Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 09:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Hvornår skal vi mødes? Første gang that is:)
Mandag d. 29. 13%  13%  [ 4 ]
Tirsdag d. 30. 16%  16%  [ 5 ]
Onsdag d. 1. 63%  63%  [ 20 ]
Torsdag d. 2. 9%  9%  [ 3 ]
Afgivne stemmer : 32
Forfatter besked
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Jeg kommer også på Roskilde Festival igen i år. Jeg stemmer for at vi mødes om tirsdagen eller onsdagen nede på festivalen.

Bob camp vil være at finde omkring service centeret i øst igen i år. Kom forbi hvis du vil have en tur på trampolinen :rocking:

http://www.roskilde-festival.dk/forum/mm_forum_pi1/posts/camping/byggemand_bob_camp_09
Billede

Senest rettet af Қeta-Smølfen 21 jun 2009 11:55, rettet i alt 2 gange.

Junior medlem
Brugeravatar

Қeta-Smølfen skrev:
Jeg kommer også på Roskilde Festival igen i år. Jeg stemmer for at vi mødes om tirsdagen eller onsdagen nede på festivalen.

Bob camp vil være at finde omkring service centeret i øst igen i år. Kom forbi hvis du vil have en tur på trampolinen :rocking:

Det tilbud vil jeg nok benytte mig af :) Var det jer der havde en helvedes masse luftmadrasser sidste år? Gik ihvertfald virkelig meget kold på en af slagsen tæt på service øst. Og jeg kendte ikke en eneste fra lejren. Det eneste hint var at det flød med n2o patroner, så det kunne jo sagtens have været jer :D

Medlem
Brugeravatar

Jeg kommer også til roskilde. Så snart jeg træder ind på pladsen mister jeg kontrollen over min krop, og genvinder den først når campens ansvarlige narhoved' slæber mig ud en uge efter. Jeg glæder mig.

I skal huske at se dragontears og waldchengarten!

Dope Lord
Brugeravatar

Alcaeus Taktika skrev:
Қeta-Smølfen skrev:

Det tilbud vil jeg nok benytte mig af :) Var det jer der havde en helvedes masse luftmadrasser sidste år? Gik ihvertfald virkelig meget kold på en af slagsen tæt på service øst. Og jeg kendte ikke en eneste fra lejren. Det eneste hint var at det flød med n2o patroner, så det kunne jo sagtens have været jer :D

He he... Ja det lyder som vores camp :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
hvis alle fra psy så har en joint i munden kan vi kende hinanden - Do'H

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg skulle fandeme ikke nyde noget af at have lejr i Bobcamp igen, eller også skal jeg i hvert fald holde mig fra stimulanser (overdrev også helt vildt med amf, meth og coke). Ikke så sjovt til sidst, når man bor i en lejr, hvor der er MAX FUCKING SMADDER DØDSMETAL ELLER TECHNO OG 30 MENNESKER DER VÆLTER RUNDT 24 TIMER I DØGNET, så bliver man altså ret nederen over at ikke kunne sove på noget tidspunkt :lol Okay, om dagen bliver der slappet okay af i små perioder, men der er det nok 50 grader inde i teltene. Fandt også ud af, at det er en fest, hvor det er meget sjovere at drikke og ryge hash end at tage stimulanser.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Francis Begbie skrev:
hvis alle fra psy så har en joint i munden kan vi kende hinanden - Do'H

Det kræver bare lidt at alle fra psy ryger hash... :wink:

Junior medlem
Brugeravatar

Nogen burde påtage sig opgaven at lave en officiel Psy.dk kendingsmelodi/jingle. Så er det bare at smække den på ghettoblasteren på fuld hammer, og vupti! så har vi en beacon of light, der kan lede os igennem menneskemængden :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Psychedelia har da et kampråb?
(Råbes på samme måde som de ofte gør i robinson ekspiditionen)

Det står lige i min signatur!

Kom hen og sig hej når en indianer med fjerhat råber det højt i en hjemmelavet megafon 8)

//EUFORISERET

- Abraham Lincoln

Junior medlem
Brugeravatar

jeg tror vist osse lige jeg skal en tur forbi bob campen i år... det ser virkeligt sygt ud det lydanlæg, eller hvad fanden man skal kalde det!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Jeg er at finde på festivallen igen i år. Hvor Helvede er godd gamle Halugenlampe når der skal gives gode hints til musikprogrammet for festivallen? :(

Mit hidtidige, noget overfladisk sammensatte program ser ud som nedenfor, men jeg skal have hørt mange af de navne jeg ikke kender endnu i den næste uges tid....

Der er lidt overlap nogen steder, men det er vist i forvejen en anelse optimistisk lagt...

