Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 05:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg synes stadig det er helt hen i vejret at tage antipsykotisk mod tissetrang. Hvorfor skal hans sind dog dæmpes, hvis det er noget fysisk? Du tager vel heller ikke bedøvelsesmidler for at fjerne en hovedpine, gør du?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Bare lige for at præcisere, så mente jeg ikke at det skulle være en kur bare at holde op med at gå på toilettet - det skulle kun være et led i en slags tissetrangsdekonditionering. Nogle gange kan den måde hjernen opfatter et bestemt kropssignal på ændres bevidst. Men hvis det ikke er det, der er problemet ville den slags forsøg gøre ondt værre. Og et par timer som jeg foreslog kan jeg også godt se lyder mest som tortur.

At beroligende medicin dæmper trangen ville jeg tage som en indikator for, at der i hvert fald er et psykisk element. Men at du skal op 3-4 gange om natten tyder på, at det ikke bare er det. Få sådan et par tissekolber fra din læge i øvrigt, så du ikke behøver løbe helt ud på toilettet om natten.

Jeg vil holde med mine tvivlsomme råd - men jeg håber det går i orden!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Seroquel har en meget subtil virkning og mærkes kun på at man nemmere falder i søvn om aftenen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Syn|tese skrev:
Jeg har forresten taget et gram e-cat, et gram methylon og et gram mephedron cirka omkring hvor det begyndte. Ellers kun tjald. Kan de stoffer mon have indflydelse på urinvejene?
Nu vil jeg også sige at det er måske lidt overkill..

Har Spasmo, oplevet det samme efter at havde taget et af de 3 RC´s?

Dedikeret medlem

Har også selv haft det i en periode. Der var grunden for mange urene stoffer i kroppen. Såsom sodavand, hashen, mdma (især mdma virker vandladene på mig). Jo flere urene stoffer (ikke narko) du har i dig, jo flere skal der ud, og hvis du har hang til disse og indtager dem stort set hele dagen lang, i en længere periode, ja så er det da klart at din krop vænner sig til at udskille disse regelmæssigt med korte intervaller.
pee-man skrev:
siden jeg spiste en af dem har jeg pisset med 10 minutters intervaller.
Det er ekstemt ubehageligt for inden man skal tisse begynder det at presse på ligesom hos normale folk, der bare skal pisse helt vildt og ikke er i nærheden af er sted at gøre det

Det er også den følelse jeg husker som det værste i min situation. Ikke bare det normale pres, men også at det kommer så pludseligt, at man stort set ikke mærker man skal tisse, før man VIRKELIG skal. Til gengæld forsvandt det ligeså hurtigt igen, hvis jeg bare bed tænderne sammen og samlede benene. Men ubehageligt er det.

Det kan være at det ikke er et problem der kan behandles medicinsk, og så vil kroppen opfange medicinene som endnu flere affaldsstoffer, og skubbe endnu mere på. Som sagt prøv at drikke massere af vand i en periode.

Og hvis du er mere til kaffe the eller sodavand i stedet for vand, ja så er der jo bare det mindre væske at skylle det ud med, og derfor kommer det ikke ud alt sammen på en gang.

Det gik over ved at jeg drak ca 1-1½ liter vand dagligt i et par dage.

Men hvis jeg vidste det med 100% sikkerhed, var jeg sku blevet læge i stedet. Sidste råd lyder: ellers så ring til din læge, det er gangske gratis. Han vil højest sansynlig bede om en urinprøve.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Om Shanti skrev:
2. Hvor meget væske indtager du? Sundhedsstyrelsen anbefaler vist nok 1,5 liter om dagen, hvis man ikke har hårdt arbejde osv. Pga det kan ødelægge saltbalancen hvis man drikker meget mere.

Siden hvornår er nogen her begyndt at lytte til Sundhedsstyrelsen? :lol:

Spøg til side, så har jeg også haft en periode af konstant tissetrang, nogen gange uden at jeg kunne pisse meget mere end et par dråber. Tror dog det var rent mentalt, eftersom at det forsvandt efter at jeg fokuserede mindre og mindre på det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Bærnelin skrev:
Spøg til side, så har jeg også haft en periode af konstant tissetrang, nogen gange uden at jeg kunne pisse meget mere end et par dråber. Tror dog det var rent mentalt, eftersom at det forsvandt efter at jeg fokuserede mindre og mindre på det.

Det samme kan jeg dobbeltsignere på!
Mit var psykisk betonet, da jeg nærmest sad på min flade røv 24/7 på et lille hummer af et kollegieværelse, slammede bonghoveder og konkluderede at mit liv var fucked.
Så snart jeg fik sundere interesser, forsvandt den indbildte tissetrang heldigvis som dug for solen.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
måske er der noget glat med din Vasopressin produktion (anti diuretisk hormon)

Central nervous system (CNS)

Vasopressin released within the brain has many actions:

* It has been implicated in memory formation, including delayed reflexes, image, short- and long-term memory, though the mechanism remains unknown, and these findings are controversial. However, the synthetic vasopressin analogue desmopressin has come to interest as a likely nootropic.

som jeg husker det har du haft problemer med hukommelsen pga. af hjerneskade måske er det relateret til det? Har du snakket med din læge om det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Kunne det være nyresten?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
så tror jeg han havde opdaget det for det gør rimeligt nas! og giver ofte blodig urin

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]