Måske med en system a la det nye youtube design, hvor de 2 (måske 3 her på psy) mest pointgivne "svar" ligger konstant øverst!
Systemmet giver så kun point til barometeret i profilen der har nået dette "elite" rum.
Det vil gøre det meget nemmere for mods at fjerne de farlige svar, eftersom man kun kan komme med farlige svar!
Søgetiden for div og især nye brugere vil falde drastisk.
Og spammeren bliver fin-siet væk!!
Systemmet er sværere at misbruge idet at der nu kun skal læse max 3 posts igennem er man en sløv mod, resten er automatik.
Når det er sagt kan en simpel ting som det at nærlæse en tekst være med til at afsløre alderen på en person eller i det mindste få et fingerpeg i en retning.
Vi alle klar over når man læser en med dårlig humør, men ordvalget og sammensætningen afslører gerne alderen.
Lyder det så ovenikøbet totalt indlysende og evt vildt genkendeligt det svar der bliver givet, må man jo tro på at personen der svarer har været på et lign. stadie i sit liv.
Tag paddi f.eks??
Alle hans indlæg bliver afsluttet- Paddi -
Aldersforskellen på ham og mig er måske 10 år men skrivestilen er anderledes.
Jeg skriver f.eks aldrig under men bruger ham her

Også malkavian skriver lidt anderledes igen men helt klart kan læses de ved hvad de skriver om.
De måske "gamle og trætte" ja men når de lukker op er det dumt ikke at tage imod..
xpert er f.eks mod på 3 ok kendte forums af hvad jeg har bemærket, og derved også en man bør høre på med respekt.
Det skrivestilen der afslører folk og evt alder.
Men derfra ja, jeg må også tilmelde mig holdet der synes det går nedad bakken - desværre.
Måske nogen flere frivilige mods i takt med flere brugere??
Jeg gør mit til for at hjælpe folk og selv om man har masser af overskud som landmand i vintersæsonen, er der bare hjernedødt med mange indlæg der bliver lavet hver dag. Har man så været på ferie, evt alle admin på samme tid i sommeren. Ja skal jeg skrive mere??
Et pointsystem er, og et endnu havde været fint.
Det nuværende er på en måde godt nok, men det stiller det krav til brugeren der er kommet i tvivl om troværdigheden, at vedkommende skal finde troværdigheden i f.eks THC Connoisseur Bissman´s 2200+ indlæg. Det en umulig opgave for f.eks en nybegynder der har fået banket en idé ind i knolden på sig selv og bare har travlt med at få nogle frø i jorden....