Har også selv haft det i en periode. Der var grunden for mange urene stoffer i kroppen. Såsom sodavand, hashen, mdma (især mdma virker vandladene på mig). Jo flere urene stoffer (ikke narko) du har i dig, jo flere skal der ud, og hvis du har hang til disse og indtager dem stort set hele dagen lang, i en længere periode, ja så er det da klart at din krop vænner sig til at udskille disse regelmæssigt med korte intervaller.
pee-man skrev:
siden jeg spiste en af dem har jeg pisset med 10 minutters intervaller.
Det er ekstemt ubehageligt for inden man skal tisse begynder det at presse på ligesom hos normale folk, der bare skal pisse helt vildt og ikke er i nærheden af er sted at gøre det
Det er også den følelse jeg husker som det værste i min situation. Ikke bare det normale pres, men også at det kommer så pludseligt, at man stort set ikke mærker man skal tisse, før man VIRKELIG skal. Til gengæld forsvandt det ligeså hurtigt igen, hvis jeg bare bed tænderne sammen og samlede benene. Men ubehageligt er det.
Det kan være at det ikke er et problem der kan behandles medicinsk, og så vil kroppen opfange medicinene som endnu flere affaldsstoffer, og skubbe endnu mere på. Som sagt prøv at drikke massere af vand i en periode.
Og hvis du er mere til kaffe the eller sodavand i stedet for vand, ja så er der jo bare det mindre væske at skylle det ud med, og derfor kommer det ikke ud alt sammen på en gang.
Det gik over ved at jeg drak ca 1-1½ liter vand dagligt i et par dage.
Men hvis jeg vidste det med 100% sikkerhed, var jeg sku blevet læge i stedet. Sidste råd lyder: ellers så ring til din læge, det er gangske gratis. Han vil højest sansynlig bede om en urinprøve.