Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 11:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] har fundet ud af at hvis jeg ikke ryger smøger i et par dage og så drikker en god stærk kande kaffe og ryger noget godt pot/skunk mens jeg sidder og stener foran min computer i et delvist mørkt rum (har Blacklight)... ja så får jeg sku nogle dejlige halluer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] og jeg er rimlig frisk i hovedet, nada mindfuck eller noget, bare ændret sanseopfattelse.

har prøvet det 3 gange derhjemme og en enkelt gang til et rave hvor jeg bare havde monsterrøget charas + skunk + god pot samtidig med at jeg havde danset i et par timer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Famez1>Jeg ryger hash næsten hver dag, så jeg har da tit måtte døje med glemsomhed og sløvhed. Sløvheden kan dog gøres meget mindre ved at gå til sport, det hjælper på det.
Jeg har taget svampe, de sidste to år med 1-2måneders mellemrum, før i tiden havde jeg tit visuals dagene efter, mest når jeg røg men også når jeg ikke røg. Men her på det sidste halve år har jeg næsten ikke haft nogen flashbacks eller visuals, kun en lille smule når jeg ryger hash. Jeg tror det er fordi jeg er begyndt at vænne mig til svampene.
Jeg har også tit måtte døje med næseblod, da vi købte vores cola og speed hos en nedern pusher der putter glasskår i. Det kom ikke kun når jeg lige havde sniffet, men kunne pludselig komme når som helst dagene efter, det var godt nok kun en lille smule jeg blødte af det, men ret iriaterende. Nu har vi dog skiftet pusher, og der er ikke glasskår i hans cola, desuden er vi holdt op med at tage stoffer hver weekend, og gør det kun en gang om måneden, så det er ikke et problem mere.
Depression lider jeg ikke af, takket være hashen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] . Hvis jeg stopper med at ryge bliver jeg dog deprimeret, men det er kun i nogle dag indtil jeg har vænnet mig til ikke at ryge. Jeg har også prøvet at blive paranoid af at ryge, dog kun et par gange, og kun når jeg har røget mega meget nonstop i flere uger. Det bliver man underlig i hovedet af. Det er heller ikke specielt fedt at gå på gymnasiet når man ryger hver dag, så gider man sku ikke lytte efter til sidst. Det er også sværere at huske alt det som man lærer i skolen, så det går udover karaktererne, heldigvis er jeg kommet videre til 3. g
Efter en weekend på speed non-stop er man totalt smadret, det kan direkte ses på en man har tabt sig. Man føler sig nærmest syg fordi kroppen er så afkraftet og overbelastet, hvilket man slet ikke har kunnet mærke hele weekenden. Der går nogle dage før man kommer sig oven på sådan en tur, derfor er jeg helt holdt op med at tage speed, da cola er meget bedre og slet ikke har så mange bivirkninger.
Venlig hilsen
Fråder
ps. Det er fedt at se at folk er ærlige om det her emne

[ 04 Juli 2001: Besked ændret af: Fråder ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bivirkninger?Hvad er det?Nå jeg skal lige ned og købe den her fede økse jeg så!
Og bagefter skal jeg ned og aflevere videofilm(!)
Gonz

Medlem

Gonzo: Nåh, du har også læst Ellis, hva'? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Den der med, at man rejser sig op og bliver svimmel, behøver ikke nødvendigvis at have noget med stoffer at gøre, det kommer nemlig af for lavt blodtryk (Jeg har selv haft det altid), men jeg ved ikke om man kan få psykosomatisk lavt blodtryk ved at have taget stoffer.

Venlig Hilsen;
Jonas aka Melicamp

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nemlig den rystede mig sq noget
Jeg har også altid haft de der prikker,hvis jeg så op på himlen.Jeg tror det er meget almindeligt.
God weekend
Gonz [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Den med at rejse mig op får jeg oxo rimeligt tit, fandme sær fornemmelse...jeg troede ellers jeg havde for højt blodtryk

Medlem

Det sortner for ens øjne. Det er noget af det samme, som piloter, der bliver udsat for stor G-kraft, får. De kalder det vist 'Tunnel Vision' på Discovery. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

G-kraften presser alt blodet ned i benene, og man får svært ved at se. Man kan besvime af det, ligesom ved at rejse sig op.

Insane psychedelia user!

Nåh så det er bare mig der har en stor g-kraft [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Det er når man slapper af og pludselig rejser sig op, så skal hjertet banke hårdere for at få blod op til hjernen. Det tager et par sekunder. Det sker for mig engang imellem og har altid gjort det.
Venlig hilsen
Fråder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]