<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af EGO: Jeg holder altså på den med at man smadrer fyren til små bette stykker, derefter kan man jo så sige til damen at hun kan skride, men at hun lige skal huske på at hvem end hun er sammen med det næste halve år ender som ham man lige har trampet, kloge ord hjælper ikke på ægte bitches, de skal lissom se hvad det er de ikke må, og jeg tror squ at en kvinde, faktisk en hvilkensomhelst, ikke gider se en person som hun elsker blive smadret, men ak, tilbage til emnet, Jensus, drop da den hoe, det holder squ da ikke at du render rundt med en som sidste mand altid vender og tømmer.....................<HR></BLOCKQUOTE>
prøv bare at læs det. hahahahahaha. hvilke ting sker der oppe i hovdet på dig ego,havde det været mig du havde prøvet det på så havde jeg banket dig i hovdet med mit knojern,hvor du så bagefter var blevet bølle banket af min bande med bats. ud over det så risiker ud også at få en dom og evt midste din lære plads hvis du alsår har en,og det er da lidt skidt hvis man midster sin lære plads "bare" for en skede
hvis du skal være ond så gøre da det her. næste gang du har mistanke om noget så går du ud og knepper en eller anden tøs ( gerne en der er grimmer end hende) og bedst hvis de kender hihannen,så tager du ned til tøssen nogle dage efter og knepper hende en sidste gang ( hvorfor ikke,betrakt det som gratis fisse),bagefter slå du op med hende og fortæller hvad du har lavet,og du kun har gjort det for at gøre gengæld,og så sig det til hende at du førdst vil have skakt det efter i havde kneppet sådan at hun ved hvor billig hun er, ( det er lidt fuckt hvis det så viser sig at hun er uskyldig).
men det er jo nok fisk i havet
hvorfor skal du rande over være parnoid bare fordi hun skal i byen, for lyder det sq til at du kommer sammen med en billig blondine, som bare "skal" være sammen med en når hun er i byen.
hvis du siger at du er bange for at andre vil udnytte hende,thor du så ikke også hun selv udsender de signaler til de andre om det, hun sidder neppe med en kniv for at holde de andre fyre på afstand,
|