Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 01:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Zwisler -> Det lyder da som en kedelig oplevelse med bil-trafikken.

Det er nu altså pisse lækkert at have kørekort, det er den største befrielse jeg har oplevet siden..... ja, nok den største overhovedet.
Det lyder mere som om, at du har kørt galt engang, og derfor er bange for trafikken. Det kan bearbejdes.
Og ikke alle, som du pointerer, kører af lort.
> Dermed ikke sagt at man kører af lort, fordi man kører hurtigt. ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Ingen tvivl om at jeg har kørt for hurtig. Og til dels er det uforsvarligt.
Jeg betaler min bøde og tager min staf, og ingen tvivl jeg nok skal lære noget af det her.
Jeg søgte bare et svar? Søgte ikke en masse dumme kommentarer hvor hellige i alle sammen er!

Men fuck hvor er der mange nedern mennesker som bare sidder og disser en fordi man har kørt for hurtigt. Luk da røven og puds jeres glorie. Som om i aldrig har lavet noget galt?
Om i så har købt og solgt narko, eller kørt forstærkt, snydt i skat what ever!

Det kan måske godt være at jeg lyder sur, men det er da irriterende. Jeg ved da udemærket godt jeg har kørt for hurtigt.

TheRagingPussy DU LUKKER DA BARE RØVEN!

Jeg har ikke kørt i en brandert!
Så lad være med at snakke om noget du ikke aner en skid om!
Næste gang håber jeg fandme det er dig jeg kører ind i med 180 km/t!!/t!!

Junior medlem

Geografisk sted: Sidder på mine hæmorider
Dejligt at se at folk har en holdning. Nu skal I bare høre min

Men eftersom vi ikke ved hvad klokken var og hvor meget trafik der var, ja så synes jeg ikke helt det er helt muligt at ryge op i det røde felt så hurtigt. Sådan nogle motortrafikveje, hvor man må køre 90 plejer nu at være dejlig lige og sikre. Hvis man kan se langt fremad og kender vejen så vil man hurtigt kunne se en farlig situation og derefter tilpasse sin fart. 180 er sku hurtigt og i langt de fleste tilfælde vil jeg også mene at sådan en fart kun hører hjemme på de tyske motorveje.
Det er klart, at vi ikke gider pådrage os en yderlig risiko ved at acceptere fartbilister men det er ikke sikkert at FlæmMing's hændelse var farlig for nogen. Uden at vide det kunne jeg også mistænke Politi og Ambulancer for at komme op på samme hastigheder, såfremt trafikken var til det.

Medlem

Rigtig uheldigt at miste kortet... alle kan jo komme til at køre for stærkt! men det var måske lidt for stærkt.

Du slår desværre ikke Jens i denne omgang
http://www.bt.dk/article/20090417/krimi/704170005/

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Zwisler skrev:
Jeg er næsten 20, og har aldrig tænkt mig at få kørekort. Unge (ikke alle!) i dag kører generelt ALT for stærkt.. Er glad for jeg sad i den bil min mor kørte galt i da jeg var lille, hvilket har gjort at jeg har valgt ikke at få kørekort i dag.
Hey det lyder lidt som en lettere selvpåtaget forsværgelse, grundet i en traumatisk barndomsoplevelse? :)
Lidt som at sige at alle kvinder er bitches, fordi man har haft en nederen første kæreste. En udgift på 15k eller hvad det nu koster, er billigt givet ud for at kunne køre det meste af livet.. Det er nok svært at finde en (fornuftig) person som fortryder dén udgift. Husk på at det kan redde liv hvis chaufføren blir syg, og det blir dig der skal køre hjem! Plus at du kan insistere på at sidde bag rattet hvis du er sammen med en overstadig ungkarl (aka Brian, Dennis, Ronny, etc.. <- I bryder ikke navnestatistiken ved at tænke med pikken.) Når der køres bil skal hovedet placeres på halsen og ikk i hånden.

--
Om tråden generelt:
Emnet er en lysfølsom dirty bomb trukket op af den overfyldte og proaktivt patinaramte skabsskuffe, hvor skabagtige mudderkast og skuffende anfægtninger ligger og ruller rundt blandt iltre forsvarelser, fordomme og fordømmelser. De fleste af trådens svar er, med lidt fantasi, givet på forhånd... på godt og ondt.

