Zwisler skrev:
Jeg er næsten 20, og har aldrig tænkt mig at få kørekort. Unge (ikke alle!) i dag kører generelt ALT for stærkt.. Er glad for jeg sad i den bil min mor kørte galt i da jeg var lille, hvilket har gjort at jeg har valgt ikke at få kørekort i dag.
Hey det lyder lidt som en lettere selvpåtaget forsværgelse, grundet i en traumatisk barndomsoplevelse?

Lidt som at sige at alle kvinder er bitches, fordi man har haft en nederen første kæreste. En udgift på 15k eller hvad det nu koster, er billigt givet ud for at kunne køre det meste af livet.. Det er nok svært at finde en (fornuftig) person som fortryder dén udgift. Husk på at det kan redde liv hvis chaufføren blir syg, og det blir dig der skal køre hjem! Plus at du kan insistere på at sidde bag rattet hvis du er sammen med en overstadig ungkarl (aka Brian, Dennis, Ronny, etc.. <- I bryder ikke navnestatistiken ved at tænke med pikken.) Når der køres bil skal hovedet placeres på halsen og ikk i hånden.
--
Om tråden generelt:Emnet er en lysfølsom
dirty bomb trukket op af den overfyldte og proaktivt patinaramte skabsskuffe, hvor skabagtige mudderkast og skuffende anfægtninger ligger og ruller rundt blandt iltre forsvarelser, fordomme og fordømmelser. De fleste af trådens svar er, med lidt fantasi, givet på forhånd... på godt og ondt.
Sjovt nok glider nævnte skuffe på olierede kuglelejer, og hvis skabet hælder, skal der blot stampes lidt i gulvet før indholdet automatisk kører ud på et skråplan. Trækkes skuffen for hurtigt og langt ud, presses indholdet først tilbage, for dernæst at kamme over kanten og ned på gulvet, hvor der er stor risiko for at træde under fode. Modstå lysten til at knalde skuffen pludseligt og hårdt i igen, for indholdet roder da endnu mere næste gang den åbnes, og man har glemt hvad der sidst lå hvor og hvorfor, og noget stemmer sig stædigt fast og binder.
Forfør vores skuffedarium - vær en skuffedario, ikke et skuffejern.
Det skader dog ikk at få genopfrisket debattens synspunkter, sålænge der ikk går for meget Ekstrabladets "Nationen!" i det.
(..Dette forum er og bør fremtidigt være hævet over EB's standard)