Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Skal moderatorene smide ringe kunst i off-topic?
Ja 33%  33%  [ 13 ]
Nej 63%  63%  [ 25 ]
Andet (som jeg har skrevet i tråden) 5%  5%  [ 2 ]
Afgivne stemmer : 40
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Jeg synes, at enten skal tråden slettes, eller også skal den forblive i art. Tråden er ikke oprettet, med offtopic in mente, og hører derfor ikke til under offtopic.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ærligt talt, så er der sgu mange tråde, der ikke er oprettet med off-topic in mente, men som alligevel hører til der. Og det er bestemt ikke kun art-forummet, der har den slags tråde...

Men det du siger, Morten på 14, er det, at vores smagsdommeri skal opskaleres fra flytning til off-topic (hvor tråden trods alt stadig lever) til sletning? Det ændrer vel ikke ved, om vi er smagsdommere eller ej.

@Jack: Selvfølgelig må I forsøge at påvirke "os", "dem", "det", min pointe var blot, at der ikke er nogen garanti. Jeg burde have skrevet ..."ændrer formentligt ikke noget..."

Medlem
Brugeravatar

Jeg er fint tilfreds med moderatorerne herinde

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
frækfyr skrev:
Jeg er fint tilfreds med moderatorerne herinde

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Enig med fræk fyr - også selvom jeg har oplevet tråde forsvinde uden begrundelse - så har jeg som regel selv vidst at grunden dertil har været overvejet - ik altid jeg lige har fanget hvad overvejelserne gik på men..... :)

Potato potato... moderatorer er nødvendige og hvis en tråd i art udvikler sig uheldigt kunne den jo renses for indlæg og lade den være låst bare min 3 3/4 %

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg er helt enige i at vi har skide gode moderatorer. Det er altså det eneste problem på forummet og det er jo et HR forum altså ikke særligt relevant. Så længe HR delen fungere, fungere forummet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Synes kun der skal være plads til rigtig kunst i art forummet ;)

Ringe kunst SKAL smides i off-topic :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg synes at smagsdommeri er god smag.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg har stemt nej. Har selv prøvet at få smidt en fortomanipulation i fuck forummet i tidernes morgen, hvilket ireterede mig meget. Omvendt synes jeg efterhånden der er en del topics i art, der måske burde ligge i generelt eller off topic, da de ikke har meget med kunst at gøre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Altså forfanden... I kan da ikke smide noget i Off-topic som f.eks. et dårligt rap, når at "Roadkills og andre døde dyr" stadigvæk ligger i art? Men jeg stemte dog stadigvæk "Ja", fordi der skal være en begrænsning. Dette er et forum med moderatorer og admins, ikke et demokrati hvor at størstedelen af medlemmerne bestemmer.
Og så synes jeg generelt set, at de klarer et fint job. De skal sku også tage noget lort en gang i mellem, respekt for det.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@HrKnudsen: Det kommer vel an på, hvem smagsdommeren er? :P Ej, personligt synes jeg Roadkills-tråden er ret interessant. Bare det, at flere mennesker åbenbart går og fotograferer døde dyr på baggrund af en eller anden fascination synes jeg er meget sigende om det æstetiske menneske.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]