Famez1>Jeg ryger hash næsten hver dag, så jeg har da tit måtte døje med glemsomhed og sløvhed. Sløvheden kan dog gøres meget mindre ved at gå til sport, det hjælper på det. Jeg har taget svampe, de sidste to år med 1-2måneders mellemrum, før i tiden havde jeg tit visuals dagene efter, mest når jeg røg men også når jeg ikke røg. Men her på det sidste halve år har jeg næsten ikke haft nogen flashbacks eller visuals, kun en lille smule når jeg ryger hash. Jeg tror det er fordi jeg er begyndt at vænne mig til svampene. Jeg har også tit måtte døje med næseblod, da vi købte vores cola og speed hos en nedern pusher der putter glasskår i. Det kom ikke kun når jeg lige havde sniffet, men kunne pludselig komme når som helst dagene efter, det var godt nok kun en lille smule jeg blødte af det, men ret iriaterende. Nu har vi dog skiftet pusher, og der er ikke glasskår i hans cola, desuden er vi holdt op med at tage stoffer hver weekend, og gør det kun en gang om måneden, så det er ikke et problem mere. Depression lider jeg ikke af, takket være hashen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] . Hvis jeg stopper med at ryge bliver jeg dog deprimeret, men det er kun i nogle dag indtil jeg har vænnet mig til ikke at ryge. Jeg har også prøvet at blive paranoid af at ryge, dog kun et par gange, og kun når jeg har røget mega meget nonstop i flere uger. Det bliver man underlig i hovedet af. Det er heller ikke specielt fedt at gå på gymnasiet når man ryger hver dag, så gider man sku ikke lytte efter til sidst. Det er også sværere at huske alt det som man lærer i skolen, så det går udover karaktererne, heldigvis er jeg kommet videre til 3. g Efter en weekend på speed non-stop er man totalt smadret, det kan direkte ses på en man har tabt sig. Man føler sig nærmest syg fordi kroppen er så afkraftet og overbelastet, hvilket man slet ikke har kunnet mærke hele weekenden. Der går nogle dage før man kommer sig oven på sådan en tur, derfor er jeg helt holdt op med at tage speed, da cola er meget bedre og slet ikke har så mange bivirkninger. Venlig hilsen Fråder ps. Det er fedt at se at folk er ærlige om det her emne
[ 04 Juli 2001: Besked ændret af: Fråder ]
|