Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Farmand skrev:
Citat:
Vil lige tilføje at jeg kendte en tøs, der satgntens ku styre svampe som 18 årig - den tøs er død den dag idag.... Pennywise - dette er et HR board, hvis du ved hvad det vil sige...

Hun døde vel ikke af svampene, så har svært ved at se hvordan det kan være relevant? (hvis jeg ellers lige må blande mig) 8)

Det var dumt skrevet ! Sorry

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
P E N N Y W I S E skrev:
Farmand skrev:
Citat:
Vil lige tilføje at jeg kendte en tøs, der satgntens ku styre svampe som 18 årig - den tøs er død den dag idag.... Pennywise - dette er et HR board, hvis du ved hvad det vil sige...

Hun døde vel ikke af svampene, så har svært ved at se hvordan det kan være relevant? (hvis jeg ellers lige må blande mig) 8)

Det var jo ikke dig der skrev :lol: ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg vil generelt råde dig til at holde dig fra stoffer i det hele taget :wink:

jeg begyndte osse med speed, som 15 årig, e og coke som 16 årig..

men sagen er at, stoffer i en alder som 15 årig hurtigt bliver for meget.

du er simpelthen ikke moden nok til at ville kunne styre det i den lange bane, jo nogle kan :!: men hvorfor tage chancen? stoffer kan være sjovt, men det kan osse gøre dit liv til et helvede hvor du aldrig nogensinde ville ønske at du gjorde som du gjorde når du ser tilbage, men det er jo for sent der..

kort sagt, nyd livet som det er uden tilsætningsstoffer men du kan og vent til du bliver ældre med at tage beslutningen.

kan godt være dine venner måske gør det, men som årene går vil du takke dig selv inderligt for at tage det valg som du gjorde.

men okay, hvis du vil risikere at smadre dig selv, dine omgivelser, din ungdom osv osv. så skal du self være hjertelig velkommen

i dag som 17 årig har jeg prøvet en laaang række stoffer, men når jeg måler de oplevelser jeg har fået fra alle disse stoffer og når jeg tænker på hvor mange muligheder jeg har ødelagt for mig selv og hvor meget jeg har kæmpet mig igennem for at komme på nogenlunde rette spor igen og generelt hvor smadret hele mit liv er blevet, tjaaa.. ville ønske jeg kunne gøre det om igen :wink:

Senest rettet af waggafnipsen 10 dec 2007 22:04, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ps. kan godt være det ikke var det svar du søgte, men du får det alligevel 8)

det er generelt min erfarring med stoffer i den alder, fra før og efter.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Farmand skrev:

Nejnej - det gjorde hun ikke det var en overdosis heroin - men når man er 15 er man uddødelig - måske et dårligt eksempel - men du kan vel følge mig tanke.. at opfordre teenagere til psykedeliske stoffer kan umuligt være go' HR...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
HopIFjordeN skrev:
Farmand skrev:

Nejnej - det gjorde hun ikke det var en overdosis heroin - men når man er 15 er man uddødelig - måske et dårligt eksempel - men du kan vel følge mig tanke.. at opfordre teenagere til psykedeliske stoffer kan umuligt være go' HR...

at opfordre en 15årig til andet end at drikke og ryge hash er forkert. (hvilket også er forkert.. men.. altså..)

kaffe-hans... kan du fortælle os HVORFOR du vil tage stoffer? hvad er det du vil opnå? hvorfor? hvad får dig til at tænke, det må være livet? forklar mig, virkelig godt.. ellers vil jeg for alt i livet, råde dig til at stoppe imens legen er god, og hvis du så om 3-4 år tænker, måske det var?.. så tag stoffer.. men du er for ung.. du kommer til at tage skade af det..

hvad synes folk herinde i det hele taget om evt. at smide folk på den alder ud?.. det er dårlig HR da enhver herinde ved at han alligevel går ud og gør det.. men hvad fanden? jeg vil ikke opfordre ham, eller snakke godt om stoffer for en på hans alder.

Titel:
Medlem

kemal skrev:
P E N N Y W I S E skrev:
Farmand skrev:
Citat:

Det var jo ikke dig der skrev :lol: ?