Sjovt nok glider nævnte skuffe på olierede kuglelejer, og hvis skabet hælder, skal der blot stampes lidt i gulvet før indholdet automatisk kører ud på et skråplan. Trækkes skuffen for hurtigt og langt ud, presses indholdet først tilbage, for dernæst at kamme over kanten og ned på gulvet, hvor der er stor risiko for at træde under fode. Modstå lysten til at knalde skuffen pludseligt og hårdt i igen, for indholdet roder da endnu mere næste gang den åbnes, og man har glemt hvad der sidst lå hvor og hvorfor, og noget stemmer sig stædigt fast og binder.
Forfør vores skuffedarium - vær en skuffedario, ikke et skuffejern.

Det skader dog ikk at få genopfrisket debattens synspunkter, sålænge der ikk går for meget Ekstrabladets "Nationen!" i det. (..Dette forum er og bør fremtidigt være hævet over EB's standard) :)

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Jeg kondolere dybt!

Og håber og ber til at det ikke kommer til at ske når jeg skal ud og gi svinet noget gas om en månedstid, når jeg har kørekort :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg forstår bare ikke hvordan så mange kan forsvare 180 km/t. Motortrafikvej, fredag aften, nok ikke så mange mennesker - hvilken forskel. Og at sammenligne det med stoffer er bare latterligt, jeg ville hellere at folk rendte rundt på gangsternarkoin end kørte 180 km/t.

Either way, mine venner snakkede meget om, at man ubetinget fik taget kørekortet fra sig, hvis man kørte mere end 160 km/t, men jeg er overhovedet ikke sikker.
og Alt Aedende Ateist. lol.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Uden at gide at lede efter facts, mister man så ikke pappet, når hastigheden er overskredet med 75-80% af tilladte max. hastighed?

At du er blevet snuppet af smølferne er sgu lidt ærgeligt, omend de jo "har en sag".
Men jeg kan sagtens følge dig mht. fartglæde. Jeg har selv ligget og fræset på den rigtige side af 200km/t en del gange. På motorvej er 200km/t egentlig ikke så voldsomt meget.
Men når man presser slæden op på 200+ på mindre bornholmske landeveje, så begynder adrenalinens effekt at kunne mærkes 8)
Men må dog indrømme at det er en del år siden jeg har rundet 200km/t - ja, jeg har ikke engang været væsentligt meget over motorvejshastighed de sidste 10-12 år, som det vel nok er blevet til efterhånden. Nu er det accelerationen, der er interessant - at smadre en tohjulet op på +100 på under 4 sekunder er laaangt sjovere :P

Speed er andet end amfetamin, tøser!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Uden at gide at lede efter facts, mister man så ikke pappet, når hastigheden er overskredet med 75-80% af tilladte max. hastighed?

At du er blevet snuppet af smølferne er sgu lidt ærgeligt, omend de jo "har en sag".
Men jeg kan sagtens følge dig mht. fartglæde. Jeg har selv ligget og fræset på den rigtige side af 200km/t en del gange. På motorvej er 200km/t egentlig ikke så voldsomt meget.
Men når man presser slæden op på 200+ på mindre bornholmske landeveje, så begynder adrenalinens effekt at kunne mærkes 8)
Men må dog indrømme at det er en del år siden jeg har rundet 200km/t - ja, jeg har ikke engang været væsentligt meget over motorvejshastighed de sidste 10-12 år, som det vel nok er blevet til efterhånden. Nu er det accelerationen, der er interessant - at smadre en tohjulet op på +100 på under 4 sekunder er laaangt sjovere :P

Speed er andet end amfetamin, tøser!!!

Endelig en der forstår mig.
Jeg kunne godt forstille mig der kiver et kick hvis man ligger og kører 200+km/t på bornholm, det har jeg dog aldrig prøvet-

Og ja det er klart accelerationen der giver det størreste kick. Men når man ligger med 240-250 km/t på motorvej kan man tydelig mærke det går hurtigt. Lige så snart man rammer 250 bliver det hele lidt syrrealistisk. Ogl de hvide vejsriber bliver til en lang.
Og bagefter kigger man ned på benzinmåleren så kan man se man lige har brug næsten en kvart tank på 5-6 min.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Flæmming: Hvad dælen er det for en slæde du har? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haha. Ja det lyder da til at den kan sparke max røv.

