Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Ja klart lad os bruge det, hmm, næste problem, hvordan laver vi lige sådan et flag, jeg har droppet ideen med at æde XTC på roskilde fordi jeg kom i tanker om hvor smadret jeg er efter bare en nat på XTC, det gider jeg squ ikke, heh heh, så det bliver nok noget syre - noget amf - og noget COCAIN, RUNNING ALL AROUND MY BRAIN - heh heh PEACE KAPZLUCK, gid skæbnen må bestemme at dig mig briller og macax må sætte os sammen og ryge noget hash og spille nogle lange sjove sange på din guitar, det var squ fedt når vi sad og røg eller drak og du spillede dine humørsange, PEACE til humør sangene.

Dedikeret medlem

Der kommer et kort over campingpladsen omkring 1.maj. Det må herefter diskuteres hvor på denne campen skal være.

Dedikeret medlem

Iøvrigt synes jeg at det er en dum ide at roskilde debatten både foregår her og i medlemsforummet. Ikke medlemmer går glip af en masse ting.

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
En sånn camp på Roskilde måtte jo være en super ide [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Woodstock blir bikkjemøkk i forhold [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Hobro
Damn EGO, det kan godt være du ikke gider ta´ til Roskilde, men kan du overhovdet ikke se det kunne være hyggeligt at mødes med nogen af på Boardet i virkeligheden og ryge lidt og snakke??
Skal man æde 1000 piller for at ha´ det sjovt eller hyggeligt??

Charlie [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: KBH
Har lige fået min billet. (billetter bestilt over nettet har samme format som et telekort. God idé, synes jeg, når man efter 4-5 dages campingdruk får snøvlet sig sammen til at få byttet sin meget, meget sølle(/sølede).

Synes det kunne være for grineren at se jer andre i virkeligheden... Jeg møder helt sikkert op !

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
Jeg regner med å dra til Roskilde i år, hadde jo vært kult å møtt noen av dere Danske psykonauter =) [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]