Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 aug 2025 12:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Bliver jeg kontaktet fra styregruppen på staden, bruger jeg gerne min sommer på at prøve at få agurketiden til at blive fristadstid.

Jeg har i to år tjent mine penge på at snyde og bedrage folk, på vegne af jeres folkevalgte. Har Christianitterne lyst til at bruge mediestrategi, vil jeg meget gerne sende et bud på en. Svar helst gennem Pm.

Mvh.
Anarkrig

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det kunne være awesome, det ville helt sikkert også hjælpe på det kommende regeringsskifte :P

Anarkrig skrev:
Jeg har i to år tjent mine penge på at snyde og bedrage folk, på vegne af jeres folkevalgte.

Det lyder en smule korrupt, i mangel på bedre ordvalg... Tør man i det mindste spørge hvad din "titel" er? Corruption Assistant Key Manager eller sådan noget? :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Nogen der ved om spærringen er ophævet lørdag?

Jeg havde rent faktisk, siden starten af denne måned, lavet en aftale med et par kammerater om at tage derover et smut.
Står i Kolding og skal tage stilling til om jeg skal tage et tog eller ej.

På forhånd tak.

<edit> Diverse nyheds-medier er ret uenige om en dato, derfor jeg skriver her. </edit>

Medlem
Brugeravatar

lol de gøre det for at aspære panserne ?

det sgu da ikke for sjovt de har helikoptere...

det gøre det bare meget nemmere at ryde staden for så er der ingen til at beskytte den :roll:

men tror endelig ikke de tør ryde staden .. se bare
hvad der skete da de fjernede ungdomshuset :roll:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Snoezel skrev:
Anarkrig skrev:
Jeg har i to år tjent mine penge på at snyde og bedrage folk, på vegne af jeres folkevalgte.

Det lyder en smule korrupt, i mangel på bedre ordvalg... Tør man i det mindste spørge hvad din "titel" er? Corruption Assistant Key Manager eller sådan noget? :lol:

spindoktor?

Medlem

Spindoktor lyder så hårdt, vi plejer at kalde det kommunikationsrådgiver eller pressemedarbejde, men ja Halugenlampe har kastet lys over sagen, pond intended.

Mvh
Anarkrig

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Selvfølgelig.... Svedigt... Én af manipulationens mestre på et narkoboard - jeg er beæret :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheStar skrev:

det gøre det bare meget nemmere at ryde staden for så er der ingen til at beskytte den :roll:

Hehe ja men tror du reaktionen ved ungdomshuset vil holde dem fra at prøve ? Det fik de jo også ryddet, på trods af folk var villige til at forsvare det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
cake skrev:
TheStar skrev:

Hehe ja men tror du reaktionen ved ungdomshuset vil holde dem fra at prøve ? Det fik de jo også ryddet, på trods af folk var villige til at forsvare det.

Ja. Også måske lige 18. maj-urolighederne :)? ...

Jeg tror ikke det handler om Politi'et vil turde - de skal bare adlyde.

Det er menneskene som er politibetjente vi skal ha' fingrene i ... Vil de, som individuelle mennesker gå ind til det? ...
De er ikke mennesker når de er i UNIFORM ...

Junior medlem

Jeg forstår ikke at de lukker staden i den her tid, det er da nu at staden skal bruge flere tilhængere, til at hjælpe dem med at forblive en fristad. På den anden side kan jeg også godt se det skaber meget opmærksomhed omkring problemet. Jeg syntes bare der var andre metoder man kunne bruge, men det jo bare min mening.

Til jer der spørger hvornår den åbner igen, så har jeg fået lidt insider viden der siger, at hvis vi er heldige så åbner den tidligts lørdag, men intet er dog sikkert endnu.

Men til jer allesammen tag derind lørdag, der bliver muligvis en stor demo, og hvis i elsker vores fristad syntes jeg i skal være med til at kæmpe for at det forbliver en fristad!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Hvor er det typisk man, idag var min ven og jeg taget der ind..... kan godt bekræfte at indgangene er lukket. Hovedet indgangen er dækket til med plader hvor der står Christiania er lukket! Troede ikke rigtigt på det til at starte med, men den var sgu god nok. :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Umennesker der lever af at snyde andre mennesker er ikke mennesker -
men umennesker :)

BullDuck skrev:
Hvor er det typisk man, idag var min ven og jeg taget der ind..... kan godt bekræfte at indgangene er lukket. Hovedet indgangen er dækket til med plader hvor der står Christiania er lukket! Troede ikke rigtigt på det til at starte med, men den var sgu god nok. :(

Ser i ikke tv ?
går på msn ? facebook ? noget.
Synes man har fået det smækket i hovedet uanset hvor man kigger hen.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: reefstail island
Er det ærgeligt når folk i disse dage kommer forgæves til Christiania? Muligvis.
Er det en effektiv strategi i at understrege vigtigheden af en truet fristad, både som turistattraktion og kulturelt eksperiment? Absolut!

Desperate times call for desperate measures, jeg sympatiserer 100% med aktionen.

Medlem

Det vi skal bruge lukkedagene til, er til at få snakket om, hvad vi ville savne, hvis fristaden ikke længere var. Få snakket med alle vi møder om, hvad det er for en størrelse, hvilken betydning Christiania har, og hvor kulturfattige vi først ville være, hvis det blive til Lille-Hellerup.
For det er, hvad de småborgerlige, nyrige svin glæder sig til. Tænk på deres smørrede grin, som de får flyttet deres designermøbler op i deres penthouse på volden. Den ekstra glæde de fuckhoveder kommer til at have, ved at sætte sig med en lille whiskey, i det der engang var fristaden. DET MÅ IKKE SKE!

Hold oplæg om det i skolen, smid emnet ind i frokostpausen, gør hvad du kan for at holde opmærksomheden på, hvad vi er ved at miste.

Mvh
Anarkrig

Medlem

fourD skrev:
Er det ærgeligt når folk i disse dage kommer forgæves til Christiania? Muligvis.
Er det en effektiv strategi i at understrege vigtigheden af en truet fristad, både som turistattraktion og kulturelt eksperiment? Absolut!

Desperate times call for desperate measures, jeg sympatiserer 100% med aktionen.

+1

Junior medlem

Hvordan kan de hippier lukke noget som de ikke ejer ? :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Fordi de kan.
og det kan staten ikke

OH YHEA !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
BREAKING NEWS: http://rokokoposten.dk/2011/04/30/christiania-rydder-sig-selv-i-protest-mod-normalisering/

Medlem

http://jp.dk/indland/article2415935.ece

Medlem
Brugeravatar

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 546235.ece - Christianitter vil købe staden (150 mil)
Christiania: "Må vi betale kontant?"
Staten: "tjoo, penge er jo penge ik?"
Christiania: "Okay to sek, vi henter lige vores spare-lastbil som vi har lagt vores overskud i de seneste 2-4 måneder.
Ja det var forresten penge som kunne havde været jeres fra starten, hvis hash altså var lovligt og i havde beskattet det ;) ha en god dag"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]