Torsdag
18:00: Social Distortion (Ol' skool cow punk! Åndsvagt der er overlap med:)
18:30: Katzenjammer (Sjovt og energisk! minder mig om en pudsig blanding af Dixie Chicks og Kaizer's Orchestra.)
20:00: Rumpistol
23:00: Mew
00:30: Trentemøller (lyder umiddelbart som noget af et show han har tænkt sig at stille op med)

Fredag (Pyha, det bliver en travl dag...)
12:00: Gojira
13:00: Satyricon
17:00: Faith No More
19:00: Down - (men det bliver desværre kun lige starten FOR:)
19:30: Nick Cave & The Bad Seeds (Nicks koncert i Grinderman-inkarnationen sidste år var fed, men sammen med TBS falder det endnu mere i min smag)
21:00: The Mars Volta
22:00: Skambankt (Håber sgu jeg kan nå at se en god del af koncerten, selv om der sikkert er overlap med TMV)
01:00: Nine Inch Nails (Specielt denne koncert var årsagen til at jeg var nødt til at droppe det ellers meget fede arbejde jeg havde på festivallen i år, og punge ud for en billet istedet... Jeg ville have grædt mine røde øjne ud hvis jeg var nødt til at misse den på grund af en vagt. Det kan meget vel tænkes at være afskedsturneén for et af mine absolutte favoritbands.
02:00: Röyksopp
03:00: Analogik

Lørdag
12:30: Balstyrko
14:30: ...And You Will Know Us by the Trail of Dead (pompøs post-rock - ret catchy, synes jeg)
17:00: Elbow (...Kommer lidt an på om jeg er i humør til det. Lidt en omgang tuderock, men veludført.)
18:00: Den Sorte Skole
19:00: The Dodos
22:00: Slipknot
00:00: Fever Ray (synes faktisk Karin Dreijer Andersson's karakteristiske vokal gør sig endnu bedre i dette projekt end i The Knife)
02:00: Malk de Koijn
03:00: Dragontears (Fuldpsykedelisk dansk rock)

Søndag
13:00: Darkane (Hvis jeg nu lige skulle vågne i et halvondt humør)
14:00: Pete Doherty (Nåja, det er vel nok mest for lige at se narko-giraffen)
17:00: Eagles of Death Metal (Drengerøvsrock)
19:15: Madness (YAY, det tror jeg bliver skægt!)
20:45: Yeah Yeah Yeahs
22:00: Coldplay (Mest fordi der ikke lige ligger så meget andet på programmet der...)
00:00: Pharphar / Rub a Dub-crew

Mit program er måske lidt mainstream endnu, men jeg skal lige nå at dykke dybere i nogen af de navne jeg ikke kender så godt endnu. Så jeg får nogenlunde travlt. Jeg vil gerne se hvad nogen af jer andre har tænkt mht musikken so far?

Fedt med sådan nogen lister, med kommentarer. Jeg erindrer halugenlampe (Hvor er han?!) lavede en sådan sidste år der fik mig til at undersøge en masse fed musik, med dertilhørende fede koncertoplevelser.
Min liste ser foreløblig således ud:

Før festival: druk, druk, druk... Jeg tror ikke umiddelbart der er noget ved pavillion junior der vækker min interesse, men man ved aldrig....

Torsdag:
Katzenjammer (synes det lyder skægt, måske dette års analogik..)
Rumpistol (hvis jeg er rigtig skæv, dog kunne det have lidt federe i lounge tror jeg..)
Trentemøller (Er egentlig ret pjattet med det, og jeg tror det bliver ret vildt, plus at der kommer kanon mange til den koncert...)

Fredag
Negash Ali (Synes han laver smuk rap musik, jeg tvivler dog på jeg egentlig får det set grundet tidspunktet kl 13...)
Nick Cave and the bad seeds (Med grindermann var det stadiet over, så mon ikke det bliver vildt her...)
Röyksopp (satser på en lidt uptempo koncert, da det nu engang er det sjoveste, men bliver det ikke det er det jo også bare smuk musik.)
Analogik (analogik kl 03. JA TAK)

Lørdag
Balstyrko (jeg er normal ikke den store hephopper, men synes dette er ret fedt.. men lad os nu se. (12.30))
Den sorte skole (Jeg har efterhånden set dem en del gange, men på roskilde plejer jeg at gå kold under koncerten grundet skunk+plenty of beers.. så mon ikke jeg gentager det..)
Slipknot (når jeg er vågnet igen) (det bliver for awesome... hader musik med dobbelt pedal og sådan noget pjat, men slipknot for pokker.. Vi snakker masser af mennesker med masker på, og 30.000 heavy hoveder i lædertøj..)
Fever ray (har altid været glad for kniven, og er efterhånden også blevet glad for karins solo nu her...)
Pet shop boys (vil gerne opleve go west, west end girls mfl. på orange, det kan da kun blive episk.
Og nu til årets dillemma. Deadmau5 vs MDK. Jeg ved endnu ikke hvem det bliver, jeg tror jeg tager den på dagen.. men hold kæft hvor er det surt...