Det var det da, farmand skrev, Pennywise dette er et HR board. :wink:

Jeg havde skrevet at jeg kendte en pige på 15 som tog 2 g svampe første gang.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Mange af jer snakker om min alder, men i var sikkert i meget ældre da i selv prøvede det første gang?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kaffe-Hans skrev:
Mange af jer snakker om min alder, men i var sikkert i meget ældre da i selv prøvede det første gang?

hvorfor tror du folk med erfarring fraråder dig det? tror du måske der er noget om snakken?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Kaffe-Hans skrev:

Ja - røg tjald 1. gang da jeg var omkr. 14... Svampe og lsd som 18 årig - speed og mdma som 19 årig...

Du har ikke travlt knægt... :D

Junior medlem
Brugeravatar

Kaffe-Hans skrev:
Jeg er en dreng på 15, har kun prøvet alkohol, hash og ritalin. Aldrig taget stoffer.
Jeg drikker ikke mere, men ryger stadig hash, og tar ritalin nogen gange.

Jeg vil gerne prøve at tage stoffer,
Hvilket stof og i hvilken dose synes I ville være godt at starte med?

Har tænkt på coke eller e, måske amf eller lsd.

Mange af jer vil sikkert skrive; Lad dog være at tage stoffer!
Men det er ikk det der er meningen med den her debat,
så lad venligst være med at skrive, hvis i ikk har andet at bidrage med.

Tak på forhånd.

Sådan starte vi debatten.

Mange af jer vil sikkert skrive; Lad dog være at tage stoffer!
Men det er ikk det der er meningen med den her debat,
så lad venligst være med at skrive, hvis i ikk har andet at bidrage med.

Prøv at læse det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

gider ikke mere, knægten er for dum til at sanse noget :roll:

Titel:
Medlem

P E N N Y W I S E skrev:
Jeg ville sige en lille dosis svampe. :) Det andet slidder sku for hårdt på kroppen,han er jo kun 15 år. :)

Hvis du ikke ved nok om tingene skal du lade være med at udtale dig. Bare det at du foreslår svampe som stof til en 15 årig der aldrig har taget andet end ritalin og hash viser tydeligt at du ikke har sat dig ret meget ind i det du snakker om.

Kaffe-Hans: Mdma, kokain eller amfetin ville nok være mit bud. Af de tre foretrækker jeg helt klart ecstasy. Jeg vil dog kun anbefale ecstasy hvis det er til en fest eller i en forsamling der har det fint med at du er på stoffer for det er umuligt at skjule hvis du har indtaget MDMA.

Ligemeget hvad du vælger så start med en lav dose, og som andre allerede har sagt så hold dig fra de psykedeliske stoffer nogle år endnu.

Håber du får en god oplevelse :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jo tak :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hvor stor dose vil i anbefale til første gang?

Både cola, e og amf.

Titel:
Medlem

spiffeh skrev:
HopIFjordeN skrev:
Farmand skrev:

at opfordre en 15årig til andet end at drikke og ryge hash er forkert. (hvilket også er forkert.. men.. altså..)

kaffe-hans... kan du fortælle os HVORFOR du vil tage stoffer? hvad er det du vil opnå? hvorfor? hvad får dig til at tænke, det må være livet? forklar mig, virkelig godt.. ellers vil jeg for alt i livet, råde dig til at stoppe imens legen er god, og hvis du så om 3-4 år tænker, måske det var?.. så tag stoffer.. men du er for ung.. du kommer til at tage skade af det..

hvad synes folk herinde i det hele taget om evt. at smide folk på den alder ud?.. det er dårlig HR da enhver herinde ved at han alligevel går ud og gør det.. men hvad fanden? jeg vil ikke opfordre ham, eller snakke godt om stoffer for en på hans alder.

Jeg er enig i at det er forkert at opfordre en 15 til at tage stoffer, men er der da nogen der gør det? Han kommer jo selv herind og spørger efter råd.
Hvis vi smed yngre folk ud af sitet opfører vi os præcist ligesom alle andre i samfundet gør.. Siger: Stoffer puha! For derefter bare at vende ryggen til og stikke fingrene i ørerne.. Jeg synes alle skal kunne få HR lige meget hvor unge de er. Selvfølgelig er det i orden at påpege for unge mennesker at man synes de er for unge og fraråde dem at tage stoffer, men som du selv siger ved vi godt at de gør det alligevel så vi kan lige så godt hjælpe dem godt på vej.

Titel:
Medlem

troo_L_S skrev:
P E N N Y W I S E skrev:
Jeg ville sige en lille dosis svampe. :) Det andet slidder sku for hårdt på kroppen,han er jo kun 15 år. :)

Hvis du ikke ved nok om tingene skal du lade være med at udtale dig. Bare det at du foreslår svampe som stof til en 15 årig der aldrig har taget andet end ritalin og hash viser tydeligt at du ikke har sat dig ret meget ind i det du snakker om.

