Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Vuuv 2009
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cooker skrev:
Vi kører hjem dernede fra om søndagen, og der er festivalen jo ikke slut: der er en god chance for at blive stoppet..
Syntes det er for nederen med alt det kontrol, man bliver jo lidt nødt til at tage chancen mht. hjemturen..

Når i kører hjemad kan de jo se i har bilen pakket; men vi så en del som fik hele bilen indevendt (= alt bargage ud på marken og hundene fik lov at gå det igennem) da de var på vej hjem... Vil tro det er stikprøver for at kontrollere om folk tager stoffer med hjem osv

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Det bliver for fedt! tager afsted fredag morgen! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Andre overlevende?

Vi startede ud med at trække en bøde for fart lige inden vi kom ind på pladsen... Der var sat sorte skraldesække over hastighedsskiltene på stien op til pladsen; men ingen nye angivelser af hastighed - og det lokale politi stod så selvfølgelig klar med laseren og bødehæftet :-(

Men der var ikke en mindre hær af ordensmagt torsdag aften, lige som sidste år - og det er jo kun fair nok de sætter hastigheden ned på det stykke hvor der helt sikkert vil færdes mange fodgængere weekenden over...

Fik tilbudt LSD inden vi havde nået at tage teltene ud af bilerne, så det gik endnu hurtigere end sidste år ha ha... Fik slået telt op i mørket og smuttede ned for at kigge på pladsen, blev overrasket af et mindre uvejr; men fandt en bod med kaffe og the hvor vi ventede på bygerne stoppede igen... Vendte tilbage til lejren og måtte konstatere det ene telt stod under vand fordi snoren til oversejlet var knækket, samt at vores partytelt havde indfundet sig hos nogle svenskere 20-30 meter væk fra vores lejr. Men det blev returneret med et stort smil og ingen ballade, vi fik surret det godt fast og dagen efter var der sol igen og alt blev hurtigt tørt - resten af festivalen var bare super...
Der var lidt flere Amager Strandpark typer med tilhørende barbiedukke end jeg husker fra sidste år og rigtig mange danskere; men stadig fint fint humør hele vejen rundt og fed stemning fra alle sider.

På hjemturen kørte vi glat igennem udgangskontrollen - eller det troede vi at vi gjorde... Den forreste af vores 2 biler blev nemlig vinket ind i udkanten af Putliz og jeg måtte både blæse i alkoholmeter og sutte lidt på en narkotest af en eller anden art... Da vi endelig fik lov at køre igen, mødte vi bil nummer 2, som havde fået samme tur et par kilometer længere fremme - lige efter en lang lige strækning med 80km/t, som indbyder til at køre stærkt (ned af bakke, ingen sideveje osv.) - de kan skam deres kram de tyskere :-)
Chauffør nummer 2 fik blot taget en svedtest og da vi begge havde holdt os på måtten, så fik vi lov at køre uden at skulle have penge op af lommen...

Alt i alt en god tur - vil gætte på jeg også er med i 2010 :peace:

Medlem

Kæft en vild vild tur! :D

VI lagde også ud med at modtage en fartbøde da vi drejede fra mod Putlitz ? :D

SYnes festen var helt igennem fantastisk iår. Det var min første tur på festival, så der var knald på alle dagene :D

Lavede dog no go'et og røg aftenen inden jeg skulle køre mandag, hvilket kostede mig 500 euro, og min kæreste og kammerat måtte vente to timer i bilen mens jeg var på stationen. :(

MEN HOLD KÆFT JEG HYGGEDE MIG! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ville lige smide et 2010 bump.... Nogen der skal med i år?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Årrha! Skulle ha' været afsted til både VuuV og Fullmoon, men blev fyret for et par måneder siden så har ikke råd til det sys jeg.. :(
Pisse god tur til jer der skal afsted.. Det er så hammerblæret! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm ikke den vilde response :cry:

Nåh men jeg skal i hvert fald af sted igen i år - kunne være sjovt at få sat ansigt på hvis andre psy(goer) skal med :cheers:

Medlem

Jeg tager afsted på Torsdag :D

Admin
Brugeravatar

Jeg skal også afsted i år :mrgreen:

Har ikke været der siden det hed voov. Det skal nok blive sjov at se hvordan det er blevet :)

