Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Cubensis skrev:
Flaban skrev:
Hvis ikke har jeg en plan b der involverer zarathustra, lidt reb, en plastikpose og en hannah montanaplakat, men nu får vi at se.

Ligesom vores første date!

Jeg er beæret! Du er også min yndlings backup-plan... efter DrD, Psyko, Dex osv. osv..

Medlem
Brugeravatar

Jeg kommer også! Jeg ved dog ikke præcis hvilke dage. Fredag og søndag er gode bud. Lørdag kan heller ikke udelukkes!
Det kunne da være nice at møde nogen herinde fra :D

Dedikeret medlem

Dem som ikke kommer alle dage er svage ...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
lyder sku hyggelit, træls der er så langt til KbH, kunne ellers godt bruge sådan en tur, lang tid siden jeg har været den vej.

I må have en god fest og hygge alt I kan :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Shout! skrev:
Jeg kommer også! Jeg ved dog ikke præcis hvilke dage. Fredag og søndag er gode bud. Lørdag kan heller ikke udelukkes!
Det kunne da være nice at møde nogen herinde fra :D

Det kan da være der skulle arrangeres et mødested for psy-menneskerne? Ligesom på roskilde! :)

Jeg er frisk på at møde nye mennesker, specielt mystiske anonyme mennesker fra psychedelia - det gør det meget mere spændene..! :D

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
FlowJob kommer om fredagen :-d og min onkel spiller vidst om lørdagen så der kommer jeg nok også.... Håber bare det bliver godt vejr

Medlem
Brugeravatar

Jeg skal også se Flowjob, det er faktisk den eneste dj jeg kender udover Atmos :P

Det skulle også blive rigtigt godt vejr! :D
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/reg ... kbhnsj.htm

- Abraham Lincoln

Medlem
Brugeravatar

jeg kommer også :) spørgsmålet er bare om det bliver fredag eller lørdag, bor ikke lige i nærheden nemlig - og har hørt man ikke må slå telt op derinde?

hælder mest til musikken fredag efter hvad jeg kan se, men drengene har sent fri der og vil sku gerne tidligt derind - så garanteret lørdag.

håber sku også på noget godt psychedelisk knark ^^ =)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvis man er til finurlige minimal grooves kan Random Play, Patrick Bateman og Nico Defrost om søndagen klart anbefales.

Admin
Brugeravatar

Ses derinde, selvom jeg ikke kender nogle af jer der har skrevet i den her tråd :P

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!

Søndag aften ser helt vild ud:
18.30 – 20.00 Patrick Bateman (dj) Tic Tac Toe Rec. / Connect Four Rec.
20.00 – 21.30 Rune Rk (dj) Arti Farti Rec.
21.30 – 23.00 Atmos (dj) Spiral trax
23.00 – 00.00 Beat Bizarre (live) Iboga Rec.
- Patrick Bateman plejer altid at spille house/tekno med smæk på, Rune RK spiller meget festvenlig, fresh, crowdpleasin' house, og Atmos og Beat Bizarre er groovy live-prog med gang i. Det er nok de 4 navne jeg helst vil se af alle dem der spiller på de tre dage.
Det ser ud som den suverænt vildeste/værste knark-aften :D

Jean von Baden, der spiller lørdag 22-24, skal også opleves.

Idag (fredag) ser største/mest spændende navn ud til at være Flowjob, der spiller kl.20:30-21:30 - glæder mig til at høre dem live for første gang.

Jeg skal på arbejde snart, men tager nok derind idag ved 18-19-20-tiden. Og det meste af imorgen og søndag, hvis vejret er til det.
Vi ses!

Medlem
Brugeravatar

Nogen der har lyst til at følges derind? ^^

Insane psychedelia user!

Jeg var derinde idag fra ca. 20:45 til ca. 23:00.

Var enormt træt og tog egentlig bare derind for at høre Flowjob, men stemningen og musikken var så god, at jeg blev og hørte en del af NASA's set, fik danset lidt, smilet og nydt livet, musikken, parken, sommeren og København.

Pinligt ædru endda (!)

Medlem
Brugeravatar

har været lidt syg så havde faktisk regnet med at droppe det men så blev jeg sku lokket hehe

var derinde fra 15 til 24 ca det var super lækkert! god stemning, fed musik og dejligt med sol om dagen :)

Medlem
Brugeravatar

Hvor var det bare FEDT!!! Jeg havde en uforglemmelig dag og aften igår!
Min første virkelige sociale oplevelse med ecstasy (måske lidt FOR social)
Har virkelig aldrig nydt musik så meget!! :D

16 årig dreng, med pæn sort skjorte, super blæst på dansekiks - gik simpelhen og dansede ude på vejen da jeg skulle hente en ven, kunne ikke stå stille så længe musikken kørte!! :D
Der må næsten være nogen her fra psy der så mig? :D

Jeg skal derind igen idag, men har ikke rigtig nogen at tage med, kunne være nice at kunne møde nogle herindefra!
Shout! - hvis du skal derind idag, så skriv da lige, selvom jeg ikke aner hvem du er, men det altid fedt at møde andre ligesindede mennesker! :)

- Abraham Lincoln

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Virkelig en hyggelig fest, men desværre super kedelig musik 78% af tiden. Hva fanden sker der for al det corny dance pis? Det er som om progressiv bliver mere og mere kedelig som årene går, kan man kalde det for progressiv? Næhh mere degressiv, tilbagevikling..

Junior medlem

Helt sikkert.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kom sgu ikke derind hverken fredag eller lørdag, jeg blev ret fuld og så gik det op i hat og briller. Jeg tager dog nok derind idag. Nu må vi se :p

Insane psychedelia user!

eedeolla skrev:
Virkelig en hyggelig fest, men desværre super kedelig musik 78% af tiden. Hva fanden sker der for al det corny dance pis? Det er som om progressiv bliver mere og mere kedelig som årene går, kan man kalde det for progressiv? Næhh mere degressiv, tilbagevikling..

Helt enig. Der var nogle samples i NASA's set der lød ret meget som en kvinde-vokal fra melodic trance fra midt-90erne.

Men... jeg synes ikke rigtig stedet eller setup'et er til "lytte-koncerter". Idéen er, at der er vægt på det sociale og den gode stemning, i de gode rammer med sommervejr, park, glade fest-stemte mennesker osv..
Så jeg valgte personligt at smile, hygge-danse og nyde livet og omgivelserne, i stedet for at stå og være en bitter gammel mand der indædt bitcher for sig selv over alt det der kunne være bedre. Det er et GRATIS arrangement, og det er et offentligt sted, som del af et karneval, så jeg synes det er lidt misforstået at begynde at stille høje musikalske krav til, at DJ'sene skal spille cutting-edge-ting.

Jeg er på vej derind nu - håber at møde nogen herfra derinde! :D :cheers:

Junior medlem

Så er kanevalet afholdt.
Tak for en fed aften.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]