Kaffe-Hans: Mdma, kokain eller amfetin ville nok være mit bud. Af de tre foretrækker jeg helt klart ecstasy. Jeg vil dog kun anbefale ecstasy hvis det er til en fest eller i en forsamling der har det fint med at du er på stoffer for det er umuligt at skjule hvis du har indtaget MDMA.

Ligemeget hvad du vælger så start med en lav dose, og som andre allerede har sagt så hold dig fra de psykedeliske stoffer nogle år endnu.

Håber du får en god oplevelse :)

Jeg ved udemærket hvad jeg snakker om. Jeg skriver LILLE DOSIS svampe. Du råder ham til at tage ecstasy. Hvem er mest galt på den :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Kaffe-Hans skrev:
Jeg vil gerne have en virkelig fed opvelse med vennerne, hvor alting bare er fantastisk, intet negativt. Håber i kan hjælpe mig.

Hvis du vil ikke vil udsætte dig selv for risikoen ved en negativ oplevelse, synes jeg aldrig du skal tage psykedelika. Måske (som folk har fortalt dig) efter nogle år. Med det sagt, vil jeg nok sige MDMA, (rent) 80 mg er en god børnedose... Dog håber jeg stadigvæk at du lytter til dem der siger "vent" og især "hmmm" som har en god baggrund for at fortælle dig, at du måske burde gennemleve en masse ædru-oplevelser og interesser før du vil til at basere dit personlige fundament på stoffer, da du er i en alder hvor chancen for at udvikle misbrug unægteligt vil være større.

Klovn skrev:
Jeg ved udemærket hvad jeg snakker om. Jeg skriver LILLE DOSIS svampe. Du råder ham til at tage ecstasy. Hvem er mest galt på den

Dig! Uanset hvor sej og usårlig du tror du er, og hvor meget dine 15-årige veninder har taget svampe og har haft en positiv oplevelse, kan man stadig brænde nallerne på psykoaktiver. Bemærk dog at jeg ikke synes at hans eventuelle ecstasyforsøg er en god ting, da jeg kun råder ham til det i HR-øjemed. De fleste oplever på et eller andet tidspunkt et bad trip, og jo flere brikker man har der ikke sidder fast i ens personlighed er chancen for det større - disse brikker sidder ikke specielt godt fast i teenageårene.

Jeg vil nu betvivle dit fundament for at komme med et udsagn. Derfor spørger jeg dig hvornår du sidst har bidraget med reel viden? - Gå så dine posts igennem, og du bør gøre det samme Kaffe-Hans.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
hvad med dine venner? tager de narko? hvilket? hvad ville de sige til du var fucked på noget andet?.. lad vær med at hive dem ud i det.. og hvad vil de synes om du var fucked alene?..

tænk på hvilke mennesker der råder dig til det her.. det er ikke dine forældre eller lærere.. det her er mennesker der selv har taget tingene.. folk der om nogen ved hvad de snakker om..

kaffe-hans: en fed oplevelse med vennerne? har du ikke oplevet det med alkohol?

kan du forresten ikke lige fortælle hvorfor du ikke drikker det mere?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis man ikke kan snakke dig fra at tage stoffer, så ved jeg ikke helt, hvad jeg ville anbefale: Stimulanser (amf/coke/ecstasy) eller psykedeliske stoffer som fx svampe. Stimulanserne er nemmere, giver dig en mere eller mindre forudsigelig effekt, men det er temmelig svært for de fleste 15-årige at styre forbruget, og man kan hurtigt ende i meget skidt. Svampe kan være voldsomme på sindet, ikke alle kan tåle det, men du bliver til gengæld ikke afhængig af dem, og du kan også godt være en af dem, der bare synes, det er sjovt og lærerigt. Jeg tog selv på svampetrips, da jeg var 13, og jeg havde kun positive oplevelser, selvom jeg ikke vidste andet om svampene, end at man fik hallucinationer, men jeg kom dog ud i en del lort på amfetamin og ecstasy. Så jeg vil nu ikke blankt anbefale stimulanser frem for svampe.

Jeg vil mene, at de fleste, der selv er indstillet på at prøve fx svampe, de kommer til at få et godt trip, så længe doserne ikke skrues for højt op, i hvert fald. Men der er jo undtagelser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]