Kan også godt selv lide at køre hurtigt, men der kan min Opel Corsa sku ikke følge med. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Xtreme skrev:

Citat:
FlæmMing
Geografisk sted: Nordsjælland

FlæmMing er jo fra nordsjælland, så må han jo ha en ordentlig Lamborghini eller Ferrari. Det drøner de vist alle samme rundt i deropppe :roll:

Men nu er der ikke så meget at bruge den til længere, nu er det op på den her:
Billede

FUCK! Der er nogen lømler der har smadret baghjulet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Opinions are like assholes - we've all got one and most of them stink.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Citat:
Og ja det er klart accelerationen der giver det størreste kick. Men når man ligger med 240-250 km/t på motorvej kan man tydelig mærke det går hurtigt. Lige så snart man rammer 250 bliver det hele lidt syrrealistisk. Ogl de hvide vejsriber bliver til en lang.
Og bagefter kigger man ned på benzinmåleren så kan man se man lige har brug næsten en kvart tank på 5-6 min.

fuck hvor er jeg glad for du fik det taget hehe

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
eedeolla skrev:
Xtreme skrev:

Citat:
FlæmMing
Geografisk sted: Nordsjælland

FlæmMing er jo fra nordsjælland, så må han jo ha en ordentlig Lamborghini eller Ferrari. Det drøner de vist alle samme rundt i deropppe :roll:

Men nu er der ikke så meget at bruge den til længere, nu er det op på den her:
Billede

FUCK! Der er nogen lømler der har smadret baghjulet

det blev den da kun kønnere af :D undskyld! kunne ikke lade være! da cykler er min store lidenskab, har selv 3 carbon racercykler og 2 mountainbikes. hvis du ikke har fået den lavet endnu
kan det hjul laves billigt, du behøver kun en ny fælg! til 100-200 kr ( også hvis det var en joke... hvilket det lyder til :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psykedelia.DK - Vi laver din cykel

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xtreme skrev:

Den er rød. Men det er ikke en ferrari :)

Det kræver ikke meget ombygning før en bil kan køre 250km/t +

En lille turbo så er man godt på vej. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Du kan jo bare gøre som ham der psykopaten i aviserne, som skylder flere hundrede tusinde i bøder, fordi han bliver ved med at cruise spritterkørsel!

Insane psychedelia user!

FlæmMing skrev:
Xtreme skrev:

Den er rød. Men det er ikke en ferrari :)

Det kræver ikke meget ombygning før en bil kan køre 250km/t +

En lille turbo så er man godt på vej. :)

Du er vildt sej, ved du godt det?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor duften af balloner er
Under 'normale' omstændigheder synes jeg ofte, at jeg kan indleve og måske tildels dele ærgelsen over at få et klip i kørekortet, en bøde eller få taget kørekortet under en fartkontrol. -- Men i dit tilfælde synes jeg, at du fortjener at komme af med kortet og det kan kun gå for langsomt! En så hasarderet kørsel _skal_ efter min overbevisning have konsekvenser, hvad enten det er en familie der må lade livet, eller det er din pengepung, skal en handling som den belønnes med permanent eller langvarrig frakendelse af kørekortet. For at kommentere 'helligsnakken' siger jeg ikke, at jeg er hellig eller noget som helst. Jeg kunne ligesåvel som dig være blevet taget i en fartkontrol.

Alt ædende ateist: Hvorfor du er af den holdning vil jeg slet ikke analysere mig frem til. Jeg vil være tilbøjelig til at sige at alle medlemmer herinde kan nikke til dit udsagn "om at leve livet, mens tid er" -- Da vi alle på en eller anden måde er indblandet oplevelser med rusmidler, og har en lyst til at eksperimentere herom (disse er som bekendt heller ikke er nær så sunde for kroppen som grøntsager måske er).
Alligevel synes jeg, at man som menneske skal besidde en god potion sund fornuft, og det er mit håb at du finder dit før eller siden!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]