Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Her kunne der stå noget informativt... x 2

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
noname skrev:
jim fear skrev:
Tror ikke de skal erstatte det hvis du nægter dem adgang og de har en ransagningskendelse.
Tror ikke de har eksperter ansat, men de kan vel hyre en (på skatteydernes regning) til at gøre det?

Det er kun skatteyderne, der kommer til at betale, hvis ikke de finder noget. Hvis der er knark/ulovligheder sender de regningen til dig. Sådan foregår det hvertfald med narkoanalyser...

Præcis!

Men sådan som vores retssystem fungerer, er jeg overbevist om at de kunne finde på at sende ham regningen anyway...

Jeg vil forøvrigt lige pointere noget... "Ransagningskendelse" er et bogus-fænomen, de behøver ikke en skid andet end en "begrundet" mistanke for at trænge ind i dit hjem.
Du kan vælge at skrive under på den (hvilket nok i de fleste tilfælde, kun gør det nemmere for dig), ellers vækker de en eller to af dine naboer,
så der er øjenvidner, og så er du lige vidt - bare med nogle pissed off naboer og pansere...

Vær venlig og samarbejdsvillig, hvis du nogensinde skulle havne i sådan en situation...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Dextrose: Jeg må så lige være lidt uenig i din påstand med ransagnings erkendelser. Dog har du ret hvis man har været inde og brumme for narko før - så roder de ved mindste mistanke - men hvis man ikke har været så skide uheldig og bllive taget af panserne - så kan man smide dem ud inden de kommer ind. Har jeg efterhånden gjort så tit, at når de kommer forbi - så har de så store øjne efter hvad som helst der har noget med ulovligheder at gøre - at man ligefrem kan se de savler - men uden noget at se på - tjaeh så må de sgu heller ikke røre ved noget.

Så det eneste det handler om er at have sit knark "offshore" og aldrig ligge inde med størrer mængder end enkelte doser af rene stoffer. Alt hvad man har skal kunne undskylde til eget forbrug - selv en digitalvægt kan i sidste ende undskyldes hvis de kun finder 5-6g hash, ingen ziplocks og man ikke lige står med 20 fiffere(50'ere) i lommen eller man vælter i penge når man ikke har en lovlig grund til det.

Den med pengeskabet kan du ligeså godt droppe - de åbner det bare og så er det det. Det eneste du kan gemme for dem uden problemer er LSD og det er ret let at gemme...... Man skal bare lige tænke sig lidt om - så kører det.

Men find et godt sted væk fra dit hjem og stash dit lort - desuden er en vandtæt boks noget billigere end et pengeskab og selvom du måske skal til at købe en feltspade - så koster den heller ikke det vilde...

Hvorfor en feltspade? Kan gemmes under jakken, hvis man bor midt i en by, ser det lidt underligt ud man render ind i en park med en normal spade.
Så har du verdens bedste gemmested - medmindre du er storpusher og bliver skygget - men det lyder det ikke til du er - ellers havde du ikke spurgt om alt det politifis der......

Har altid virket for mig at grave ting ned rundt omkring - altid let at løsne noget græs med en feltspade - sådan man nærmest laver et tæppe der let kan løsnes og rulles væk igen. Så graver man lige en 40-50cm ned til sin boks - KNARK til weekenden - husk dog lige at smide en træplade eller metalplade ovenpå boksen hvis den er af plastic........ sådan en feltspade kan godt lave huller.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ha ha lyder som om der er eksperter her i tråden, måske kan i/de svare på et spørgsmål vi har diskuteret en del i omgangskredsen...

Må politiet stands mig og begynde at gennemrode mine lommer osv, skal man anholdes først eller hvordan forholder det sig?

Her tænker jeg på uden for de visitationszoner som i slås med i de store byer - altså sådan lige midt i bygaden i Sønder Kedestrup...

Mindes at have læst de skal anholde før de må det; men andre hævder de kan gøre som de har lyst - der er væddemål på højkant, så gerne med henvisning til en pålidelig kilde :-)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Lidt om rettigheder overfor politiet

Junior medlem

yeti skrev:
Phanaamana skrev:
Som sagt, hvis de har en ransagningskendelse, så får de sgu bare en til at åbne det.

Men noget andet - når policen kommer og roder alt igennem og efterlader huset i ét stort rod, skal man så selv rydde det op? Også selvom de ikke finder noget?

Ja, det skal man. Ofte kan man dog undgå at de roder alt for meget, hvis man selv er samarbejdsvillig og viser dem rundt der hvor de beder om det.

kommer self and på hvad for nogle panser du snakker om. men dem jeg har mødt gør alt for at gøre livet surt for dig du jo kriminal skal du huske på -.- ( Ye right)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Hvor ofte kommer politiet og ransager steder, hvor der ikke er en begrundet mistanke? Har sku aldrig hørt om totalt uskyldige mennesker blive ransaget, de har aldrig været tidligere dømt eller i politiets søgelys.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]