Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 20:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

*lol*

det har sgu da ikke en brik med køn at gøre,,, jeg kender da ligeså mange piger og drenge jeg ikke gad at være rigtig rigtig blæst sammen med, det er da noget med folks personlighed at gøre, nogle er bare ikke skabt til at trippe og sådan er det, men at piger ligefrem skulle være trælse at trippe med syntes lyder sært, jeg nyder sgu da når man er blæst og der oxo er masse af damer, det er sgu da rart...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
de kan til tidder ligne engle og værre sår kærlige mens man barre render savlende rundt og bliver kærtegnet nydder det. på en af mine første svampe trip til en stor fest lå jeg og blev kysset af en pige midt på gulvet det så ug som om at hun var en engel helt hvid og med vinger og der fløj små engle rundt det var som at værre i himlen ævligt jeg blev for blæst til at skorre hinde, hun trippede ikke. mvh. doeneg

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
...Tjah... Jeg elsker at være på stoffer med kvinder, hellere det end at de ikke er på noget... Piger er jo generelt søde og dejlige!

(Medmindre det er nogle klamme snobbede hoe's, som er bedre tjent med et spark i røven)

Insane psychedelia user!

@smurf3000: Helt enig, dude.

@kapzluck: Nix, det er ikke hendes skyld, det er svinene der udnytter hende. Nej jeg må bare være noget mere sammen med hende og værre noget voldeligere så der ikke er en skid der tør rørre hende for hun er --+JENSUSes+-- [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus, Dk, Jorden.......
Hmmmmm, Det har da aldrig skadet mere at trippe med en mand som en dame! Hvis de kan drikke kan de vel også ryge etc.!?! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
for det første jensus kærlighed gør blind at sige at det er nogle svin der udnytter hende er bare at give andre skylden....(hun vil jo selv og den slags piger er ikke værd at samle på)
hmmmm jeg tror jeg vil gå ud og drikke mig stiv næste weekend og værer sammen med en hel masse damer..og så sige til min kæreste ...jamen jeg var jo fuld!!!den holder ikke...vel...kvinder har lige så meget ret til at tage stoffer som alle andre..var faktisk på psyller her i weekenden sammen med 5 fyre og 7 piger og det var fa
nme nice du..

Medlem

ANALOG : Lige mine ord! Det er sgu hende der skal sige stop, og med mindre de tvinger hende er der satme ingen undskyldning!

Medlem

jeps og hvis de tvinger hende så er det jo rape(voldtægt)..og så kan hun melde dem til polisen...jensus find dig en pige der holder ligeså meget af dig som du holder af hende...der er ikke noget dummere du kan gøre end at forelske dig i en pige der ikke har de samme føelser for dig..du bliver bare såret [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

vis aldrig flere føelser over for en pige end hun viser dig...
facs er at hvis man inorere en dame totalt er du MEGET MERE spændene end hvis du farer efter hende hele aftenen...så skal hun nok komme til dig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] trust me [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] så hvis du giver din dame lidt modstand vil hun syntes at du er mere spændene end alle dem hun er dig utro med..det er helt sikker

held og lykke...AnAloG [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Jeg holder altså på den med at man smadrer fyren til små bette stykker, derefter kan man jo så sige til damen at hun kan skride, men at hun lige skal huske på at hvem end hun er sammen med det næste halve år ender som ham man lige har trampet, kloge ord hjælper ikke på ægte bitches, de skal lissom se hvad det er de ikke må, og jeg tror squ at en kvinde, faktisk en hvilkensomhelst, ikke gider se en person som hun elsker blive smadret, men ak, tilbage til emnet, Jensus, drop da den hoe, det holder squ da ikke at du render rundt med en som sidste mand altid vender og tømmer.....................

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeps... hemmeligheden i et perfekt parforhold, er at være smaskforelsket i tøsen, men stadig beholde sine "instinkter"... Altså kort sagt, bli' ved med at ha' sin maskuline tankegang - så er det også en del nemmere at sige "fuck det", hvis det hele går i stykker, i stedet for at sidde og flæbe i flere uger...

Min eks var virkelig en sæk, men 2½ med hende havde gjort mig for vattet og svag til at dumpe kællingen... Det tog mig ca. en uges intens selvprogrammering før det gik op for mig hvad der skulle gøres...

