Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: DK
Nu strammer du den godt nok Travelogue [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Det kan ikke være folk fra psy der har ansvar for hvad soma gør og ikke gør...

Du har ret i at det kunne være en god ide at prøve på at rette på deres problemer for at undgå at der sker noget skidt, men derfra også til at sige at det er her at ansvaret ligger, der er fandeme langt [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Hvis du tager stoffer af egen vilje er det sgu dit eget ansvar, ikke andres!

For lige at slutte af på en ordentlig måde vil jeg sige at jeg bakker op om din mening med at der burde rettes lidt på soma's politik, men din sidste post var sgu for meget [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Ditto de holdniger som Travelogue & Zarathustra ligger for dagen.

+/- 10%

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
hvor er idealismen blevet af??

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Down the drain!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg har for en måneds tid siden været inde at snakke med Lars om nogen af tingene, og han virker ret fornuftig. Det virker da også som om de tager research-chems noget mere alvorligt nu. Jeg mener altså at jeg har nogenlunde gjort hvad jeg kan. Det kan ikke passe at jeg skal bruge alt for mange kræfter for at rette op på deres måde at køre forretningen på. Så må de sgu betale mig løn som konsulent! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hvorfor køber folk ikke bare deres research-chems selv.. Hvis man bare søger en lille smule på nettet, kan man det nemt finde stoffer som aMT, 5-meo-dipt, etc. Man kan vel bare slå sig sammen med andre hvis det er for dyrt?

Så ved man også selv 100% dosis'en, og kan opbevare stoffet korekt!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
...det gør folk også! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

jeg syntes da bare at travelogue skal køre sin ide videre - siden at han er så hooked på den må han jo være godt igang med at skrive det brev - eller sidder han bare med en ide og vil have andre til at udføre den for sig?????

Insane psychedelia user!

Daffy, hvor tit køber du 100 doser af et stof af gangen?

Medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
jeg syntes da bare at travelogue skal køre sin ide videre - siden at han er så hooked på den må han jo være godt igang med at skrive det brev - eller sidder han bare med en ide og vil have andre til at udføre den for sig?????<HR></BLOCKQUOTE>

Nej jeg vil gerne ha andres input, men nej jeg skriver ikek et brev men vil gå ned og tale med dem...

Det jeg mente med ansvar er jo ikke at I skal stå til ansvar fo hvad andre folk laver ej heller hvad soma laver. men Som et community har man et ansvar nå man syntes noget ikke er som det burde være. Så bør man (ansvar) gøre noget ved det. Jeg mener ikke jeg strammer den. men self har i da på ingen måde juridisk ansvar for at fok er nogle fjolser. Men et moralsk ansvar for athjælpe fjolserne til at gøre så lidt skade som mugligt.
En af dine venner kommer hen til dig og siger at han lige har købt5 doser 2ci og vil guffe dem. Så sigetr du vel også til ham at han nok ikke skal tage mere end 2 og starte med 1??? Det er jo ikke andet end det.... Og jo Soma skal da tjene deres penge, men det gør de sq nok ved deres prissætning der er ret pebret, men det har de jo 100% ret til. Så jeg tror ikke de får folk til at tage stører dosis end hvad der er sane, det har jeg i hvert fald ikke oplevet. Men Hvis Jan hvirkeligt har sagt det med at han ville sige2g svampe i stedet for 1 så er sq for fucked up. Men som sagt er jeg aldriv blevet ekspideret af Jan kun Lars og ha ham den nye (duno his name) og der har jeg fået ok dosis vejledning. Bortset fra at de ikke har helt tjek på hvor meget der er i deres potioner...

nej men lad nu bare soma om det - det er alligevel en skodshop - og grunden til dette.

1: deres hjemmeside er ikke blevet opdateret - osse selvom det står at der kun vil gå et par uger - det er fandme dårlig kundeservice

2: De svarer ikke på emails - hvilket osse er skod service

det er squ 2 gode grunde - så hvis soma skal have noget hjælp så bliver det fandme ikke før at de har styr på deres lort - hvilket de overhovdet ikke har - det er 2 små-ting som de ikke engang har styr på - og hvis de ikke engang kan holde styr på så lidt hvor meget tror du så det hjælper at punke dem for deres doser - de er temmelig sikkert ligeglade og en flok kapitalister.

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Travelogue:
Bortset fra at de ikke har helt tjek på hvor meget der er i deres potioner...<HR></BLOCKQUOTE>

*LOL*

Som om at det ikke også er noget af det mest væsenlige!.. Hvis de ikke har styr på deres potioner, burde de slet ikke sælge noget som helst!

Medlem

med aMT ja... med 2ci er det da også væsenligt men den usikkerhed der er i deres opmåling er mindre en 2 mg. hvilket efter min erfaring ikke gør den store forskel... men whatever. Diskussionen er jo ret åndsvag idet vi tydeligvis har forskellige og meget faste synspunkter vi tydeligvis ikke kan påvirke hindanden med....

Men lige en ting til... Hvad er det for noget fis med at de er kapitalister? De er da ikke mere kapitalister end den dealer de sælger dig dit e. eller den bager du køber dit morgenbrød fra. Hvis du gerne vil undgå kapitalisme bør du nok undgå det her land vi har jo trods alt markedøkonomi om du kan li det eller ej.

[ 19 Marts 2002: Besked ændret af: Travelogue ]

Dedikeret medlem

Nåh ja, men eftersom de lidt fører sig frem som hippier der tilfældigvis sælger 'bevidsthedsudvidende' planter og kakti, kunne man håbe på at de ikke så meget gjorde det for profittens skyld men mere for at sprede 'the good gospel'...
Personligt synes jeg at det er fucked up at tage mere end fremstillings pris+lidt oven i for 'stoffer', men jeg er måske også lidt af en hippie...

Medlem

In a perfect world yes.. but no. De skal skuda også ha mad på bordet, jeg tror ikke det er noget de tjener det store på den foretning. De kan få det til at løbe godt rundt, men de blir sq ikke millionære...

Medlem

Geografisk sted: DK
Fuldstændig enig Travelogue, har selv tænkt på det samme - at det er lamt at kalde Soma (eller alle andre man ikke kan lide) kapitalister..... Og jeg tror absolut heller ikke de spinder guld på den forretning, så mange kunder er der heller ikke... Men det ville der måske være hvis de gad at gøre lidt ud af tingene, fx med deres HP....

Nå jeg r ude [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mvh Platon,....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]