InnerNetExplorer skrev:
Haha. Og hun har kun 11 posts siden 2005. Det lugter ikke ligefrem af begejstring for at diskutere stoffer

Undskyld fordi
-jeg godt kan finde ud af at bruge søgefunktionen i stedet for at fylde forumet med emner der har været oppe en milliard gange før
-jeg ved hvad Google er, igen i stedet for at fylde forummet med random spørgsmål
-jeg ikke gang på gang laver posts for at diskutere extasypiller på trods af reglerne klart siger dette ikke er stedet til det
-jeg har hjerne nok til i første omgang ikke at røre kiks
-jeg ikke skal ha hjælp til at finde ud af hvor mange jeg skal tá af de der random piller en tilfældig fyr ga mig/jeg fandt et eller andet sted
-at jeg ikke har behov for at skulle spørge hvordan jeg bedst udnytter de mest ubrugelige random receptpligtige piller i manglen på ordentlig narko
-jeg oftest godt ved når det ikke er mit sted at svare når jeg er klar over der er andre der ved bedre...-og ikke synes jeg skal lave en post bare for at sige jeg ikke ved det/ikke er sikker, men der nok er andre der ved det
-jeg hellere nyder andres kunst i stedet for at ligge mine egne tilfældige krudseduller op
-jeg ved og respekterer at min viden om rusmidler oftest er minimal i forhold til mange andres herinde og dermed ikke føler jeg skal komme med min ufatteligt vigtige mening uden rigtig at vide hvad jeg snakker om gang på gang...
osv.... Det sagt har jeg da synes stedet er så fedt at jeg stadig gider efter så mange år... Er bare ikk typen der fører mig frem...- Hov... Håber ikk der er nogen herinde der kender mig irl, i så fald, shhhh :p