Søndag
Pete doherty (har hørt ret meget babyshambles og libertines, men har dog ikke rigtig fået hørt hans eget endnu, så hvorfor ikke gøre det her...)
2562 (lidt elektronisk musik, synes ikke det lyder så fedt de par numre der er på myspace'en men man kan håbe på det er federe live..)
The whitest boy alive (har hørt dem et par gange, og synes det er pisse fedt, så dem bliver jeg nød til at se)
Major Lazer (med lidt græs bag øret, tror jeg det kunne blive en helt ustyrlig koncert)
Rub a dub (ja det plejer at fungere, så hvorfor ikke her)

Selvom jeg selv synes jeg havde en rimelig uambitiøs plan, blev den alligevel rimelig omfangsrig. Om jeg når og se det hele, det tvivler jeg på. Men jeg kan ivhertfald gå efter den, men man skal jo også huske at nyde en lunken øl i teltet...

(Baudelaire 1860).

Dope Lord
Brugeravatar

frikadellehans skrev:
jeg tror vist osse lige jeg skal en tur forbi bob campen i år... det ser virkeligt sygt ud det lydanlæg, eller hvad fanden man skal kalde det!

Ja vi er vidst kommet til at overdrive en smule i år omkring anlægget :rocking: Men du er velkommen til at kigge forbi :)

Billede

Billede

Billede

Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Jeg er at finde på festivallen igen i år. Hvor Helvede er godd gamle Halugenlampe når der skal gives gode hints til musikprogrammet for festivallen?

Halugenlampe er død og begravet men hans spøgelse hviskede mig denne besked i nat; programmet er ikke biletten værd i år. i stedet skulle i tage til berlin på lørdag og gå amokk til Ben Klock og nd_baumecker på Berghain, og bruge resten af sommeren på at vandre i de nordiske fjelde.

Junior medlem
Brugeravatar

Қeta-Smølfen skrev:
frikadellehans skrev:

Ja vi er vidst kommet til at overdrive en smule i år omkring anlægget :rocking: Men du er velkommen til at kigge forbi :)

Billede

Billede

Billede

Der er der ikke noget der kan overdrives på ROskilde Festival :cheers: :rocking: :shock:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
haha keta. mega fed vogn

jeg tror jeg prøver at ligge en plan i år, men det fedeste er jo bare at se bands man aldrig har hørt om før.

men...

TORSDAG:
18:00 Social distortion
20:30 Fucked Up

FREDAG:
17:00 Faith No More - YEARH :rocking:
19:30 Nick Cave And The Bad Seads - så ham sidste år med grinderman og det var fandme fedt!
22:00 Skambankt - har jeg altid hørt, de gav dog en frygtelig kedelig koncert i 06 så man må håbe at de kommer stærkt tilbage.
23:30 Grace Jones
03:00 cola freaks - kan den danske punk scene som jeg lage hele min ungdom i hænderne på stadig levere?

LØRDAG:
15:00 Cancer Bats - hvis du kan lide smadder fra canada på højlys dag så skal du se dem her. de går amok!
18:00 den sorte skole - haha, klassisk.
20:30 Klovner i Kamp - kender den ikke så godt men er blevet varmt anbefalet.
22:00 Slipknot - mest PGA deres helt vilde sceneshow.
02:00 Malk De Koijn - det kan slet ikke beskrives hvor meget jeg glæder mig til det!!!

SØNDAG:
14:00 mikkel metal
17:00 Eagels of Death Metal
20:45 YEARH YEARH YEARH's - også en gammel kænding for mit vedkommende, jeg hører det aldrig mere men de er ikke glemt. nærmere husket.
måske lidt Coldplay hvis jeg har mere knark til den tid.
00:00 PHARFAR presents A RUB A DUB NIGHT feat. special guests - helt sikkert, har været til søndagsshows på stengade og det er fandme sjovt, ryge det sidste skunk og så ellers morgentoget hjem.

men som sagt er det jeg syntes er fedest at opleve en masse ny musik som du aldrig ville ha oplevet uden festivallen.

god tur allesammen.

EDIT: i år kommer jeg til at løbe rundt i en gul syre-beskyttelsesdragt. catch me if you can :D

Medlem

Geografisk sted: Hillerød/København
Skal vi fastsætte et mødested nu eller skal vi vente til senere på ugen? er sådan set frisk lige meget hvor, så for min skyld kan vi godt være topstyrede og lade en eller anden bestemme det med det samme :b

Junior medlem
Brugeravatar

Tjah... Den ultimative middelvej er stadigvæk broen ville jeg mene. Den er nem at finde, selv for førstegangs festival-gængere, og der er nogenlunde lige langt fra henholdsvis øst og vest. Så hvis der ikke er nogle der har nogen indsigelser/gode ideer, vil jeg da gerne påtage mig diktator-rollen og bestemme at vi mødes på Vest-siden af broen!!

Any objections?

Dope Lord
Brugeravatar

Vil også sige vest siden af broen lige som sidste år. Ved 14-15 tiden om onsdagen stemmer jeg for :D

Junior medlem
Brugeravatar

tager du din boom box med keta? :P
den har jo trods alt hjul!!

Dope Lord
Brugeravatar

Ha ha... Ja slf. gør jeg det. Den er skam kun lavet til Roskilde. Stort anlæg, stor trapolin & masser af øl og narko, så bliver det ikke bedre :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]