Medlem

ego jeg siger ikke at man ikke får lyst til det og men det er stadig forkert..det er noget andet er hvis det er en man kender eller der ved at man er sammen så skal han have nogle flade...hmm hvad nu hvis hun var lebbe ville du så også tæske hendes nye kæreste??? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

he he eller ville du bare give hende noget kølle [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af EGO:
Jeg holder altså på den med at man smadrer fyren til små bette stykker, derefter kan man jo så sige til damen at hun kan skride, men at hun lige skal huske på at hvem end hun er sammen med det næste halve år ender som ham man lige har trampet, kloge ord hjælper ikke på ægte bitches, de skal lissom se hvad det er de ikke må, og jeg tror squ at en kvinde, faktisk en
hvilkensomhelst, ikke gider se en person som hun elsker blive smadret, men ak, tilbage til emnet, Jensus, drop da den hoe, det holder squ da ikke at du render rundt med en som sidste mand altid vender og tømmer.....................
<HR></BLOCKQUOTE>

prøv bare at læs det.
hahahahahaha.
hvilke ting sker der oppe i hovdet på dig ego,havde det været mig du havde prøvet det på så havde jeg banket dig i hovdet med mit knojern,hvor du så bagefter var blevet bølle banket af min bande med bats.
ud over det så risiker ud også at få en dom og evt midste din lære plads hvis du alsår har en,og det er da lidt skidt hvis man midster sin lære plads "bare" for en skede

hvis du skal være ond så gøre da det her.
næste gang du har mistanke om noget så går du ud og knepper en eller anden tøs ( gerne en der er grimmer end hende) og bedst hvis de kender hihannen,så tager du ned til tøssen nogle dage efter og knepper hende en sidste gang ( hvorfor ikke,betrakt det som gratis fisse),bagefter slå du op med hende og fortæller hvad du har lavet,og du kun har gjort det for at gøre gengæld,og så sig det til hende at du førdst vil have skakt det efter i havde kneppet sådan at hun ved hvor billig hun er, ( det er lidt fuckt hvis det så viser sig at hun er uskyldig).

men det er jo nok fisk i havet

hvorfor skal du rande over være parnoid bare fordi hun skal i byen, for lyder det sq til at du kommer sammen med en billig blondine, som bare "skal" være sammen med en når hun er i byen.

hvis du siger at du er bange for at andre vil udnytte hende,thor du så ikke også hun selv udsender de signaler til de andre om det,
hun sidder neppe med en kniv for at holde de andre fyre på afstand,

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Hmmmm...

Findes der ikke en mere fornuftig modreaktion til ondskabsfuldhed end mere ondskabsfuldhed?

Guffe, din bande, kom bare, jeg vil da skide på din bande, uuuuuh ha jeg er da bange for dig, helt vild, men du fatter det ikke, men kom glad, kom med dit knojern, så har jeg mit bat, kom med din "bande" og ja, kom med alle dine venner, så kommer jeg osse alene, men tro mig, hverken dig, din bande, dine venner kommer til at gå derfra, du kommer slet ikke derfra, dig tager vi med, ud i skoven, og så finder de dig aldrig igen...................................

MUHUHAHAHAHAHAH

Medlem

og jensus den der med at smadre fyren den holder heller ikke..det er jo ikke sikkert at han viste at hun havde fyr på.svin hellere din kæreste til verbalt...og helst nogle rigtig kloge ord hun ike forstår...så skal du bare se hende i hovedet..ord rammer piger hårdere end slag...

der er også noget der hedder omvendt psychologi og manipulation..men det er for de mere øvede...det kan virkelig give mindfuck...hvis man er rigtig god [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

hahaha bette dreng,jeg snakker saføldig om mit slæng.tro mig jeg kender flere desprate fjolser end dig.jeg kan få fingerne klippet af dig for bare et brev herion

Medlem

Tsk i fatter da vist ikke livet knejter! :o)

Medlem

he he min tur ...kapzluck>>>lige mine ord..he he [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

ego tænk dig om mand,vil du gå ud og banke en anden ned hvis han bare havde været sammen med din tøs ovenikøbet hvis hun selv havde lagt op til det.

1. du bliver en dag slået ihjel
2. der er mere i verden end arden
3. hvad nu hvis ham du prøvet på at slå ned var noget stærker end dig selv

saføldig går man da ikke ud og gøre sådane ting her ego,men du kommer alsår galt afsted med dine holdninger.

jeg ved godt hvordan det er at være dig jeg har også tåget roundt på speed og troet jeg var en gud.

det er ligesom om at når man tager for meget af det lort så slår hjernen i tom gang en gang imellem

hold en pause med det splat der

ihvertfal i et stykke tid

Medlem

Guffe : Hæh hæh jeg glæder mig til at læse EGO's svar på dette..... jeg kan gætte mig til hvad han siger *lol*

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]