk behandling. Hvad jeg synes lægerne burde have gjort er at sætte en sød sygeplejerske til at sidde og tale med dig stille og roligt.
Alice skrev:
Nu hvor jeg tænker over det er det utroligt at jeg ikke ER død.
Jeg tror lægerne havde noget mere styr på din situation, end du lige opfangede. En høj dosis methylon og kraftig puls sammen med en er det eneste du begrunder det ud fra?
Du havde ikke spist i 2 dage, og har bombet dig ned med stoffer så sent som dagen før.