Zarathustra skrev:
Jeg føler mig ikke specielt trådt på. Jeg føler til gengæld, at du træder på de allernærmeste pårørende
Hvis du nu nøjes med at tale for dig selv, og ikke på alle andre's vegne, så ku' vi ta' den derfra.
Jeg har ikke valgt dig som repræsentant for alle der har haft Ulykker med narko, og mener ikke du har en sådan rolle. Du er altså ikke den eneste der ved noget om livet, ven, så spar mig for dit snobberi.
Zarathustra skrev:
Og så har du snart ikke længere nogen undskyldninger for at opføre dig som en idiot...
Så er vi 2.
Zarathustra skrev:
Men nu har jeg vist brugt nok tid på det hér, og min pointe er jo egentlig, at jeg synes vi skal lade være med at snakke mere om sagen og bare komme videre. Så lad os det.
Fint. Så gør hvad du si'r; og bland dig udenom. Jeg er ikke ude efter at skændes med dig.
Til jer andre; Alt hvad jeg sagde i denne tråd udsprang af dette indlæg, som jeg er helt enig i, og gentager for lige at få på plads:
DoYouSpeakWak?? skrev:
Der vil ikke være nogen permenent åben gravplads. Dør nogen vil der være fokus omkring det i et stykke tid, i vil få lov at tænde lys på et tidspunkt når jeg har lavet et mod der kan gøre det. Men det tager tid at få lavet og er ikke så højt prioriteret for tiden. Husk der er en tråd. Find et billede af et lys og post det for at få stillet jeres lyslyst.
Så hang on og håb på vi ikke mister flere lige forløbigt. Vi har snakket om hvor meget fokus vi ønsker på det her og det bliver som følger
Intet links på forsiden omkring det, Kun optil og efter begravelsen, samme med muligheden for at tænde lys. Der vil altid være mulighed for at gå ind og kigge men ikke at tænde lys, efter sådan en ting SKAL man videre og kan ikke tænde lys i det uendelige.
Alle vil ikke blive smidt på, kun dem som har været på psy i et stykke tid og som bare nogle kender.
Og som altid vil de dødes familie kunne sige nej til den her behandling af deres kære.
Mvh Mikkel
Min formulering var åbenbart bare ikke så tydelig og klar som DoYouSpeakWak??'s, men det er det samme jeg mener.
Jeg er helt oprigtigt ked af hvis jeg har trådt på nogen's følelser med min mening om emnet 'mindetavle'. Det var på ingen måde meningen.
Og det var på heller ingen måde meningen at dextrose sku' blandes ind i denne tråd, for mit vedkommende.
Jeg taler KUN om det generelle i at ha' en minde-tavle.
Det er et svært emne, og jeg synes også det er et vigtigt emne, men ud fra de reaktioner jeg oplever her vil jeg ikke tale om det yderligere.
Jeg er virkelig ked af nogle er blevet så stødt.
Modsat DoYouSpeakWak, så har du som Zarathustra ganske rigtig skriver - igen situationsfornemmelse, jeg skrev først venligt til dig at man meget kunne opfatte din første post som provokerende, og ja Zarathustra skriver hvad mange af de nærmeste pårørende føler omkring din måde at fortælle din holdning på, for ja du træder fandeme på vores følelser, og nej, du kan ikke opstille en teoretiske diskussion om det generelle i en mindetavle, det er jo dex vi snakker om - men det fatter du åbenbart ikke. Jeg ser desuden ikke Zarathustras kommentare til dig som snobberi, snarere er det vist af hensyn til de efterladte som du påstår at du forstår.