-Jimmy Carter

Medlem

Det var kanon sidste år ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og så var der 3 :-)

Jamen hvis der er stemning for det, så kunne det da være hyggeligt med et lille psy-møde... Må indrømme jeg er skide nysgerrig efter hvad det er for typer som huserer her på boardet ha ha :oops:

Vi kører også torsdag, så lander nok umiddelbart inden midnat og skal vanen tro sætte telt op i mørket :-)

Admin
Brugeravatar

Jeg ku godt være klar på et meet up dernede :)

Jeg har dog ingen anelse om, hvor mødepunkter osv er på den nye location. Måske Café Nuclear? Det er næsten det eneste, jeg er sikker på er der. De har været til samtlige tyske festivaller, jeg har været til. Har dog aldrig helt fattet det med crepe og nutella. Jeg er altid for tør i kæften til at æde en hel :P

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
Jeg ku godt være klar på et meet up dernede :)

Jeg har dog ingen anelse om, hvor mødepunkter osv er på den nye location. Måske Café Nuclear? Det er næsten det eneste, jeg er sikker på er der. De har været til samtlige tyske festivaller, jeg har været til. Har dog aldrig helt fattet det med crepe og nutella. Jeg er altid for tør i kæften til at æde en hel :P

Altså de har jo i hvert altid selve Vuuv logoet, som er 2-3 meter højt :-)

Medlem

LSDrejø, jeg er også klar på et mini psy meet up. Men så som du forslår synes jeg også vi skal tage VuuV skiltet der er på plænen? :p

Ha vi har heldigvis lejet autocamper når vi kommer over grænsen så vi slipper for at slå teltene op i mørke denne gang :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen så mangler vi jo bare et tidspunkt og det hemmelige håndtegn ha ha :rocking:

Hvad giver i for sådan en autocamper, vi har snakket om det flere gange men aldrig fået gjort noget ved det?

Medlem

Det koster 3000 kr at leje en når man kommer til Tyskland, også skal man ligge 3000 i depositum - man selvfølgelig får igen hvis den afleveres i fin stand.
Derudover har vi et par pavillioner og lidt deco med så vi kan holde lidt lejr-fest :D

Jamen fredag dernede på et tidspunkt i løbet af dagen før det hele går amok ellers så lørdag? :p

Jeg er let-genkendelig har tattoveret blomster ned af siden og armen ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen jeg vil kigge forbi omkring kl. 16 fredag så og kigge efter de blomster der :-)
Kl. 16 er jo mellem måltiderne og før musikken går i gang, så der burde jeg være disponibel, med mindre resten af crew'et insisterer på at tage i frilutftsbadet der; men det plejer vi først at gøre lørdag mener jeg :-)

Jeg har vist ingen specielle kendetegn, men har enten hat på eller er helt kortklippet, for at skjule den begyndende måne ha ha.. og så prøver jeg at finde en t-shirt med et eller andet smart skriv på...
Og så er jeg før blevet spurgt om jeg er civilbetjent, så jeg må udstråle et eller andet mistænkeligt - men frygt ej ha ha 8)

Medlem

Haha jamen så holder jeg øje med suspekte look a likes civiler ;)

Men har skrevet fredag kl 16 i kalenderen foran VuuV skiltet, så kommer jeg og flasher mine blomster der - så kan vi evt lave en lille hyggepind eller lignende ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Fedt at der er flere der skal derned!

Husk at se mig og min ven spille i Chillouten fra kl 12-15 lørdag!

vi starter med en time live set af vores eget musik, og derefter 2 timers downbeat DJ set!

Vi kalder os Yum Kaax

Min ven NASA spiller også dj set søndag kl 23-02. Det bliver super nice!!

Begge sets er helt sikkert anbefalet til trip eller lign! :D

men der er også andet godt! bare vent! ;)
Jeg kan anbefale Erot (Live set) lørdag kl 22-00 og Jespar's DJ set, som je gikke lige kan huske hvornår er!

men vil da også se om jeg kan komme forbi skiltet kl 16! men vil ikke garantere noget ;)

Medlem

Well vores planer er blevet rykket lidt så vi kører først fredag morgen, prøver dog stadig så godt jeg kan at nå det til fredag kl 16 foran skiltet ;) ellers skal vi rykke tidspunktet lidt?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]